Bekijk volle/desktop versie : Wanneer trouwen na relatie??



Pagina's : [1] 2

02-05-2010, 20:16
Meiden,

Je hebt een leuke jongen leren kennen. Na hoeveel dagen, maanden of jaren zou je dan willen trouwen?

Of andersom jongens??

02-05-2010, 20:22


Na 2 dagen.

02-05-2010, 20:23
Een tip; neem geen relatie. Alleen tijdsverspilling.

02-05-2010, 20:23
als ze dezelfde dag nog zegt dat ze van me houdt dan trouw ik meteen met r.

02-05-2010, 20:25



Citaat door Experience:
Een tip; neem geen relatie. Alleen tijdsverspilling.


Jij zegt geen relatie nemen. Maar hoe ga je iemand leren kennen dan? Ik weet dat relatie haram is.

Maar wat is dan de beste oplossing.

02-05-2010, 20:25

Citaat door ikkke:
Meiden,

Je hebt een leuke jongen leren kennen. Na hoeveel dagen, maanden of jaren zou je dan willen trouwen?

Of andersom jongens??



lieve meid!om een jongen echt pas goed te leren kennen, zou je echter bij hem in huis moeten wonen.Dit hangt niet af van de duur van jullie relatie!trust me..Het kan zelfs binnen een jaar.

02-05-2010, 20:25

Citaat door TBNJMMK:
als ze dezelfde dag nog zegt dat ze van me houdt dan trouw ik meteen met r.


Maar dan zal ze waarschijnlijk wel liegen.. Na één dag van iemand houden kan ik me niet voorstellen

02-05-2010, 20:27

Citaat door ikkke:
Maar dan zal ze waarschijnlijk wel liegen.. Na één dag van iemand houden kan ik me niet voorstellen


als je me ziet kun je het je opeens wel voorstellen

02-05-2010, 20:27

Citaat door Boemchickiwaha:

lieve meid!om een jongen echt pas goed te leren kennen, zou je echter bij hem in huis moeten wonen.Dit hangt niet af van de duur van jullie relatie!trust me..Het kan zelfs binnen een jaar.


Ja ik begrijp het volkomen..

Ik heb een relatie van 13 maanden.. nou relatie is het net niet..
Wij weten van elkaar dat we met elkaar willen trouwen, alleen studeren wij allebei momenteel.. We moeten allebei nog 1 jaar studie..

Wat kan ik het beste doen, ik weeet dat hij nu hard aan het sparen is voor trouwen, maaar qua sparen is hij er nog niet.

02-05-2010, 20:28

Citaat door TBNJMMK:
als je me ziet kun je het je opeens wel voorstellen



Zou jij met een meid willen trouwen die jou alleen leuk vind qua uiterlijk?

02-05-2010, 20:29

Citaat door ikkke:
Zou jij met een meid willen trouwen die jou alleen leuk vind qua uiterlijk?


als ze zelf ook lekker is, why not..
ik tem r wel

02-05-2010, 20:29

Citaat door ikkke:
Jij zegt geen relatie nemen. Maar hoe ga je iemand leren kennen dan? Ik weet dat relatie haram is.

Maar wat is dan de beste oplossing.

Iemand leer je echt niet in een relatie kennen! Dat doe je wanneer je 24/7 om elkaar heen hangt. Alles samen doet en een huishouden runt. Ik ken genoeg mensen die een totaal ander persoon in huis hebben dan met wie ze dachten te trouwen.

Trouw met iemand omwille van Allah Alleen dan zul je met een oprechte man/vrouw trouwen.

02-05-2010, 20:32



Citaat door Experience:
Iemand leer je echt niet in een relatie kennen! Dat doe je wanneer je 24/7 om elkaar heen hangt. Alles samen doet en een huishouden runt. Ik ken genoeg mensen die een totaal ander persoon in huis hebben dan met wie ze dachten te trouwen.

Trouw met iemand omwille van Allah Alleen dan zul je met een oprechte man/vrouw trouwen.


Helemaal mee eens!

02-05-2010, 20:32

Citaat door Experience:
Iemand leer je echt niet in een relatie kennen! Dat doe je wanneer je 24/7 om elkaar heen hangt. Alles samen doet en een huishouden runt. Ik ken genoeg mensen die een totaal ander persoon in huis hebben dan met wie ze dachten te trouwen.

Trouw met iemand omwille van Allah Alleen dan zul je met een oprechte man/vrouw trouwen.


Ok, dus als iemand jouw hand komt vragen en je hebt geen idee wie hij is.. Van je vader heb je gehoord dat hij vaak in de moskee is, hij lijkt een goede gepraktiseerde jongen.

Zou je gelijk met hem trouwen? Of ietje wachten om te weten met wie je te maken hebt?

02-05-2010, 20:34

Citaat door ikkke:
Ja ik begrijp het volkomen..

Ik heb een relatie van 13 maanden.. nou relatie is het net niet..
Wij weten van elkaar dat we met elkaar willen trouwen, alleen studeren wij allebei momenteel.. We moeten allebei nog 1 jaar studie..

Wat kan ik het beste doen, ik weeet dat hij nu hard aan het sparen is voor trouwen, maaar qua sparen is hij er nog niet.



doe het wanneer je geen twijfels kent, jullie elkaar zekerheid kunnen bieden en dit niet te peilen valt aan hoeveel jullie van elkaar houden.Je citeert net zelf''een relatie is het net niet''.


Jullie zijn er beide nog langs niet financieel niet en mentaal niet.
In een huwlijk komt veeeeel kijken..Grappig hoe de meeste er zo eenvoudig over denken.

Pagina's : [1] 2