Bekijk volle/desktop versie : Is dit een beproeving of bestraffing..



04-05-2010, 00:38

Citaat door Saru:
Als iemand je sexueel misbruikt heeft?

Las zojuist een interessant stuk van Woestijnroos waarin zij zegt dat het een gunst is van Allah.
.

04-05-2010, 00:51


nee denk verkrachting zonde rin en uitlaat gassen

04-05-2010, 01:15

Citaat door Saru:
Wtf!! Lees ik hier een zins-verkrachting?

ik zie nu pas dat jij man bent

04-05-2010, 02:08
Hoe kan zoiets verschrikkelijks een gunst of bestraffing zijn van Allah?

04-05-2010, 02:22


Voor alles wat je overkomt hetzij goed of slecht dient men ALhamdolilah te zeggen. Maar bij dit soort aspecten zoals verkrachting en moord komen denk ik andere dingen bij kijken omdat dit handelingen zijn waar de mens voor heeft gekozen om deze zondes( als dader) te begaan. Dus in feite is het een vorm van shirk.

04-05-2010, 02:46
[QUOTE=Saru;82085002]Nee. Shirk is heel wat anders. Si7r behoort tot shirk. Je weet toch wel, van die Marokkaanse vrouwen die andere weer betoveren, die bij onmachte niet veel of niets kunnen doen tegen die (tover)kracht.

Marokkaanse vrouwen zijn de hoofddaders bij Si7r en Marokkaanse mannen hoofddaders bij sexuele misbruik. Alleen is si7r veel erger dan sexueel misbruik. Dus in feite zijn de Marokkaanse vrouwen erger dan de Marokkaanse mannen en verdienen die, zoals Imane het mooi zegt, de grootste straf.

Omdat jij emotioneel nadenkt zal ik een Jip en Janekke vraag stellen zodat jij het beter begrijpt:

Wat zou jij erger vinden? Dat er sexueel misbruik van je gemaakt wordt zonder dat je het doorhebt (mbv si7r) of sexueel misbruik met bewustzijn?[/QUOTE]


Beide keuzes klinken even zwaar! Allah yahfedna van beide zowel sexueelmisbruik als shi7r! Sh7r is iets wat bij de Marokkanen echt volledig is geintegreerd! Kalme wella zoez en ze beginnen over si7r lahyahfed. Maar hoezo is verkrachting geen vorm van shirk? De dader bepaald in dit geval iets over een ander!

04-05-2010, 02:53
Ik geloof niet dat iets iemand overkomt zonder dat diegene daarop beproeft word

deze hele leven is een proef ; we moeten ons best doen om te slagen