Bekijk volle/desktop versie : Boeken Gevraagd: Pedagogische Wetenschappen/Pedagogiek



Pagina's : [1] 2 3

23-07-2004, 20:04
Ik ga inshallah na de zomervakantie Pedagogische Wetenschappen studeren aan de universiteit... dus ik vroeg me af of er iemand is of dat je iemand kent die net zijn/haar eerste jaar achter de rug heeft en zijn/haar boeken kwijt wilt...

Please let me know!!!

[/GLOW]

23-07-2004, 20:13


http://www.marktplaats.nl/markt/boeken/studieboeken

Type bij 'Trefwoord:' pedagogiek.

Succes (ook met je opleiding).

23-07-2004, 20:15

Citaat:
Origineel gepost door Yustme
http://www.marktplaats.nl/markt/boeken/studieboeken

Type bij 'Trefwoord:' pedagogiek.

Succes (ook met je opleiding).
dank je wel!!!!!!!!!!!!! :blauwkus:

24-07-2004, 09:08

Citaat:
Origineel gepost door LoVeLy_NaDoRiA
Ik ga inshallah na de zomervakantie Pedagogische Wetenschappen studeren aan de universiteit... dus ik vroeg me af of er iemand is of dat je iemand kent die net zijn/haar eerste jaar achter de rug heeft en zijn/haar boeken kwijt wilt...

Please let me know!!!

[/GLOW] [/B]
ik zal het aan mijn collega vragen, die is een paar weken gelden klaar met de opleiding. ik laat het je weten.

24-07-2004, 18:13



Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
ik zal het aan mijn collega vragen, die is een paar weken gelden klaar met de opleiding. ik laat het je weten.
Je bent een schat...

alvast bedankt!!!


27-07-2004, 12:44

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
ik zal het aan mijn collega vragen, die is een paar weken gelden klaar met de opleiding. ik laat het je weten.
Ik wil ook boeken

nieuw is altijd duuur

27-07-2004, 15:48

Citaat:
Origineel gepost door Islam4You
Ik wil ook boeken

nieuw is altijd duuur
ik zal het donderdag aan mijn collega vragen en zal het dan doorgeven hier. ze heeft ook een vriendin die ook de opleiding af heef.

tot later

27-07-2004, 21:35
even terug komen op de boeken.

ik heb mijn teamleider gevraagd over zijn boeken, maar hij had geen boeken. hij gaf het advies om lid te worden van de bibliotheek en daar je boken te huren. kom veel goedkoper uit. de meeste boeken die je koopt zijn readers volgens hem.

ik zou voor jullie vragen dames. maar het kan ook zijn dat elk hbo school met andere boeken werkt. de tip van mijn teamleider vind ik zelf iets waar jullie wat aan hebben. het is zonde om je geld uit te geven aan boeken die je niet gebruikt, zoald de readers.

ik vraag het aan mijn collega zoals ik beloofd had voor de zekerheid nogmaals.

27-07-2004, 21:44
Je kunt ze ook bij de slegte kopen. Of inderdaad lid worden voor 18 euro en dan daar lenen. Maar dan moet je er wel snel zijn .

28-07-2004, 19:24
Ik heb geen boeken van de HBO nodig

29-07-2004, 20:23
http://www.bookmatch.nl
dit zijn ook tweedehandsboeken

29-07-2004, 22:16

Citaat:
Origineel gepost door berkania_lady
http://www.bookmatch.nl
dit zijn ook tweedehandsboeken
dank je wel schat... Ik heb het al via die weg geprobeerd... but thanx anywayzzzz...

:blauwkus:

03-08-2004, 01:54


Heey meid ik zit al in mn laatste jaar van de univ..opleiding pedagogische wetenschappen.. ik heb denk ik ondertussen te oude boeken voor je. Ze vernieuwen die boeken namelijk om de paar jaar..

Achteraf gezien vraag ik me af waarom ik de eerste twee jaren boeken heb gekocht. Na een tentamen dump je ze in je boekenkast en bekijk je ze niet meer omdat je vooral in t eerste jaar verschillende inleidingen krijgt in verschillende afstudeerrichtingen en hebben de vakken wel een samenhang maar geen grote.

IK raad je zelf ook aan om lid te worden van de bieb op je faculteit. Afgelopen jaar heb ik geen 1 boek gekocht en t heeft me veel geld bespaart. 1 dun boekje is al 50 euro om over de wat dikkere boeken niet te typen . Gewoon kopieren die handel

Veel succes met je opleiding.. en je kan op de univ ook kijken naar oproepjes.. 'boeken te koop' op prikborden.
Of zelf een oproepje plaatsen daar Good luck!!

ma3a Salama

04-08-2004, 21:55
Dank je wel meid... Ik ben ook niet van plan nieuwe boeken te kopen. Ik probeer zo veel mogelijk tweede hands te kopen en de rest zie ik wel.

Hoe bevalt de opleiding trouwens?

06-08-2004, 21:01

Citaat:
Origineel gepost door LoVeLy_NaDoRiA
Dank je wel meid... Ik ben ook niet van plan nieuwe boeken te kopen. Ik probeer zo veel mogelijk tweede hands te kopen en de rest zie ik wel.

Hoe bevalt de opleiding trouwens?
Persoonlijk vind ik het een leuke opleiding (niet moeilijk, niet makkelijk)met veel vrije tijd ( ze3ma zelfstudie...ik niet dus ) en waarin je vele afstudeerrichtingen hebt zoals bijvoorbeeld orthopedagogiek, leerproblemen, onderwijskunde of opleidingskunde etc. IN het eerste jaar moet je goed kijken naar waar je interesses liggen want je moet al snel een afstudeerrichting kiezen. Als je nog vragen hebt pm me dan maar !



Pagina's : [1] 2 3