Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk DRINGENDE VRAAG OVER Kapsalon Melody!



03-05-2010, 12:16
Hoe duur is het om je haren daar te verven en highlights zetten?!

03-05-2010, 12:18


Is dat een goede kapsalon?

03-05-2010, 12:21
Uhu, ik epileer daar altijd.
Maar wil daar nu mijn haren verven, alleen zijn ze today gesloten!
Dus wil de prijs van tevoren weten!

07-05-2010, 16:39
Ik heb laatsts mijn haar geknipt ,geverfd en krullen in laten zetten bij Melody, ik was 85 euro kwijt voor alles, maar heb dan ook lang haar.

Ze vertelt je sowieso de prijs vantevoren, die vrouw die epileert, dat is de bazin van de kapsalon.

Ze zijn sowieso goedkoper daneen Nederlandse kapsalon

07-05-2010, 16:43



Citaat door Sammy1972:
Ik heb laatsts mijn haar geknipt ,geverfd en krullen in laten zetten bij Melody, ik was 85 euro kwijt voor alles, maar heb dan ook lang haar.

Ze vertelt je sowieso de prijs vantevoren, die vrouw die epileert, dat is de bazin van de kapsalon.

Ze zijn sowieso goedkoper daneen Nederlandse kapsalon

Ja, ik ken haar.
Had et te druk om langs te gaan, daarom wilde ik het weten..
Bedankt, weet je ook hoeveel alleen verven is?

07-05-2010, 16:48
Verven alleen weet ik niet, is echt afhankelijk van lengte. er staat dan ook een "vanaf" prijs op haar prijslijst.

Ik denk dat je met lang haar moet rekenen op minimaal 45 á 50 euro

Ben benieuwd, ga je het morgen al laten doen? Moet je wel vroeg gaan, het is er altijd erg druk op zaterdags

Ik ga volgende week zaterdag met mijn dochtertjes, hun haar lekker laten knippen en een beetje fohnen, vinden ze heerlijk, dat tutten

07-05-2010, 16:51

Citaat door Sammy1972:
Verven alleen weet ik niet, is echt afhankelijk van lengte. er staat dan ook een "vanaf" prijs op haar prijslijst.

Ik denk dat je met lang haar moet rekenen op minimaal 45 á 50 euro

Ben benieuwd, ga je het morgen al laten doen? Moet je wel vroeg gaan, het is er altijd erg druk op zaterdags

Ik ga volgende week zaterdag met mijn dochtertjes, hun haar lekker laten knippen en een beetje fohnen, vinden ze heerlijk, dat tutten

Ik ga ook altijd in de ochtend om te epileren
Ik ga denk ik ook pas volgende week ofzo..

Dit is zonder highlights tog, die 50 euro