Bekijk volle/desktop versie : Mijn man en kinderen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

02-05-2010, 14:35

Citaat:
Geplaatst door behboesh Bekijk reactie
Narcistische symptonen; de ander is altijd fout, nooit in willen zien dat hij fout zit. Niet confronteren wanneer hij iets fout doet. Vernederen tot op het bot ook in bijzijn van anderen. Altijd is het glas half leeg i.p.v half vol. Schelden en minderwaardigheidsgevoel geven. Altijd op je tenen moeten lopen. Vals zijn etc. etc.
Salam wa aleikoem,

Het lijkt wel alsof je het over mijn man hebt!!! Mijn man is een man met niet alleen een persoonlijkheidsstoornis maar hij kampt ook met psychische stoornissen. Hij wordt daar wel voor behandeld, maar hij gaat met tegenzin.
Ik heb 5 kinderen met mijn man, en het lijkt erop dat al mijn kinderen net als hun vader zullen opgroeien/worden. Ik zit al jaren met mijn handen in het haar. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Mijn kinderen vinden '''normale dingen'' raar, en abnormale dingen vinden ze wel kunnen. Precies net zoals hun vader. Als je er over wilt praten mag je mij gerust pm-en.



Citaat door marocloubna:
Wat vinden zij normaal wat eigenlijk abnormaal is? En andersom?








Ze houden nooit rekening met anderen want dat vinden ze raar. Waarom zouden we immers roepen ze dan?
Ze denken dat ze alles kunnen maken zelfs tegen de Nederlandse wetten in.
Schelden is hun manier van praten, en beleefd praten en doen is raar. Wanneer een van mijn kinderen een poging waagt tot beleefdheid, lachen mijn andere kinderen haar/hem vierkant uit. Want dat is zo niets voor hen. Normaal praten is hier niet aan de orde, maar geschreeuw naar elkaar toe dat is hoe het moet.

Bruiloften, ik heb dochters en die vinden bruiloften alles behalve leuk sterker nog bruiloften vinden ze onzin.
Ik word er altijd mee geconfronteerd als ik op een feestje verschijn zonder mijn kinderen.
Ik heb ze de afgelopen 2 jaar zo wat gedwongen om met mij mee te gaan naar een aantal bruiloften, guess what, ze kwamen in hun dagelijkse kleding en daaronder teenslippers. Ik voelde me een belachelijke moeder en constant aangekeken.

Schijten en plassen in de wc met de deur open is een van de normaalste zaken bij ons thuis. En dan nog een gesprekje voeren met mekaar terwijl de andere zijn boodschap aan het doen is!
Mijn man neemt altijd zijn telefoon op als hij op de plee zit, ik heb dan plaatsvervangende schaamte omdat ik weet dat degene met wie hij praat door heeft dat mijn man op de wc zit (echogeluiden).

Als ik bezoek heb dan zit ik op eieren omdat ik bang ben dat mijn jongste zoontje van 4 hele gekke dingen gaat zeggen en doen. Laatst haalde mijn zoontje van 4 zijn piemeltje uit zn broekje en riep naar mijn gasten zal ik op jullie pissen.

Als ik mijn man hiermee confronteer dan wordt hij woedend op mij en verklaart mij voor gek en vind dat ik ''zijn kinderen'' met rust moet laten omdat ze in zijn ogen hartstikke gezond zijn en normaal functioneren.
Mijn kinderen willen nooit douchen, op zondagen moet ik ze bedreigen om ze onder de douche te krijgen.
Ik typ dit met tranen in mijn ogen. Ik weet niet hoe dit zal aflopen, ik zie dit allemaal als beproevingen van allah waar ik voor zal worden beloond insja allah.

02-05-2010, 14:43



Citaat door Lous:
maf



Maffer dan maf helaas

02-05-2010, 14:44
Subanallah, het heeft met de opvoeding te maken.

02-05-2010, 14:46
kinderen moeten natuurlijk wel opgevoed worden, klinkt alsof dit niet gebeurd is in jou geval.

vind het wel erg voor je, maar je kunt het nog veranderen, zeker bij die van 4 jaar!

02-05-2010, 14:46


Lijkt me heel erg voor je

02-05-2010, 14:51

Citaat door xXxwolkjexXx:
kinderen moeten natuurlijk wel opgevoed worden, klinkt alsof dit niet gebeurd is in jou geval.

vind het wel erg voor je, maar je kunt het nog veranderen, zeker bij die van 4 jaar!



Ik wil niet opscheppen, maar ik kom van goede huizen.
De opvoeding die wij van huis hebben meegekregen is echt ideaal voor elke gezin. Het probleem in mijn situatie is, mijn man die mij tegenwerkt in alles wat ik doe.

Mijn andere zoon was de enige die ik op het goede spoor kon leidden tot dat mij man vond dat ik hem als een mietje op voedde. Ik was daar dus op tijd bij, tot dat mijn man ingreep we zijn nu weer 5 jaar verder, en hij is net zoals me andere kinderen geworden.

Ik kreeg nog complimentjes van vrouwen in mijn omgeving en familieleden van je zoontje is echt rustig masha allah hij is echt goed opgevoed.
Ze zullen zich een hoedje schrikken als ze hem nu zien.

02-05-2010, 14:53

Citaat door Mayday09:
Subanallah, het heeft met de opvoeding te maken.


