Bekijk volle/desktop versie : Fernando hierro de EX madrileen vind GERARD PIQUÉ veel beter dan hem



04-05-2010, 01:42
'Piqué is in staat om doelpunten te maken als een echte aanvaller'
Maandag, 3 mei 2010 om 17:10 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Gerard Piqué beleeft een uitstekend seizoen bij Barcelona. Hoewel hij met de Azulgrana dit jaar minder prijzen zal pakken, wordt de verdediger gezien als een van de steunpilaren van de regerend landskampioen in Spanje. “Als je ziet wat hij met een bal kan dan verbaast mij dat soms”, vertelde Fernando Hierro, technisch directeur van de Spaanse voetbalbond, maandag aan AS.

De voormalig Real Madrid-verdediger denkt dat zijn opvolger bij het Spaanse elftal over meer kwaliteiten beschikt dan Hierro zelf. “Hij wordt wel eens vergelijken met mij, maar ik denk dat hij veel meer kwaliteiten heeft omdat hij in staat is om doelpunten te maken als een echte aanvaller.” Piqué was verantwoordelijk voor de enige treffer van Barcelona in de halve finale van de Champions League in de thuiswedstrijd tegen Internazionale.

Piqué speelde dit seizoen in totaal 29 competitieduels voor Barcelona, waarin hij twee keer tot scoren kwam. In het verleden speelde de mandekker voor Manchester United en Real Zaragoza. Hoogstwaarschijnlijk kiest bondscoach Vicente Del Bosque ervoor om Piqué samen met zijn kompaan Carles Puyol tijdens het WK in centrum van de defensie te posteren. Mede dankzij dat duo kreeg Barcelona dit seizoen pas 21 tegentreffers te verwerken.

04-05-2010, 02:01


Hierro a legend

04-05-2010, 02:04
Piqué is beter dan hem, dus als hierro het zegt dan geloof ik hem wel

04-05-2010, 02:12
Dat roepen zulke grootheden wel vaker, zidane heeft dat ook weleens gezegd en terwijl iedereen weet dat hij de beste voetaller ooit was

04-05-2010, 11:13



Citaat door Mister-Riffi:
Dat roepen zulke grootheden wel vaker, zidane heeft dat ook weleens gezegd en terwijl iedereen weet dat hij de beste voetaller ooit was

Bla Bla Bla, jij kan gwn niet tegen dat barça spelers beter zijn dan die real nepperds

04-05-2010, 14:32

Citaat door wetenschapperr_:
Piqué is beter dan hem, dus als hierro het zegt dan geloof ik hem wel




04-05-2010, 15:42
wat maakt je moer lachen?

04-05-2010, 16:16
Hierro Hierro Hierro!

04-05-2010, 16:54
Pique is jong (22 jaar oud.

Verdedigend goed, kan goed opbouwen en heeft een goede pass in de benen. Hij heeft al bewezen snel te zijn (sprintduel gewonnen van Ronaldo, en we weten allemaal dat Ronaldo snel is zonder bal).

Pique scoort veel en kan op verschillende posities spelen: Verdedigende middenvelder, central verdediger en als stormram in nood in de spits.

Hij scoort opvallend veel voor een centrale verdediger en hij is de vaste basiskracht van spanje achtering.

Dus ja dan is het niet moeilijk om Hierro niet geloven.

04-05-2010, 16:57

Citaat door Irish_Boy:
Pique is jong (22 jaar oud.

Verdedigend goed, kan goed opbouwen en heeft een goede pass in de benen. Hij heeft al bewezen snel te zijn (sprintduel gewonnen van Ronaldo, en we weten allemaal dat Ronaldo snel is zonder bal).

Pique scoort veel en kan op verschillende posities spelen: Verdedigende middenvelder, central verdediger en als stormram in nood in de spits.

Hij scoort opvallend veel voor een centrale verdediger en hij is de vaste basiskracht van spanje achtering.

Dus ja dan is het niet moeilijk om Hierro niet geloven.

mister_rifshit moet dit dan lezen

04-05-2010, 17:02

Citaat door wetenschapperr_:
mister_rifshit moet dit dan lezen



Hij is allang niet meer objectief, vroeger betrapte ik hem wel met het objectief zijn en analyseren.

Maar nu niet meer zoals toen