Bekijk volle/desktop versie : Help! Mijn vriendin is



Pagina's : [1] 2

01-05-2010, 21:23
helemaal de weg kwijt! Ze drinkt, ziet eruit als een of ander sl.etje, terwijl ze dat helemaal niet is! En dit nadat een of andere asshole haar hart heeft gebroken! Hij was haar eerste liefde

Mensen wat kan ik doen?? Ze luistert niet naar me!

01-05-2010, 21:26


Zwakke persoonlijkheid heeft ze, zwak karakter.


Iemand die afhankelijk is van een ander persoon en erbovenop nog gaat drinken vind ik voor een man die geld/ziekte/liefdesproblemenzelfs al zielig, laat staan voor een doorsnee meisje dat op het slechte pad is geraakt door een mislukte relatie.


Tips die ik haar zou geven zouden er het ene oor in en het andere eruit gaan, hopeloos.

01-05-2010, 21:27
haar een hele harde klap geven op haar achter hoofd, zodat die ene hercencel weer op de juiste plek terecht komt! Als een jongen toe in staat is om haar zo van het padje te krijgen, dan heeft ze weinig liefde gekent!

01-05-2010, 21:30
alsof dat helpt ra_bo


Praat gewoon met dr.. noem feiten op en laat er merken dat je het beste met dr voorhebt.. Als ze enige hersenscellen heeft dan ziet ze in dat ze verkeerd bezig is.. Zo niet.. laat haar dan met rust

01-05-2010, 21:33



Citaat door Superficiall:
helemaal de weg kwijt! Ze drinkt, ziet eruit als een of ander sl.etje, terwijl ze dat helemaal niet is! En dit nadat een of andere asshole haar hart heeft gebroken! Hij was haar eerste liefde

Mensen wat kan ik doen?? Ze luistert niet naar me!



Sommige meiden zijn echt helemaal de weg kwijt, wat je ook zegt doet het heeft geen effect op ze. Spreek uit ervaring. Het enige wat je nog kan/kunt doen is allah ta'ala vragen om haar het juiste pad te leiden.


Gair insha Allah

01-05-2010, 21:33

Citaat door Lella_Fatima:
alsof dat helpt ra_bo


Praat gewoon met dr.. noem feiten op en laat er merken dat je het beste met dr voorhebt.. Als ze enige hersenscellen heeft dan ziet ze in dat ze verkeerd bezig is.. Zo niet.. laat haar dan met rust


sacarsme tuurlijk helpt het niet! het enige is om haar heel hard te laten vallen en in laten zien waar ze mee bezig is. En dan maar hopen dat het helpt inshallah

01-05-2010, 21:34
Moge Allah swt haar weer op de juiste pad zetten. Wel jammer dat ze de slechte kant op is gegaan alleen maar om een of ander jongen.
Ze moet zichzelf niet zo gaan verlagen door hem. Probeer maar nog een keer om goed tegen haar te praten.. Als dat niet lukt,,,tjaah dan weet ik het ook niet!
Maar jah veel succes meid !!!

01-05-2010, 21:39
Zo was zij niet, hij heeft haar echt veranderd met heel veel dingen.. ze deed niet aan relaties of iets, maar die klootzak heeft haar smoorverliefd gemaakt!! Ze was echt een goede meid

Ik zal haar indd maar een klap moeten geven zodat ze wakker wordt

01-05-2010, 21:40
Echt stupid! En dat vanwege een MAN nog wel. Ik zou goed met haar gaan praten. Maar meestal dringt dat niet door bij zulke dames.

01-05-2010, 21:44

Citaat door Superficiall:
helemaal de weg kwijt! Ze drinkt, ziet eruit als een of ander sl.etje, terwijl ze dat helemaal niet is! En dit nadat een of andere asshole haar hart heeft gebroken! Hij was haar eerste liefde

Mensen wat kan ik doen?? Ze luistert niet naar me!


Zorg ervoor dat ze afstand neemt van de mensen waarmee ze drinkt enzo..
Geloof me daar draait alles om!

01-05-2010, 21:52

Citaat door Anoniempje___:
Zorg ervoor dat ze afstand neemt van de mensen waarmee ze drinkt enzo..
Geloof me daar draait alles om!



Geloof me, ze doet het helemaal zelf. Niemand heeft haar hiertoe aangespoord

01-05-2010, 21:55
laat haar drinken laat haar genieten!

ze had nooit met een marokkaanse moeten gaan die jongens zijn sowieso niet te vertrouwen!

01-05-2010, 21:57



Citaat door MFELLES112:
laat haar drinken laat haar genieten!

ze had nooit met een marokkaanse moeten gaan die jongens zijn sowieso niet te vertrouwen!




Ben jij dan geen marokkaan??

01-05-2010, 21:59
Daarom is het HARAM om een relatie te nemen. Waarom begrijpen mensen dat niet. Shit gek.

01-05-2010, 22:00

Citaat door MFELLES112:
laat haar drinken laat haar genieten!

ze had nooit met een marokkaanse moeten gaan die jongens zijn sowieso niet te vertrouwen!



Ze drinkt niet om te genieten!

Pagina's : [1] 2