Bekijk volle/desktop versie : Aan de MAROKKAANSE JONGENS die zich nu aangesproken moeten voelen hiervoor...

08-12-2002, 00:13
en altijd maar lopen zeuren: ja, die media dit, die media dat, ze plaatsen ons altijd in 1 hoekje, ze belichten alleen onze ZWARTE kanten.
er is een moord gepleegd, is het een marokkaan? zoja: VOORPAGINA, zonee: onbelangrijk. enz enz. En maar lopen klagen. Ok, gelijk heb je, enne... ik ga in mijn topic ook niet lopen zeuren over de (on)terechtheid enz hiervan, maar...

EEN BETER MILIEU BEGINT BIJ JEZELF

wat de media over de marokkanen betreft: marokkaanse jongens (ook op deze website) doen precies hetzelfde over marokkaanse meisjes: ALLEEN SLECHTE KANTEN BELICHTEN sinds ik lid ben (niet zo lang), merk ik dat vooral de jongens lopen te klagen over slechte daden van meisjes. marokkaanse meisjes zus, marokkaanse meisjes zo, waarom vertellen jullie bijna nooit iets postitiefs over marokkaanse meisjes!!! en ga me alstjeblieft niet vertellen dat er niets positiefs te vertellen valt!

als je je eigen groep niet in posi beeld zet, verwacht het dan ook absoluut niet van de buitenwereld

01-02-2003, 11:43

hey, femme_ahrilla

ik vind dat je dik gelijk hebt. je slaat de spijker op zijn kop!
alvorens te gaan klagen over de ongelijkheid en discriminatie naar de buitenwereld toe, probeer je best de discriminatie en ongelijkheid binneshuis op te lossen! de vrouwen maken dit zowel thuis ( en zelfs nog erger thuis ) mee dan buiteshuis!

01-02-2003, 12:08
ik voel me aangesproken

01-02-2003, 13:19

Citaat:
Origineel gepost door femme_ahrilla
en altijd maar lopen zeuren: ja, die media dit, die media dat, ze plaatsen ons altijd in 1 hoekje, ze belichten alleen onze ZWARTE kanten.
er is een moord gepleegd, is het een marokkaan? zoja: VOORPAGINA, zonee: onbelangrijk. enz enz. En maar lopen klagen. Ok, gelijk heb je, enne... ik ga in mijn topic ook niet lopen zeuren over de (on)terechtheid enz hiervan, maar...

wat de media over de marokkanen betreft: marokkaanse jongens (ook op deze website) doen precies hetzelfde over marokkaanse meisjes: ALLEEN SLECHTE KANTEN BELICHTEN sinds ik lid ben (niet zo lang), merk ik dat vooral de jongens lopen te klagen over slechte daden van meisjes. marokkaanse meisjes zus, marokkaanse meisjes zo, waarom vertellen jullie bijna nooit iets postitiefs over marokkaanse meisjes!!! en ga me alstjeblieft niet vertellen dat er niets positiefs te vertellen valt!

als je je eigen groep niet in posi beeld zet, verwacht het dan ook absoluut niet van de buitenwereld
Niet alle jongens over 1 kam scheren

04-02-2003, 23:05

hey doc25,

waarom voel je je aangesproken? Als je je hierin herkent moet je er misschien eens diep over nadenken. Als dat niet het geval is moet je je vooral niet aangesproken voelen.

06-02-2003, 15:59

Citaat:
Origineel gepost door Kadiga
hey doc25,

waarom voel je je aangesproken? Als je je hierin herkent moet je er misschien eens diep over nadenken. Als dat niet het geval is moet je je vooral niet aangesproken voelen.
ik voel me niet aangesproken

06-02-2003, 16:55
weet je wat het is je moet ze gewoon geen aandacht geven en je bent ze niks schudig nou laat me lekker met rust zo moet je het zeggen denk ik

25-02-2003, 16:19
weet je wat het is,een en al IRRITATIE waarom letten we zoveel op elkaar??? echt ik kan me er echt aan irriteren tfoe man. en zeg dan asjeblieft niet JULLIE zeg dan op z'n minst een groep ofsow. maar goed mijn boeit het gewoon niet meer. het is altijd hetzelfde bij de meeste topics maar goed ik trek me er gewoon niks meer van aan. ik voel me zeker niet aangesproken ofzo. maar het gaat om het feit dan ze ons allemaal over 1 kant scheren.ewa mensen die er moeite mee hebben dat bepaalde meisjes zich zo gedragen moeten er maar aan wennen,want ze gaan zich heus niet veranderen voor iemand die een opmerking(een niet leuke opmerking)maakt over ze. tuurlijk je mag zekers wat kwijt over dat.maar zeg dan niet iedereen s.v.p!

beslamma

05-03-2003, 17:28
EWA ALS WE NIET WERKEN DAN MOETEN WE NATUURLIJK WEL IETS GAAN DOEN,ELKAAR AFKRAKEN BIJVOORBEELD

03-11-2007, 03:10

Citaat door femme_ahrilla: