Bekijk volle/desktop versie : Teruggave van jaaropgave?



03-05-2010, 18:37
Salaam wa alaikoum,


Ik heb vorige week een brief van de belastingdienst ontvangen met daarin hoeveel ik terugkrijg. Alleen zit ik nu met de vraag: ''Wanneer word deze teruggave gestort?'' ''En word deze teruggave in de week van de datum van de dagtekening gestort?''


Nou, ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik zie jullie reacties tegemoet.


Ma3a salama _Isslamia_

03-05-2010, 19:02


Is er niemand die dit weet?

03-05-2010, 19:25
Zo snel mogelijk. Meestal binnen een paar dagen nadat je zo'n brief hebt ontvangen. Ze kunnen het ook verrekenen met openstaande bedragen die nog mogelijk bij de belastingdienst openstaan

03-05-2010, 19:27

Citaat door edentifier:
Zo snel mogelijk. Meestal binnen een paar dagen nadat je zo'n brief hebt ontvangen. Ze kunnen het ook verrekenen met openstaande bedragen die nog mogelijk bij de belastingdienst openstaan



Oh oke, hartstikke bedankt!
Check je hoekje

07-05-2010, 12:51



Citaat door _Isslamia_:
Salaam wa alaikoum,


Ik heb vorige week een brief van de belastingdienst ontvangen met daarin hoeveel ik terugkrijg. Alleen zit ik nu met de vraag: ''Wanneer word deze teruggave gestort?'' ''En word deze teruggave in de week van de datum van de dagtekening gestort?''


Nou, ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Ik zie jullie reacties tegemoet.


Ma3a salama _Isslamia_


Is het de opgave van 2009? Dan zijn ze snel bij jou.
Meestal geven ze een termijn aan in de brief. Heb je het goed gelezen?

07-05-2010, 14:46
Meestal op de datum van de dagtekening op de brief. Waarschijnlijk is de dagtekening 15 mei ?

07-05-2010, 16:51
Ik heb het vergeleken met vorig jaar,toen kreeg ik op 7-mei het geld gestort wat ik terug zou krijgen over 2008.Ik denk dat ze met 1 van deze dagen met de brieven komen,en voor de degene die geld krijgen,ook de uitbetaling.