Bekijk volle/desktop versie : fietsen



Pagina's : [1] 2

23-07-2004, 18:27
salaam...

de laatste tijd fiets ik heel veel... maar ik zit ergens mee... kan je maagdenvlies niet beschadigen door het teveel fietsen??

want achteraf doet het echt pijn daarbeneden.....




24-07-2004, 11:36


Lijkt me niet toch

Kan je nagaan wat die wielrenners voelen daarbeneden na de tour de france te hebben gereden

24-07-2004, 18:33
Als je echt heel veel fietst:

Let op je zadel: gebruik geen goedkoop prul.
Er zijn speciale dameszadels te koop.

Verder dragen wielrenners speciale broeken:
in deze broek zit een synthetische zeem.
Deze broeken dienen direct op de huid gedragen te worden (dus zonder onderbroek).
Deze broeken zijn er ook speciaal voor dames.

Als het echt pijn daar beneden doet, zou het op deze manier opgelost moeten zijn.



IVAN

24-07-2004, 19:06

Citaat:
Origineel gepost door maroc1984
Lijkt me niet toch

Kan je nagaan wat die wielrenners voelen daarbeneden na de tour de <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=france&v=56">france</a> te hebben gereden


maar dat zijn toch mannen? of heb ik het mis?
als het mannen zijn hebben ze niks te verliezen....

24-07-2004, 19:11



Citaat:
Origineel gepost door IVAN
Als je echt heel veel fietst:

Let op je zadel: gebruik geen goedkoop prul.
Er zijn speciale dameszadels te koop.

Verder dragen wielrenners speciale broeken:
in deze broek zit een synthetische zeem.
Deze broeken dienen direct op de huid gedragen te worden (dus zonder onderbroek).
Deze broeken zijn er ook speciaal voor dames.

Als het echt pijn daar beneden doet, zou het op deze manier opgelost moeten zijn.



IVAN
mijn zadel is best wel breed..misschien komt het daardoor...

ik draag verder geen speciale kleding als ik fiets.....ik trek gewoon mijn dagelijke kleding... het is niet zo dat ik echt echt fiets... ik fiets naar een parkje... zet hem daar op slot... en dan ga ik rennen....
dat stukje fietsen duurt misschien 10 min... en terugweg dus ook 10 min... 20 min fiets ik dan ongeveer.... is toch veels te weinig om die pijn als gevolg te krijgen??


ps. ik moet er niet aan denken om in zo'n broekje de straat op te gaan...

24-07-2004, 19:18

Citaat:
Origineel gepost door lady_khadija


maar dat zijn toch mannen? of heb ik het mis?
als het mannen zijn hebben ze niks te verliezen....
niets te verliezen zegt ze dan

24-07-2004, 19:43

Citaat:
Origineel gepost door maroc1984
niets te verliezen zegt ze dan
ik kan me niet voorstellen dat dat gebeurt!

zie je opeens een balletje rollen.........

24-07-2004, 20:03

Citaat:
Origineel gepost door lady_khadija
ik kan me niet voorstellen dat dat gebeurt!

zie je opeens een balletje rollen.........
nee maar blaren op je ballen of schimmelballen

25-07-2004, 15:09

Citaat:
Origineel gepost door maroc1984
nee maar blaren op je ballen of schimmelballen




blaren?? ik d8 dat die alleen op voeten verschijnen.....

26-07-2004, 02:10
Ik kan me niet voorstellen dat je van twintig minuten per dag fietsen last krijgt van je jeweetwel. Misschien is er iets anders aan de hand. Een schimmel ofzo. Raadpleeg je arts.

27-07-2004, 19:13
Het maagdenvlies (hymen genaamd), is een plooi van slijmvlies die gedeeltelijk de toegang tot de vagina afsluiten zit aan het begin van de vagina. Een maagdenvlies (hymen) sluit dus niet helemaal af, zoals velen schijnen te denken.

Je raakt toch helemaal niets van binnen wanneer je fietst? Gewoon van het lang zitten, kan het een beetje vreemd aanvoelen, maar dat is binnen een paar minuten weer over.

28-07-2004, 23:58
nou meid ik fiets elke dag zowel naar school als naar me werk en heb geen last van pijn na de rit.
het is wel zo dat je als je niet zo vaak fiets dat het in het begin een beetje pijn doen maar namate je lichaan aan het fietsen went is er niks aan de hand. en 20 minten op een dag is ook niet zo lang ik fiets bijna 1,5 uur per pas.
gr

28-07-2004, 23:59


haha ik zie al die spelfouten boven van mij, niet erg he. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

29-07-2004, 02:29

Citaat:
Origineel gepost door lady_khadija
salaam...

de laatste tijd fiets ik heel veel... maar ik zit ergens mee... kan je maagdenvlies niet beschadigen door het teveel fietsen??

want achteraf doet het echt pijn daarbeneden.....



Toen ik een jaar of 8 was heb ik een keer zadelpijn gekregen door te veel te fietsen. ( schijnt een medische aandoening te zijn )
Alles was opgezwollen daar beneden en deed fakking veel pijn man. Haha was echt niet leuk gewoon...2 dagen kon ik niet meer zitten.

29-07-2004, 15:04

Citaat:
Origineel gepost door Junkie
Ik kan me niet voorstellen dat je van twintig minuten per dag fietsen last krijgt van je jeweetwel. Misschien is er iets anders aan de hand. Een schimmel ofzo. Raadpleeg je arts.
schimmel???!!!! alatief!!


neeh... ik denk dat het gewoon ff wennen is... aangezien ik niet zo veel fiets....

Pagina's : [1] 2