Ja vast maar die komt niet van mij. Mensen begrijpen het niet als ze mij zien en mijn kinderen. Ze kunnen die link gewoon niet leggen tussen mij en mijn kinderen. Mijn man is de grootste boosdoener en met hem valt niet te praten. Mijn kinderen, die willen wel eens een woordje voor me doen bij hun vader, want op mij wordt hij toch alleen maar boos.

Citaat door Benisaidgirl:
Lijkt me heel erg voor je




02-05-2010, 14:56
Voed je kinderen op en vraag of die man van jou zich nergens mee bemoeit.

02-05-2010, 14:59

Citaat door Bij3MARinBEDDD:
Ja vast maar die komt niet van mij. Mensen begrijpen het niet als ze mij zien en mijn kinderen. Ze kunnen die link gewoon niet leggen tussen mij en mijn kinderen. Mijn man is de grootste boosdoener en met hem valt niet te praten. Mijn kinderen, die willen wel eens een woordje voor me doen bij hun vader, want op mij wordt hij toch alleen maar boos.





Ik snap het niet helemaal. Jij bent toch de moeder van de kinderen
Als moeder heb je een hele grote invloed op een kind. Wel meer dan een vader. Als ze iets doen wat niet mag, zoals je zoontje van 4 deed. Dan pak je hem toch aan. Dan geef je hem straf en legt uit dat zoiets niet mag.
En naar het toilet gaan leg je uit dat de deur dicht moet en waarom ie dicht moet. Na een paar keer zeggen moet je ze straffen als ze niet willen luisteren.

02-05-2010, 15:00
ik denk dat het probleem dan inderdaad bij je man ligt. kan je geen hulp krijgen van buitenaf b.v. consultatiebureau bij je kind van 4 jaar. of ga langs de huisarts en leg de situatie voor.
als je man zo doorgaat is niet gezond lieve meid.
pak je man eerst aan, hij moet echt hulp zoeken!

02-05-2010, 15:00
Oh dat lijkt me vreselijk zeg. Maar je man is best verkeerd bezig, opvoeden doe je samen. En als ouder hoor je de andere ouder niet tegen te spreken op gebied van opvoeding.

Hoe oud zijn je kinderen?

02-05-2010, 15:00

Citaat door Bij3MARinBEDDD:
Ik wil niet opscheppen, maar ik kom van goede huizen.
De opvoeding die wij van huis hebben meegekregen is echt ideaal voor elke gezin. Het probleem in mijn situatie is, mijn man die mij tegenwerkt in alles wat ik doe.

Mijn andere zoon was de enige die ik op het goede spoor kon leidden tot dat mij man vond dat ik hem als een mietje op voedde. Ik was daar dus op tijd bij, tot dat mijn man ingreep we zijn nu weer 5 jaar verder, en hij is net zoals me andere kinderen geworden.

Ik kreeg nog complimentjes van vrouwen in mijn omgeving en familieleden van je zoontje is echt rustig masha allah hij is echt goed opgevoed.
Ze zullen zich een hoedje schrikken als ze hem nu zien.



ik bedoelde ook niet dat jij niet goed opgevoed bent maar idd de kinderen. ik vind het al knap van je dat je hierover een topic open maakt.

het enigste wat ik kan zeggen is: voed ze verder alleen op, jij weet hoe het wel moet en het is nog niet te laat.

02-05-2010, 15:01


hoe oud zijn je kinderen?

02-05-2010, 15:01

Citaat door Mayday09:
Ik snap het niet helemaal. Jij bent toch de moeder van de kinderen
Als moeder heb je een hele grote invloed op een kind. Wel meer dan een vader. Als ze iets doen wat niet mag, zoals je zoontje van 4 deed. Dan pak je hem toch aan. Dan geef je hem straf en legt uit dat zoiets niet mag.
En naar het toilet gaan leg je uit dat de deur dicht moet en waarom ie dicht moet. Na een paar keer zeggen moet je ze straffen als ze niet willen luisteren.



maar ik denk dat die man van haar echt een terror is in huis. kinderen luisteren nu naar hem in plaats van hun moeder.daarom moet ze eerst die terror van haar man aanpakken

02-05-2010, 15:05

Citaat door Mayday09:
Ik snap het niet helemaal. Jij bent toch de moeder van de kinderen
Als moeder heb je een hele grote invloed op een kind. Wel meer dan een vader. Als ze iets doen wat niet mag, zoals je zoontje van 4 deed. Dan pak je hem toch aan. Dan geef je hem straf en legt uit dat zoiets niet mag.
En naar het toilet gaan leg je uit dat de deur dicht moet en waarom ie dicht moet. Na een paar keer zeggen moet je ze straffen als ze niet willen luisteren.



Ik moet eerlijk toegeven dat ik het heb opgegeven na 4 kinderen, mijn laatste zoontje van 4 en tevens mijn 5e kind word niet geheel opgevoed door mij maar door mijn oudste dochters. Ik ben ziek geworden met de jaren, door wat ik allemaal heb moeten meemaken, accepteren en voelen.

Ik snap je punt heel goed, maar ik denk dat het nu te laat is om ze nog op het goede spoor te krijgen. Behalve mijn laatste zoontje van 4 daar zal ik dus veel tijd in moeten steken wil ik dat het daar mee goed komt injs aallah. Maar waar haal ik mijn energie nog vandaan ?????

Het probleem is dat ze erg beïnvloed zijn door de opvoeding van mijn man en zijn familie. Mijn kinderen hebben in het verleden veel opgetrokken met mijn schoonfamilie. Ze zien hun vader als een stoere rolmodel.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11