Bekijk volle/desktop versie : Na een trotse leven Gebeurt dit(waargebeurt)



03-05-2010, 22:20
ik ga een verhaal beginnen te schrijven over de dood van mijn oom allah ra9moe!!
Ik ga jullie vertellen hoe wij er aan toe zijn hoe wij er uit zien hoe wij ons voelen




NOVEMBER

Begin November liep goed tot dat mijn oom wat ziek werdt het was niet ernstig want het was maar een beetje overgeven verder niks bij zonders.
tot dat op een dat mijn oom best wel buik pijn had. en niet meer kon opstaan hij moet alleen maar overgeven de heletijd dat is wat hij deed Meskien
1 van zuhb dicgters zag dat hij er slecht aan toe was dus ging zij de Abulance bellen wat hij steeds weigerde maar toch deed ze het want ze haar eigen vader niet zo aan kon zien toen de abulande er eenmaal was moest hij ditect mee worden genomen, hij zij tegen zijn vriouw wees niet bang ik ben zo terug ze namen hem mee naar een zieken huis in utrecht toen ze daar waren vonden ze iets in zijn buik tot dat ze een operatie moeten doen.
De famili mocht zeggen of ze dat wouden niemand wou want de operatie kon ernstig zijn hij kon er aan overleiden meskien.
Dagen discusseren dagen huilen dagen denken onder (tussen sterfde mijn oom van de pijn)
hebben we besloten om toch de operatie te doen hij werdt gelijk mee genomen na de operatie kamer.
we hebben uren gewacht tot dat hij terug kwam we moesten eerst hem laten rusten tot dat de dokter kwam en zij dat alles goed is verlopen hamdoela.
toen we naar hem mochten komen kwamen met hele familie om hem heen staan tot dat zijn dochter begon te huilen ze kon hem niet zo aan zien.
hij zij mijn dochter niet huilen het komt goed en iedereen ging weg want hij moest rusten en zijn dochter wou natuurlijk niet weg tot hij zij ga lekker uit rusten en kom maar straks terug hij kon zijn emotie niet uitten want hij meskien zich schaamde.
later in de middag was iedereen thuis even snel bidden en eten om snel terug te gaan.
tot dat mijn oom Abdoe de telefoon af ging het was mijn oom die in het zieken huis lag te sterven van de pijn mijn oom Aboe zij[/FONT]
Oom Abdoe: Halo
Oom ziekenhuis: ...... zijn naam
Oom Abdoe:...... wat is er
Oom ziekenhuis... rare geluiden
Oom abdoe: hoorde de telefoon vallen
allah ou akbar hij stressde en schreeuwde door de hele huis ze gingen met spoet naar het zieken huis en zaggen dat mijn oom een hart aanval had
Allah ou akbar iedereen dacht dat hij door was maar neej het was meer dan 6 minuten en dat kan gevaarlijk zijn het waren precies 9 minuten hart stil stand het kon niet waar zijn ze dachten dat hij dood was ze belde gelijk marokko op een hadden het gezegt.
[FONT="Fixedsys"]het was laat in de middag Op tv was nog magarita net dat het was afgelopen waren we thuis + mijn tante en 2 zontjes van haar en wij 3 meiden en mijn mama opeens ging de telefoon van mijn moeder over ik nam op het was uit marokko die nummer ik dus 2 keer hallo zeggen opeens mijn tante zij hallo met ...... is het waar dat onse oom is overleden ik stond in sock wat nee kan niet wanneer ze zij net net ik barste in tranen ik liet de mobiel vallen mijn moeder zij wat is er ze nam de telefoon op ze kreeg kippenvel en huilde ze zij kan niet we waren net bij hem ze zij dat we net hadden gehoort ze zou me tante bellen ze hing op ik was rond aan het lopen een barst in tranen mijn zus me tante iedereen in huis toen ze hem belde niemand nam op kregen we weer een tel uit marokko we horen gesnik
allah rahmoe neeeeeeeeeeeeee schreeuwde mijn moeder nee ka niet ze hing op ik schrreeeuwde de helehuis door allah nee laa het niet waarz ijn kan niet me moeder trok van alles aan ze zag er uit als een zwerver van straat mijn moeder belde gelijk mijn vader net als of niks aan de had was toen hij voor de deur stond kregen we weer telefoontje ui marokko ht is waar hij is weg voor goed mijn moeder trok haar mond open en vertelde hetr mijn vader van veraf ....... allahrahmoe mijn vader schrok en schoot in tranen nooit heb ik mijn vader zien huilen hij sloeg op zijn auto de stuur alles overal deuken kan niet mijn moeder en tante sprongen de auto in richting utrecht ik bleef met me zus en zusje thuis en 2 neefjes ik liep rond een schreeuwde mijn zus ging iemand ouder halen dan ons die ons beetje kon steunen daar zat ik aalleen me neefje vroeg ik hij dood ik begon harder te huilen hij was mijn liefste oom een noemand mij lieferlingkje ik zij nee ik loog me zus kwma binnen me me nicht ik sprong in haar armen en hield mij stefig vast we wachten op telfoontje tot dat hij over ging iedereen was dood stil memoeder sprak lieffie je oom is tot leven gekomen we weten niet hoe ik stopte met ademhaling van vreugde
maar toch was er slecht nieuws maar wou niks vertellen toen we hadden gewacht tot 2 uur in de avond zaten we op de bank me moeder zij het komt goed hij ligt alleen in coma ik stopte met adehaling ik raakte in paniek me moeder hield mij rustig.........