Bekijk volle/desktop versie : mijn man...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

03-05-2010, 22:25
is zo'n lieverdje, meskin.

Net riep ie me aan zijn pc. Hij heeft een website gemaakt van mij en hem. Heel mooie lay out met foto's van ons beiden. Beetje achtergrondinfo over onze families meer leuke weetjes over ons,en off course, onze trouwfoto's.

Hij zei me dat hij bezig was met een website te maken, en nu het af is, mocht ik hem zien.

Ik was sprakeloos, want het is duidelijk dat hij er heel lang aan gewerkt heeft en bovendien heeft ie er echt over nagedacht qua schikking, welke foto's waar te plaatsen,...

jullie hebben hier niks aan maar wou effe laten weten dat ik zo ben.


03-05-2010, 22:29


Ja wij hebben hier misschien wel wat mee te maken als je ons de website past.

03-05-2010, 22:29
mashallah.

mogen we de site weten.

03-05-2010, 22:29
nou ben ik niewsgierig! wel
lief

03-05-2010, 22:30


ik wil site zien

03-05-2010, 22:30
Hewa zied 3aweth......kemmer.

03-05-2010, 22:31

Citaat door pride_bride:
is zo'n lieverdje, meskin.

Net riep ie me aan zijn pc. Hij heeft een website gemaakt van mij en hem. Heel mooie lay out met foto's van ons beiden. Beetje achtergrondinfo over onze families meer leuke weetjes over ons,en off course, onze trouwfoto's.

Hij zei me dat hij bezig was met een website te maken, en nu het af is, mocht ik hem zien.

Ik was sprakeloos, want het is duidelijk dat hij er heel lang aan gewerkt heeft en bovendien heeft ie er echt over nagedacht qua schikking, welke foto's waar te plaatsen,...

jullie hebben hier niks aan maar wou effe laten weten dat ik zo ben.



Ik zou bijna zeggen dat ie niet veel te doen heeft in zijn leven

03-05-2010, 22:33
Haha, schattig zeg.

Mijn vent haalt niet eens waterijsje voor me als ik heel zielig zeg dat ik er enorme zin in heb..

03-05-2010, 22:34
Haha wat super lief! Maar dus kunnen anderen het ook zien he.

03-05-2010, 22:35

Citaat door Chaimae:
Haha, schattig zeg.

Mijn vent haalt niet eens waterijsje voor me als ik heel zielig zeg dat ik er enorme zin in heb..



ahhhh

Bedoel je van de vriezer of winkel

03-05-2010, 22:35
Ah so cute, geniet er maar lekker van meid,.....

03-05-2010, 22:35
euh... euh...

mijn man is echt nog naiever dan ik (wist niet dat dat kon) Hij wou de naam van die site op onze trouw uitnodigingen zetten zodat onze gasten er een bezoekje aan konden brengen en dan op hun gemak allerlei foto's van ons zien alsook onze trouwfoto's.
Heb hem dat maar uit zijn hoofd gepraat want ik ben daar niet zo voor...

Heb hem gevraagd om de bezoekers een code toe te kennen (bv als ik het aan iemand wil geven, moeten ze eerst een code intikken om de site te kunnen zien) want ik vertrouw de familie van mijn vaders kant voor geen haar... en wil niet dat ze al die foto's van mij te zien krijgen.

Maar anyway, schatjes, na al die foto-oorlogen hier op m.nl riskeer ik het liever niet om de site door te geven. Dadelijk circuleren al mijn trouwfoto's op het net...

03-05-2010, 22:35



Citaat door chadia79:
ahhhh

Bedoel je van de vriezer of winkel


Van de winkel..

03-05-2010, 22:38

Citaat door Chaimae:
Van de winkel..


Zwanger raken

03-05-2010, 22:39

Citaat door Chaimae:
Van de winkel..




oooooooooh geef niet joh,doet die van mij ook niet .

Hier in huis haalt ie wel alles voor me

Pagina's : [1] 2 3 4 5