Bekijk volle/desktop versie : bakfiets



02-05-2010, 08:48
hey ladys,

ik wil zo graag een bakfiets kopen... Alleen ik vroeg me af blijft zo een kleine meid van bijna 2 jaar er ook werkelijk in zitten? Ik neem aan dat er gordels in zitten. Dus het is wel veilig...WIe heeft er ervaring met een bakfiets... WIl graag weten of het wel de moeite waard is...

02-05-2010, 09:26


je hebt verschillende soorten bakfietsen. Mijn schoonzus heeft ook er 1 en haar kleine die past er ook in met gordel, superhandig als je met de auto nergens kan parkeren en heel erg leuk voor de kleintjes.

05-05-2010, 10:08
dank je wel missy chanel


Ik heb er een op het oog van johnny locco ofo iets...

Ze zijn super prijzig maar heel mooi en leuk voor de zomer ook als het regent want er zit een regen kap bij..Kinderwagen erin ik heb een zapp dus heel klein na invouwen kleine erbij in de gordel vind het ideaal, je kan je boodschappen erin kwijt.. Vind het altijd zo onhandig om met de auto ff boodschapjes te doen. dus dames uppp

wie heeft er nog meer een bakfiets

05-05-2010, 10:13
is echt handig.vooral in een stad waar het altijd zo druk is, lekker met de bakfiets boodchappen doen. en als je kids wat ouder zijn 5 jaar ofso dan kunnen ze er ook nog in zitten. Alleen soms bij een helling is het heeeel vervelend..

05-05-2010, 10:25


5 jaar... Me dochter van bijna 2 kan er ook in zitten toch??

05-05-2010, 14:00

Citaat door NARS:
5 jaar... Me dochter van bijna 2 kan er ook in zitten toch??


Tuurlijk kan ze er in zitten. Er zitten van die riempjes in dus je dochtertje zit dan goed vast.