Bekijk volle/desktop versie : Waarom lukt het niet???



Pagina's : [1] 2

03-05-2010, 13:13
As-salaam-mou3alikoum wr wb,

Beste zusters,

Als Marokkaanse jongeman van 29 jaar begin ik nu de hoop op te geven in de liefde...soeb-han-ALLAH.

Als jongeman beschik ik over voldoende bouwstenen om een Marokkaanse vrouw tegemoet te komen in haar wensen in een huwelijk. Elhamdolillah heeft ALLAH mij verschillende wegen vrijgemaakt zoals het behalen van diverse diploma's, een baan, een huis en het belijden van het geloof.

Tot nu toe wil het niet lukken, ik kom voldoende Marokkaanse zusters tegen op divers activiteiten, op m'n werk, etc. Maar in mijn ogen lijken interesses van deze zusters op een andere vlak te liggen. Deze interesses zijn vooral de Marokkaanse jongen die vaak onder de zonnebank ligt, een geweldige look heeft en verreweg van de Islam-belijdenis af te zijn.
De harten van de vrouwen die ik tegenkom kloppen niet zodra ik in de buurt ben, maar zodra er een andere Marokkaanse pretty-boy langs hen loopt dan slaan deze harten op hol.....waarom?

Gaat het niet om de Marokkaanse man die je wat te bieden heeft en de aantrekkingskracht in de liefde vooral op het vlak ligt van; - emotionele stabiliteit, - financieel gedekt (door de wil van ALLAH swt), - zorg voor zowel de kinderen als voor beide (schoon)ouders, vreugdig, tederheid en een bescherming bieden, etc. etc.?

Beste zuster, laat mij weten wat ik moet doen om nog een sprankje hoop te hebben in het vinden van een Marokkaanse zuster om mijn toekomst mee te delen?
Is plastische chirurgie een optie?

D3jezek ALLAH gerian.

Wa-3alikum salaam,

Een broeder...

03-05-2010, 13:41


Nou ik denk dat je vast wel een goede vrouw tegen komt Insha,Allah! misschien kan je het via via vragen...Bovendien is het Mekteb niet dat je stil moet zitten en niet opzoek hoeft te gaan maar alles op zijn tijd,jou tijd komt vast wel

03-05-2010, 13:45

Citaat door ilyasse_1980:
As-salaam-mou3alikoum wr wb,

Beste zusters,

Als Marokkaanse jongeman van 29 jaar begin ik nu de hoop op te geven in de liefde...soeb-han-ALLAH.

Als jongeman beschik ik over voldoende bouwstenen om een Marokkaanse vrouw tegemoet te komen in haar wensen in een huwelijk. Elhamdolillah heeft ALLAH mij verschillende wegen vrijgemaakt zoals het behalen van diverse diploma's, een baan, een huis en het belijden van het geloof.

Tot nu toe wil het niet lukken, ik kom voldoende Marokkaanse zusters tegen op divers activiteiten, op m'n werk, etc. Maar in mijn ogen lijken interesses van deze zusters op een andere vlak te liggen. Deze interesses zijn vooral de Marokkaanse jongen die vaak onder de zonnebank ligt, een geweldige look heeft en verreweg van de Islam-belijdenis af te zijn.
De harten van de vrouwen die ik tegenkom kloppen niet zodra ik in de buurt ben, maar zodra er een andere Marokkaanse pretty-boy langs hen loopt dan slaan deze harten op hol.....waarom?

Gaat het niet om de Marokkaanse man die je wat te bieden heeft en de aantrekkingskracht in de liefde vooral op het vlak ligt van; - emotionele stabiliteit, - financieel gedekt (door de wil van ALLAH swt), - zorg voor zowel de kinderen als voor beide (schoon)ouders, vreugdig, tederheid en een bescherming bieden, etc. etc.?

Beste zuster, laat mij weten wat ik moet doen om nog een sprankje hoop te hebben in het vinden van een Marokkaanse zuster om mijn toekomst mee te delen?
Is plastische chirurgie een optie?

D3jezek ALLAH gerian.

Wa-3alikum salaam,

Een broeder...


Elghair inshallah

alles is mekteb

Ga vooral niet zoeken

03-05-2010, 14:20
Het klinkt alsof je al bejaard bent, kom op je bent pas 29 jaar!
Geef de moed niet op, want ooit zul je jouw geluk vinden inchallah.

