Bekijk volle/desktop versie : Te Kommes even!



Pagina's : [1] 2 3

02-05-2010, 20:12

A'oedhoe billaahi minash-shaytaanir-radjiem.

Bismillaahir-Rahmaanir-Rahiem.

As-salaamoe 'alaykoem wa rahmatoellahi wa barakaatoeh


Inshaa-e Illaah stellen jullie het goed qua imaan en gezondheid.
Sommige hebben de vorige topic gelezen van OemSarah en
Hierbij vraag ik jullie om onze zuster te helpen met babyspullen en Sadaka.
Zoals wij weten zijn wij moslims als een lichaam en als de ene hulpbehoeftig is zal het hele lichaam ervoor moeten zorgen. Hiermede vraag ik jullie om mijn en jullie zuster bij te staan en te doneren in het geen aan wat jullie kunnen missen.

OemSarah zal samen met een ander zuster aanstaande zaterdag rijden in steden Bergen op zoom-Antwerpen-Roosendaal-Breda-Gouda-Den Haag- Utrecht.
Om baby spullen op tehalen en als het mogelijk is Sadaka.
Hierbij Email Adres Al-Basier@live.nl

Laat hier je adres-telefoonummer achter en vermeld erbij wat je kunt geven aan babyspullen.
Vergeet jullie zuster niet in jullie doe3a!!

Voorwaar, de Sadaqaat (Verplichte Zakaah) zijn voor de armen en de behoeftigen... [Soerah at-Tauwbah (9): 60]

Allahuma laa tukhidni bima yaqulun

waghfirli maa laa ya'lamun

wadj'alnie khayran mimmaa yadhonnoon

[Al-Boekhaarie, Al-Adab Al-Moefrad hadieth nr. 761. Zie Al-Albaanie, Sah'ih' Al-Adab Al-Moefrad (nr
nr.585). Al-Baihaqi, Shoe'ab Al-Imaan 4/228]


Djazaakunna Allaahu gairan wa baaraka Allaahu fiekunna!
Wassalaam


02-05-2010, 20:16


Ik heb wel wat babykleertjes voor een jongen die ik weg kan doen, ik woon in de omgeving van Utrecht.

02-05-2010, 20:17

Citaat door Dikrayet:
Ik heb wel wat babykleertjes voor een jongen die ik weg kan doen, ik woon in de omgeving van Utrecht.
Moge Allaah je rijkelijk belonen Ameen, stuur een mailtje zodat de zuster kan noteren.

Wassalaam

02-05-2010, 20:18

Citaat door hayatie:
Moge Allaah je rijkelijk belonen Ameen, stuur een mailtje zodat de zuster kan noteren.

Wassalaam


Amien Inshallah, ik pm je gelijk.

02-05-2010, 23:12


Ow ik heb jou gepmd, mag dat ook of moet ik perse email sturen?

03-05-2010, 08:53
Graag email omdat ik er zelf niet bij ben dus veel info, heb ik niet. Wassalaam

03-05-2010, 09:14
voor wat is het psies???

ik heb wel spullentjes voor een meisje, en nog mijn kraamdoos waarvan ik bijna niks heb gebruikt..

03-05-2010, 11:03

Citaat door couscousje1:
voor wat is het psies???

ik heb wel spullentjes voor een meisje, en nog mijn kraamdoos waarvan ik bijna niks heb gebruikt..

Het gaat om een zuster die zwanger is van een tweeling en op straat is gezet door haar man, nu heeft ze helemaal niets en proberen wij babyspullen-geld bijeen te krijgen.

Mail wat je kunt geven Inshaa-e Ilaah, Moge Allaah je rijkelijk belonen Ameen

wassalaam

03-05-2010, 22:17
up O Beste Zusters denk aan de beloning die jullie hiervoor krijgen als jullie deze zuster helpen omwille van Allaah Subhanahu wa Ta3ala, Bi idni Leh!

Barakallaahoefiekoem!!!

03-05-2010, 22:22
Ameen.



up

03-05-2010, 22:24
-Moge Allah swt haar Insha Allah bijstaan!

03-05-2010, 22:29
Allaahoemma amien!!! up

04-05-2010, 15:58


Selaam 3aleykoem warahamtoellah wabarakatoeh Zusters,

Zoals jullie weten wil een zuster aanstaande zaterdag met mij meerijden om wat spullen bij de zusters thuis op te halen...
Ik wil jullie het volgende vragen indien er nog zusters zijn die wat te bieden hebben reageer alstubliefd op dit email adres(al-Basier@live.nl) zodat we alles genoteerd hebben voor zaterdag..
Barakallahoefiekoem voor jullie aandacht moge allah subhana wa ta'ala
Jullie belonen met al het goede in deze dunya en aghira.

Jullie zuster in islam(F)

Maselaam

04-05-2010, 22:57
Selaam 3aleykoem Warahmatoellah Wabarakatoeh Zusters,

Aanstaande zaterdag kan de zuster niet de spullen ophalen door omstandigheden het is verschoven naar zondag de zusters die al mail contact hebben zullen ook bericht krijgen dat het zondag wordt de zusters die geen mail contact hebben insha'allah lezen jullie dit op tijd en stemmen jullie alle mee in om aanstaande zondag langs te komen..
Ik hoor het insha'allah van jullie allemaal

Jullie zuster in Islam(L)

Wa 3aleykoem Selaam Warahamttoellah Wabarakatoeh

07-05-2010, 10:56
Waarom vraagt ze geen uitkering aan en daarbij een babypakket

Pagina's : [1] 2 3