Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mijn helpen, met een taart maken? ik wil namelijk van me zus winnen



02-05-2010, 14:44
Volgende week komt zij weer, en me moeder wilt zien wie de beste is in taart maken. me zus of ik. dus kom met tips, info, hoe, wat, ik heb al ervaring in het bakken van cake´s alleen ik wil mooie decoratie´s opzetten enzo.. want me zus die is ook 25 jaar dus het moet wel wat moois worden

02-05-2010, 15:35


je moet hier kijken.
http://www.deleukstetaarten.nl/

je vind er recepten, ingredienten, tips en trucs, hoe je moet decoreren, alles..
veel suc6

02-05-2010, 20:24
52 x bekeken en 1 reactie, tazzz met al die andere. en bedankt misspoes maar ik ken die site al.

02-05-2010, 20:42
Oh ook een jongen die van bakken houd. leuk joh!

03-05-2010, 09:52


Weet je hoe je de biscuit moet maken? of heb je dat recept ook nodig?

En misschien moet je eens op deze link zien: show je taart topic van hiero:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2545541

Je kunt fondant kant en klaar halen, uitrollen en je taart ermee bedekken. Je kunt er ook figuurtjes uithalen, beetje creatief zijn en dan lukt het wel. Je moet alvorens je de fondant erop doet wel eerst bewerken met botercreme zodat het goed blijft zitten en alle oneffenheden weg zijn.

Of wil je misschien iets totaal anders?
Je kunt ook genache gebruiken, dat is gesmolten chocolade met een glansje.

Of wil je gewoon een cake? bv. met appel?

Wees eens wat specifieker misschien?

03-05-2010, 10:00

Citaat door Sharifa__:
Weet je hoe je de biscuit moet maken? of heb je dat recept ook nodig?

En misschien moet je eens op deze link zien: show je taart topic van hiero:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2545541

Je kunt fondant kant en klaar halen, uitrollen en je taart ermee bedekken. Je kunt er ook figuurtjes uithalen, beetje creatief zijn en dan lukt het wel. Je moet alvorens je de fondant erop doet wel eerst bewerken met botercreme zodat het goed blijft zitten en alle oneffenheden weg zijn.

Of wil je misschien iets totaal anders?
Je kunt ook genache gebruiken, dat is gesmolten chocolade met een glansje.

Of wil je gewoon een cake? bv. met appel?

Wees eens wat specifieker misschien?



03-05-2010, 10:04

Citaat door yasmin27jr:
Sme3lie oegty, maar ik weet al genoeg. heb even een paar filmpjes op youtube gezien. en heb al een paar ideeen. Sokran besaff hbibti djeltie! jij bent tenminste niet zo gierug om iemand te helpen. BarakAllah fiek


Oke heel goed sis ben zelf ook geen uitblinker in taarten maken hoor, maar heb wel het e.e.a. wel eens geprobeerd.

Je hebt voor de biscuit verschillende soorten ook. Die van de standaardbiscuit die je ook bij de leukstetaarten.nl vindt vind ik het lekkerste! is net als die in de winkel.

Wat je ook niet moet vergeten is evt. een kartonnetje en een doos te halen bij een bakkerij zo kun je de taart daarop leggen/indoen... ziet er helemaal professioneel uit

En voor de vulling kun je natuurlijk van alles nemen, houd persoonlijk heel veel van banketbakkersroom! ik haal dat gewoon bij de c1000 (poeder) en maak dat aan met water/slagroom echt heerlijk. Ze hebben daar evt. ook kant en klare marsepijnfiguurtjes!

03-05-2010, 11:56
Wat voor soort taart wil jij maken?