Bekijk volle/desktop versie : nokia E72 of blackberry bold 9700



01-05-2010, 10:59

Citaat door Donkere-jongen:
Welke zouden jullie nemen als je een nieuwe telefoon zoekt en veelvuldig op internet wilt surfen en voor muziek
.

01-05-2010, 11:02


inet is sneller op de nokia - betere browser
en goede muziekspeler

01-05-2010, 12:05

Citaat door Donkere-jongen:
Welke zouden jullie nemen als je een nieuwe telefoon zoekt en veelvuldig op internet wilt surfen en voor muziek


BB moet je nemen als je vrienden hebt, BB stelt nix voor zonder die ping gebeuren, ik heb zelf een nokia E72 ipv een BB omdat ik niemand ken met een BB

01-05-2010, 12:44
Maar wat is nou Pingen precies, is dat gratis en kun je alleen met mensen die ook een BB hebben. als je nou het verschil zou moeten zien tussen een BB en een iphone wat zou je dan in twee rijtjes zetten?

01-05-2010, 14:58



Citaat door Donkere-jongen:
Ik heb zelf een BB bold 9700 en ik zit bij HI en betaal per maand 34.95 en verder heb ik geen vrienden en ken ik geen mensen met een BB maar ik heb die toestel genomen voor internet,muziek beluisteren en spelletjes en niet voor het ping gedoe


Als je geen pingen gedoe wilt, dan kun je beter gewoon geen BB nemen.

02-05-2010, 18:38

Citaat door islam-4_Everboy:
Maar wat is nou Pingen precies, is dat gratis en kun je alleen met mensen die ook een BB hebben. als je nou het verschil zou moeten zien tussen een BB en een iphone wat zou je dan in twee rijtjes zetten?

Iphone is een echte muziektelefoon, en die BB is gemaakt voor die pingen, dat is een soort van chatsessie, je hebt er een speciale BB abbo voor nodig, net zoals je een normale inet abbo hebt voor je tel heb je die BB abbo voor het pingen/inetten. met BBs kan je alleen onderling pingen.


Citaat door Donkere-jongen:
Ik heb zelf een BB bold 9700 en ik zit bij HI en betaal per maand 34.95 en verder heb ik geen vrienden en ken ik geen mensen met een BB maar ik heb die toestel genomen voor internet,muziek beluisteren en spelletjes en niet voor het ping gedoe

die BBs zijn speciaal gemaakt voor het pingen, muziek en spelletjes heb je ook op een nokia. dat pingen is een echte verslaving, overal zie je ze pingen.

dat jongeren hem gebruiken niet voor pingen gebruiken is ongeloofwaardig. juist hebben ze die BBs voor het pingen, goedkoper onbeperkt onderling communiceren, die ping sessies gaan de hele n8 door!!