Bekijk volle/desktop versie : Ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Terwijl we in ondertrouw zijn



Pagina's : [1] 2 3

02-05-2010, 20:28
Sallaaam Wa Alaikum

Ik heb mijn vrouw ontmaagd en volgens mij is ze nu zwanger we gaan in de zomer trouwen.
We zijn nu in ondertrouw en volgens mijn vriend kan dit niet. Er zal dan gezegd worden dat mensen gaan zeggen dat ik met haar getrouwd ben omdat ik haar daarvoor zwanger heb gemaakt.

Wat kunne we het beste doen?


Walaikum Salaaam

02-05-2010, 20:29



Citaat door HNA:
Sallaaam Wa Alaikum

Ik heb mijn vrouw ontmaagd en volgens mij is ze nu zwanger we gaan in de zomer trouwen.
We zijn nu in ondertrouw en volgens mijn vriend kan dit niet. Er zal dan gezegd worden dat mensen gaan zeggen dat ik met haar getrouwd ben omdat ik haar daarvoor zwanger heb gemaakt.

Wat kunne we het beste doen?


Walaikum Salaaam


Wanneer is de bruiloft? Als er maar twee maandjes tussen zit, dan zou ik zeggen, kindje is te vroeg geboren,
Als het langer is, dan hebben jullie wel een probleem.

02-05-2010, 20:30
kunnen jullie die datum niet uitstellen en over paar weken doen, nu d ebuik niet te zien is,

p.s heeft ze trouwens getest?

02-05-2010, 20:31
als je moeder erachter komt dat je nog steedsniet slaapt he, dan zwaait er wat

02-05-2010, 20:32


ja niks.. de schade is al aangericht.

Heb zo'n leuke topic over dit onderwerp.

02-05-2010, 20:32
Heeft ze een test gedaan?

Als de sodemieters de datum verspoedigen, de meeste stelletjes zijn tog na 1 jaar al weer mamma

02-05-2010, 20:41
Lekker boeiend wat anderen zeggen. Niemand weet toch wanneer jullie officieel Islamtisch getrouwd zijn. Dus mensen moeten niet zo snel conclusies gaan trekken. En doen ze dat wel, laat ze lekker.

Het enige wat jullie moeten doen is berouw tonen en Allah om vergiffenis vragen. Dat is waar je je druk om moet maken en niet om de mensen. Die hebben altijd wel wat te zeggen, al raakt ze een jaar na jullie trouw zwanger.

02-05-2010, 20:55

Citaat door HNA:
Sallaaam Wa Alaikum

Ik heb mijn vrouw ontmaagd en volgens mij is ze nu zwanger we gaan in de zomer trouwen.
We zijn nu in ondertrouw en volgens mijn vriend kan dit niet. Er zal dan gezegd worden dat mensen gaan zeggen dat ik met haar getrouwd ben omdat ik haar daarvoor zwanger heb gemaakt.

Wat kunne we het beste doen?


Walaikum Salaaam


Zeg Hoe bedoel je
even een paar vraagjes,
-Dus ze is ontmaagd en meteen zwanger?! heb je het in haar vruchtbare periode gedaan?
-Heeft zij al getest?
-Dus jij bent meteen die dag in haar Kl... Ge....?
(sorry voor mijn taalgebruik)

t is n beetje vreemd als ik heel eerlijk mag zijn,


02-05-2010, 20:57
zijn jullie al voor de islamitische wet getrouwd?

02-05-2010, 20:57

Citaat door wassila83:
Zeg Hoe bedoel je
even een paar vraagjes,
-Dus ze is ontmaagd en meteen zwanger?! heb je het in haar vruchtbare periode gedaan?
-Heeft zij al getest?
-Dus jij bent meteen die dag in haar Kl... Ge....?
(sorry voor mijn taalgebruik)

t is n beetje vreemd als ik heel eerlijk mag zijn,




Goh meen je dat?????

02-05-2010, 21:00

Citaat door Nisrientje:
Goh meen je dat?????


Neej joh ik maak maar een GRAP

02-05-2010, 21:01
in de tijd dat je bezig was met haar ontmaging had je er toen ook aan moeten denken of ze wel de pil slikte, voorhoedsbemiddelen bestaan toch niet voor niets, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten ewa goya li darha be idih ifokha besenih..

02-05-2010, 21:02


of vraag aan shitan, hij heeft je gedwongen haar te ontmagen nu moet je hem vragen wat je nu zou moeten doen

02-05-2010, 21:06

Citaat door wassila83:
Neej joh ik maak maar een GRAP



was niet mijn bedoeling om zo over te komen, sollie

Maar even serieus, jullie denken toch niet dat dit echt gebeurd is. Het staalt een en al pubergedrag uit , zoooo ongeloofwaardig en mensen gaan er nog serieus op in ook.

02-05-2010, 21:08
ben ik de enige die mij zorgen maak dat dat kind een bastaardkind is als blijkt dat die twee op het moment van gemeenschap islamitisch niet getrouwd waren (geen 3aqd)?

Pagina's : [1] 2 3