Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vraagje aan dames met hoofddoek?



02-05-2010, 23:03
Welke shampoo gebruiken jullie?
En olie of haarcreme dagelijijks? Waardoor je haar langdurig fris ruikt en voor een gezonde hoofdhuid.?

Alles is welkom!

02-05-2010, 23:18


shampoo; nu van andrelon Glans, ik was mijn haren met de shampoo die mijn moeder koopt, dat is elke keer verschillend.

ik doe verder geen creme of olie ofzo in mijn haren, wel gebruik ik conditioner na shampoo voor zachte en doorkambare haren.

02-05-2010, 23:18
Ik gebruik gewoon wat ik normaal ook gebruikte. Herbal Essences shampoo (blauwe) en conditioner. Elvive Nutrigloss haarmasker, Syoss shineboost spray (ruikt lekker). En soms Capilys haarserum.

Voor derest heb ik nog andere shampoos en crémes op voorraad. Ik gebruik gewoon alles, behalve haarmousse enzo. Die gebruik ik niet meer eigenlijk.

02-05-2010, 23:20
Ik heb elke dag droog haar. En dat komt vooral omdat mijn haar geen zuurstof krijg omdat ik meestal de heledag mijn hoofddoek op heb.
En ik wil mijn haar ook niet elke dag wassen want dat is ook niet goed..

02-05-2010, 23:22



Citaat door Monaaaa:
Ik gebruik gewoon wat ik normaal ook gebruikte. Herbal Essences shampoo (blauwe) en conditioner. Elvive Nutrigloss haarmasker, Syoss shineboost spray (ruikt lekker). En soms Capilys haarserum.
Voor derest heb ik nog andere shampoos en crémes op voorraad. Ik gebruik gewoon alles, behalve haarmousse enzo. Die gebruik ik niet meer eigenlijk.


De rest heb ik wel eens gebruikt ne had geen effect bij mij. Maar die andere twee ken ik niet. Heb je er miss een voorbeeld van?
En heb je ook last van droog/pluizig haar als je je hoofddoek de hele dag hebt gedragen?

02-05-2010, 23:27

Citaat door mirjam17:
De rest heb ik wel eens gebruikt ne had geen effect bij mij. Maar die andere twee ken ik niet. Heb je er miss een voorbeeld van?
En heb je ook last van droog/pluizig haar als je je hoofddoek de hele dag hebt gedragen?





Te koop bij drogisterijen.



Marokko & Islamitische webshops.



Nee, ik heb daar gelukkig geen last van. Het wordt wel een beetje statisch en slap. Vooral omdat ik een rechte pony heb is het irritant wanneer die na het afdoen van mijn hoofddoek recht overeind staat .

02-05-2010, 23:35
welke islamitische webshop kan ik het bestellen..?

02-05-2010, 23:37

Citaat door Monaaaa:

Te koop bij drogisterijen.



Marokko & Islamitische webshops.



Nee, ik heb daar gelukkig geen last van. Het wordt wel een beetje statisch en slap. Vooral omdat ik een rechte pony heb is het irritant wanneer die na het afdoen van mijn hoofddoek recht overeind staat .


Wees blij dat je er geen last van hebt. Ik heb echt zoveel soorten shampoo uitgeprobeerd maar niks blijkt effect te hebben. Je raakt er gewoon vermoeid van.

02-05-2010, 23:39
Nee sorry, ik bedoelde deze webshop.

http://www.argan.biedmeer.nl/Webwinkel-Category-139247/Capilys-Haarverzorging.html

Ik dacht dat ze die ook verkochten bij Islambazar. Maar ik vergiste me.

02-05-2010, 23:45
ohh okej dankjewel meid.!

02-05-2010, 23:48
Graag gedaan!

03-05-2010, 00:11
Gliss kur shampoo,conditioner en haarmasker.