Bekijk volle/desktop versie : WG: De zus van me buurmeisje...!!!!



Pagina's : [1] 2 3

04-05-2010, 00:41
Het is een Waargebeurde verhaal die ik nu ga schrijven.Ik ga met me buurmeisje om en die zus heeft me gevraagd of ik dit op m.nl wou zetten.
Dus ik heb ja gezegdt en ze heeft me haar hele levensverhaal vertelt hoe het was begonnen.Nu moet ik haar verhaal hier op zetten zodat sommige meiden geen zelfde fout als haar maken...


Namen zijn niet hetzelfde en dat wou ze ook heel graag....!

Loubna:Hoofdpersoon ( 23 jaar)
Karim: Haar man ( 30 jaar)
Meryam: Dochter van Karim en Loubna (1 jaar bijna 2 jaar)
Zeyneb: Zusje van Loubna ( 16 jaar )
Samia: Zusje van Loubna ( 20 jaar )
Amira:Zus van Loubna ( 27 jaar )
Amine: Broer van Loubna ( 25 jaar )
Aicha: Moeder van Loubna ( 54 jaar)
Mohammed: Vader van Loubna ( 58 jaar)
Achmed: Man van Amira ( 31 jaar )
Tarik : Kind van Achmed en Amira ( 4 jaar )
Zakaria: Broertje van Karim ( 20 jaar )


Als je wilt dat ik verder moet gaan dan laat me het horen....

04-05-2010, 00:44


Morgen krijgen jullie alvast een voorproefje als jullie willen tenminste...

Uppaahh

04-05-2010, 00:44
Oeeep

04-05-2010, 12:46
Straks schrijf ik voor mijn eerste fans een vervolgje......

04-05-2010, 12:56


hier nog 1!!!

04-05-2010, 13:08
ga verder meidd uuupp

04-05-2010, 13:09
meid hier nog een fan oeppaaa

04-05-2010, 13:35
UUUPPPPP
ben heel benieuwd!!!!
je bent online dus typpen met die vingertjes

04-05-2010, 13:36
hier nog 1 fan uuppaa

04-05-2010, 19:57
Meiden ik ben bezig met een vervolgje had vandaag te drukjes omdat aanstaande zaterdag de bruiloft van me nicht is en ze is net als me beste vriendin en wilt me er bijtrekken met alles....

Uppaahhh

04-05-2010, 20:00
Up meid,

Zou je wel een grotere lettertype kunnen nemen? Ik krijg echt hoofdpijn door het peinzen

xx

04-05-2010, 20:19
Het begon toen ik pas 19 werdt en dacht dat ik pas op me 21 ste zou gaan trouwen,maar Allah heeft zo mijn lot bepaald.Ik was een meisje die veel aandacht kreeg en die aandacht misbruikte.Op een dag zat ik met een vriendin ( Lamyea ) wat te drinken op een terrasje.De zon scheen er volop dus ik geniet van dit lekkere weer.Ik wou lekker bruin worden dus hoor ik mannen achter ons lachen en ik draaide me om.Het waren mannen in de 25 jaar.Eentje keek me aan en knipoogde,maar ik met me domme kop glimlach terug.Even later komen ze bij ons zitten en was eigenlijk bang om me broer tegen te komen of andere familielid.Maar me gedachtes waren even op nul gezet dus dacht er niet aan.Ze begonnen wat dingen te stellen en natuurlijk wij stelde ze allemaal dingen terug.Er waren drie jongens die Karim,Appie en Driss heette.Karim had alleen oog voor me en was met me aan het kletsen en ik praatte veel met hem.Zo kwam ik meer over hem te weten en hoe oud hij was.Hij was 26 jaar en zag er nog goed uit voor een 26 jarige.Hij werdt gebeld en hoorde een meisjesstem.Hij hing op en zei me zusje belde me om naar huis te gaan.Ik ga vanavond bij me zusje eten omdat ze nu al 2 jaar getrouwd is.IK knikte en zei ga maar snel ik weet hoe meiden zijn als je te laat bent.Hij begon te lachen en zei ohja.Ik begon te lachen van zijn uitdrukking.Hij vroeg of ik nummer of msn had.Ik gaf hem mijn nummer en msn zodat ik nog een keer met hem kon afspreken.Hij nam afscheid met een kus op me voorhoofd.Ik schrok en keek me vriendin aan die druk met Appie aan het praten en Driss zat er wat bij.Karim nam afscheid van zijn vrienden en gaf me een knipoog.Ik keek hem na totdat hij wegging.Ik vond het jammer dat hij wegging omdat het nu saai werdt.Lamyea en Appie deden het zelfde met nummer en msn.We namen afscheid van hun.Ze zouden de kosten betalen en we zeiden nee we betalen zelf wel.Appie betaalde snel en we namen dan maar afscheid.We wouden ook zelf niet betalen maarja uiteindelijk heeft hij het toch gedaan.We gaven elkaar een high five en liepen naar de bushalte.Aangekomen op de station kwamen nog wat vriendinnen tegen en groette ze.Er waren zat jongens hier op het stationen kreeg veel aandacht totdat me broer me zag en naar me toe kwam lopen.Hij keek boos omdat hij het zag dat jongens me aandacht gaven en daar kan hij niet tegen.
Hij vroeg wat ik hier deed en ik zei ik moet op de bus wachten en zag wat vriendinnen die me groette meer niet hoor.Hij zei beter maar voor je als ik je nog een keer hier zie dan zie je wat er gaat gebeuren.Ik knikte zegma van ik was bang.Toen hij wegging kwam ik me neef Toufiq tegen die met me zat te praten.Hij is een mooie jongen en heeft een eigen taxibedrijf.Hij vondt me altijd al leuk en liet dat ook merken maar ik wou niks van hem omdat hij zoveel meisje versierde dat ik er niks meer van geloofde.Hij zat wat met me te lachen en zag drie meisje langslopen en floot.Volgens mij doet hij dit om mij jaloers te maken dus draaide ik met ogen.Hij zei bevalt het je niet wat ik doe en ik zei je kan doen wat je wilt je bent toch maar een neef voor me niks meer en niks minder.Hij kreeg woede en trok me mee naar de auto.Hij kon er niet tegen dat ik zo tegen hem deed,maar zijn eigen schuld moet hij maar moet zo voor me neus doen.Hij zei rustig tegen haar wat hebben de andere jongens wat ik niet heb.Ik was stil en drufde niks te zeggen.Hij tilde me bij me kin op en zei antwoordt dan of ben je daar ook te stil voor.

Morgen krijgen jullie meer als jullie meer willen natuurlijk.Let niet op me spellingfouten...!!

Uppaahh....

04-05-2010, 22:02


zied zied opaaaa

04-05-2010, 22:06
Nieuwe fan lijkt me echt een leuke verhaal ga verder Xx

04-05-2010, 22:09
sooo erg die neef ik zou echt tegen hem zeggen wat denk je wel niet dat je bent joh kut homo maar meid alles komt goed en ik wil wel een vervolg

Pagina's : [1] 2 3