Bekijk volle/desktop versie : Lezen---->waard Gebeurd



Pagina's : [1] 2

23-07-2004, 14:12
oke mensen ik wil hier een waardgebeurd verhaal zetten het is niet zo lang maar wel waardgebeurd,,,,

laat het me maar horen als jullie verder willen weten

23-07-2004, 14:25


Hoi dame

je moet gewoon beginnen en dan zien we wel of het een mooi verhaal is.

-xxx-jes majda

23-07-2004, 14:28
hey meid

ben nieuwsgierig zet het er maar snel op !!

xxsoukexx

24-07-2004, 13:37
ewa hajie dat kela3

ewa hier ben ik aan het wachten

24-07-2004, 14:48


Nou ik ben benieuwd. Beginnen maar.. !
Greets Yartje ..!

24-07-2004, 15:36
oke thks voor de reacties en hier een klein begin stukje

het verhaal gaat over iemand die ik erg goed ken,,,, ik wou em al een tijdje geleden zetten maar ik twijfelde erg,,, maar goed
ik verander alleen wel de namen...

het verhaal gaat over malika <---- hoofdpersoon


lala mina en mohamed ----> de ouders van malika

malika heeft 3 zussen en 3 broers marwan, samier en abdelmazid
khadija fatima en nazat..
dus malika is de jongste.

en abdelkarim ------> neef van malika
mounier -----> die komt later in het verhaal

het begon toen ze ongeveer 19 was.

het was 1997 ik was onderweg naar marokko met me ouders en 2 broers de andere waren alemaal getrouwd dus gingen met hun gezin.
het was warm we waren moe van de reis en waren dus ook blij toen we aankwamen,, ik had er erg zin in want het was altijd zo gezellig zo leuk ik woonde in een dorp echt een boeren dorp in een hele groote huis met al me nichjes en neefjes,, ik was echt blij dat we er waren.

we zaten hier al een paar dagen het was dus ook erg druk we kregen veel bezoek,, ik merkte ook dat abdelkarim achter me aanzat ik werd gek van hem ik vond het aan de ene kant wel leuk want hij deed alles voor me hij kocht eten enzo,,, maar aan de andere kant weer hij noemde me zijn vrouw iedereen dacht dat ik met hem ging trouwn tvoe no way echt niet in zen dromen…



kuzzz nadia k ga strax weer verder

24-07-2004, 20:31
mooi begin!

dit is dus een waargebeurd verhaal!

vanuit het leven een sleuh?
gelieve te antwoorden op de vraag!

24-07-2004, 23:05
ja het is waardgebeurd ......


de dagen gingen voorbij het was doodelijk hier me vader in nederrland met zen praatjes we gaan hier heen en daar,,, maar echt niet ik zit hier gevangen ik ga kapot tvoe het lijkt wel of ik hier tussen 4 muuren zit hoog in de bergen k kan nergens heen had ik maar een rijbewijs had ik maar een autotje,,,, niet dat me vader me dan ergens naa toe liet,,,, maar ja, ik begon een dagboek mischien dat de dagen zo sneller gingen,

fouzia was me kleine nichje ze was een een aantal jaren jonger dan mij ik denk 9 jaartjes maar zij was de enige die bij mij in huis woonde die ook uit nederland kwam fouzia der moeder was naar ons getrouwd ze was met me broer getrouwd mijn oudste broer, haar moeder had een oom in de familie die knap was ik weet niet er was iets aan hem iets aantrekkelijks iets... een aantrekkingskracht het was zo spannend als ik hem zag voelde ik de vlinders in me buik hij heete mounir,

ik weet nog goed we waren er net en de oom van me schoonzus kwam om bij zen nichje te kijken de moeder van fouzia dus,,, mohim hij kwam en liep direkt naar haar kamer, (we woonde hier in een grroot huis ieder had een eigenkamer wat meer een woonkamer leek en daarachter vaak een slaapkamer teminste wij die uit nederland kwamen hadden dat de rest had gewoon een slaapkamer.)
in iedergeval hij kwam dus en liep meteen naar haar kamer,,, waar me broer en zen vrouw zaten en fouzia...
ik was natuurlijk zo blij dat ie kwam en iedelijk kon ik hem zien ik rende naar me kamer pakte me poederdoosje en wat make up,,

shiittt het was zo donker in de kamer k kon niets zien in de spiegel man nou ja lat de make up zitten ik dee wat poeder op,,,
en rende naar me schoonzus der kamer...

ik kwam binnen
salam
salam antwoorde ze terug ik zag hem zitten god wat was ie knap mij godik werd echt gek,,,, ik zag me schoonzus me in de hoek aankijken ze was kwaad ze wist dat ik hem leuk vond maar dat vond zij natuurlijk niet leuk wan hij was getrouwd en had kinderen maar ja k kon er niets aan doen k was gewoon verliefd.. ik was in gedachte en merkte niet dat fouzia aan me mouw trok
malika malik.