Verder is er niet echt een advies die men je kan geven,maar gewoon geduld hebben en het op je af laten komen. Ga niet specifiek opzoek, maar sta er gewoon open voor.

Plastische chirurgie?Is een grap neem ik aan :

03-05-2010, 14:24


D3jezak ALLAH gairan...

Het zijn de welbekende antwoorden..

Plastische chirurgie is een geintje...

03-05-2010, 14:28

Citaat door ilyasse_1980:
D3jezak ALLAH gairan...

Het zijn de welbekende antwoorden..

Plastische chirurgie is een geintje...


Maar ook de juiste , neem ik aan..

Verder ligt het puur bij jezelf...er is helaas geen behandelplan die je kan doorlopen alvorens je bij de juiste partner terrecht komt.Alles is mektab en alles gebeurd met een reden.


Probeer het eens bij : Man zoekt Vrouw?

03-05-2010, 14:30
je bent nog maar 29

alles is el mektab.
jouw toekomstige loopt daar ergens rond ,het is nog maar een kwestie van tijd en het lot.

laat het gewoon over je heenkomen,zoek vooral niet te hard.
geloof me vroeg of laat zal je in de buurt komen van een meid wiens hart wel op hol zal slaan


enne laat dat idee van plastische chirurgie voor wat het is.
je schrijft zo'n nette en respectvolle tekst en dat eindig je met zo'n zondige zin

03-05-2010, 14:35
Paris.123, bedankt voor je mooie woorden, plastische chirurgie is maar een grapje....

Sonna...: ook jij bedankt voor je mooie woorden, Man-vrouw is niks voor mij....gair insja3-ALLAH.

03-05-2010, 14:38

Citaat door ilyasse_1980:
Paris.123, bedankt voor je mooie woorden, plastische chirurgie is maar een grapje....

Sonna...: ook jij bedankt voor je mooie woorden, Man-vrouw is niks voor mij....gair insja3-ALLAH.




sorry maar dit komt toch een beetje verkeerd over



schrijf tenminste man zoekt vrouw

03-05-2010, 14:49
Paris, hahah je hebt gelijk, ZOEKT, i am sorry...

03-05-2010, 14:54
ach komt goed never lose hope geduld zal helpen.... plastische chirurgie mm kdenk et niet hehe stel je voor iedereen begint aan een plastiche chirurgie ......

03-05-2010, 14:54
Je bent niet de enige met dit probleem.

Het is de laatste tijd moeilijker geworden om een geschikte partner te vinden.

De mooi(bezems) boys zijn nou eenmaal aantrekkelijker in de huidige tijd.

Sommige vrouwen zijn meer gefocust op de buitenkant en materialisme dan waar het echt om gaat karakter en respectvol met mensen omgaan etc.

Tuurlijk wil de oog ook wat, maar dat kan ook een leuke uitstraling onder vallen etc.

03-05-2010, 14:59



Citaat door hartedief:
Je bent niet de enige met dit probleem.

Het is de laatste tijd moeilijker geworden om een geschikte partner te vinden.

De mooi(bezems) boys zijn nou eenmaal aantrekkelijker in de huidige tijd.

Sommige vrouwen zijn meer gefocust op de buitenkant en materialisme dan waar het echt om gaat karakter en respectvol met mensen omgaan etc.

Tuurlijk wil de oog ook wat, maar dat kan ook een leuke uitstraling onder vallen etc.



trietsig he de mensen vantegenwoordig maa goed dat is de tijd denk ik....
na moeilijke tijden komen makkelijke inchaAllah en die komt wel met geduld ...

03-05-2010, 17:09
Er word te veel naar het uiterlijk gekeken en naar wat iemand heeft. tegenwoordig doen de vrouwen dit niet alleen, maar ook de mannen.

ik zou toch proberen bij man zoekt vrouw. je weet maar nooit he.

algier inshallah

03-05-2010, 21:19
Subhana allah aghie, er lopen meer broeders en zusters met hetzelfde probleem. Moge Allah soebhanahoe wa ta3ala ons allen een godsvrezende broeder/zuster schenken Alloemma amien! Inna Allaha ma3a sabirien (Allah is met de geduldigen)

Pagina's : [1] 2