Bekijk volle/desktop versie : Verhuisdozen



29-04-2010, 21:05
Heeft er iemand van jullie verhuisdozen voor mij?

29-04-2010, 22:55


vraag bij je lokale supermarkt of ze dozen apart voor je willen leggen, je kunt het ook vragen aan bouwmarkten (zoals gamma en praxis)

heb in het begin 5 verhuizdozen gekocht (waardeloze dingen overigens) en later een hele lading van de praxis gekregen en dat waren echt stevige goede dozen (niet allemaal met een handvat oid, maar dat maakte niets uit ze werken prima !!)

en niet onbelangrijk: je kunt ze gratis ophalen

29-04-2010, 23:03

Citaat door NuFFniet:
vraag bij je lokale supermarkt of ze dozen apart voor je willen leggen, je kunt het ook vragen aan bouwmarkten (zoals gamma en praxis)

heb in het begin 5 verhuizdozen gekocht (waardeloze dingen overigens) en later een hele lading van de praxis gekregen en dat waren echt stevige goede dozen (niet allemaal met een handvat oid, maar dat maakte niets uit ze werken prima !!)
en niet onbelangrijk: je kunt ze gratis ophalen



gratis?

29-04-2010, 23:11
koop voor bepaalde dingen ook die blauwe ikea tassen weet je hoe fijn dat is.
Daar heb ik er zelf 20 van gekocht en goed gevuld

29-04-2010, 23:15



Citaat door 30april:
gratis?


ja gratis, het zijn geen nieuwe dozen ofzo he, het zijn gewoon de dozen die ze van plan zijn weg te gooien maar er ZGAN uitzien..
werken prima als verhuisdozen

in totaal hadden ze na 1 of 2 weken een stuk of 50/60 dozen beschikbaar (groot, middel, klein) en die heb ik gedeeld met 2 andere mensen die ook hadden gevraagd om dozen, had zelfs nog dozen over toen ik klaar was met inpakken en die had ik weer aan een vriendin gegeven die ook ging verhuizen

gewoon vriendelijk vragen aan een manager bij een MEGA praxis ofzo
doen mensen zo vaak.. als ze kunnen zullen ze de dozen gewoon voor je apart leggen