wat is er fouzia malika wat is er met je gezicht,,,,,,,

ik schrok tvoe ik had vast veel te veel poeder op wat een schande ik stond vett voor schut ik ging weg naar m ekamer wat een blunder tvoe tvoe tvoe,,,,,,,

ik lag op me bed en dacht na dacht na aan die ene keer dat ik in de outo zat van me broer en dat mounir reed gelukkig waren mounir en mijn broer ook beste vrienden mounier had een zoon die 3 jaar ouder was dan fouzia ik had wel eens opgevangen dat mounir wou dat zen zon later ooit met fouzia moest trouwen...
in iedergeval die dag was de eerste dag dat ikem echt leuk vond hij ree dus en de rest sliep behalfe ik hij keek in zijn spiegeltje naar me en glimlachte die lag was zo lief zo schattig zo mooi,.,, wollah ik vond hem leuk ik was echt gek van hem,,, er was aleen een probleempje zijn vrouw en kinderen,,,,, oeffff ik was echt gek van hem ik bedacht 100derden manieren dat ik ooit tog met hem kon trouwen echt goeie en kwaaie manieren,,, mischien gaat ze hem wel niet leuk meer vinden mischien als ze ene ongeluk krijgt e dood gaat,,,

waar was ik mee bezig he tvoe dat ik dat dacht was ik nou zo gezonken sam7i ik hoop dat rabi me vergeeft dat ik zulke gedachtes had,,,, ik schude me hoof oefff malika doe normaal zo gek ben je tog niet van hem..... ik werd moe en slapperig de warmte maakte me zo moe en zo lichjes in me hoof ik hoorde niets meer en viel in een lange diepe slaap...

ik voeld ewat in me nek het was nat en vies maar aan de andere kant ook een heerlijk gevoel langzaam werd ik wakker en opende me ogen...
tvoeeeeeeeee het was de broer van abdelkarim omar tvoe ROT OP A ZAML ROT OP.
wat is er schatje weet je dat je lekker bent,,,
MAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAA MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KOM HIER NU,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

oke dat was weer een stukje laat maar weten of ik verder moet gaan,,,

dikke kuzzz

27-07-2004, 17:25
ga door lieverd!! het is een leuk verhaal

27-07-2004, 20:10
ga dooor!!!

27-07-2004, 21:46
ga door!!

ik heb het nu al gelezen,maar vind het al spannend..
kom op!!ben je nieuwe fan!!


27-07-2004, 21:57
hey ga door is dat met jou gebeurd??

27-07-2004, 21:59


nou wil ik er net afgaan ga je verder met je vervolg!:tranen:

maar goed,een andere dag!!


27-07-2004, 22:28
MAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAA MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
KOM HIER NU,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


oke oke he rustig maa rk ga weg,, hoe je mond voordat je vader komt,

hij wist niet hoe snel hij weg moest gaan lekker voor hem sukkel,,

pfff de dagen gingen voorbij ik had de taken van de meisjes daar overgenomen k bedoel dan de gewoontes,, wakker worden sochtends vroeg ontbijten slapen eten slapen en dan weer eten en niet te vergeten slapen,,, echt hatelijk kwam door de zon k was zo moe altijd.

ik was het echt zat dus besloten me ouders om naar ons huis te gaan,,

natuurlijk moest de helft van de familie mee en abdelkarim me aanstaande ook,

hij volgde ons overal naar toe ik en sana sanan was me nicht mijn beste vriendin mijn reddende engel mijn alees k dee alles samen met haar.
dus toen ik geld kreeg van me vader en naar de mark ging was dat samen met haar,, maar die stome abdelkarim moest ons natuurlijk volgen tvoe ik haate hem, dus moesten we stiekem doen,,, nou ja dat was dus niet flirten met jongens vandaag,,

abdelkarim
salam sana salam vrouwtje van me wat een toefal he wat doen jullie hier.

ik
tazzz wat een toefal ja right,

k ben je vrouwtje niet

en is het toefal of volg ej ons LAAT ONS MET RUIST EEN KEER TVOE IK HAAT JE EN WOLLAH IK WORD JE VROUW NIET NOOIT HOOR JE ME NOOIT VAN ME LEVEN GA IK MET JOU TROUWEN



abdelkarim

is goed wil je me vrouw niet worden weet je dat zeker,,, wollah je gaat hier spijt van krijgen heel erg veel spijt van,,

hij ldraaide zig om en liep weg.



oeff we waren moe man van het rondlopen we kwamen thuis en liepen naar boven,,
en me moeder stond kwaad in de deur opening ze keek me aan,,,

hoe durf je HOE DURF JE ons zo voor schut te zetten he wil je je vader een hartaanfal laten bezorgen wil je dat he PRAATEN MET JONGENS jak wat doe je in godsnaam WAAR BEN JE MEE BEZIG,





maa wollah het is niet waar wollah van wie heb je dat gehoord van wie...



opeens schooten de woorden van abdelkarim me te binnen....... wollah je gaat hier spijt van krijgen heel erg veel spijt van,,


ik wist toen niet dat dit maar het begin was het begin van de elende het begin van een klote leven.......


oke lat maar horen asl ik verder moet

28-07-2004, 12:15
jazker ga gauw verder!!!!




Pagina's : [1] 2