Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft ervaring met



Pagina's : [1] 2

29-04-2010, 21:05
de Nescafé Dolce Gusto?

29-04-2010, 21:06


Hahaha ziet eruit als een kat dat een slurf heeft

29-04-2010, 21:07

Citaat door hayatie:
Hahaha ziet eruit als een kat dat een slurf heeft


hahaha ja idd

29-04-2010, 21:09

Citaat door hayatie:
Hahaha ziet eruit als een kat dat een slurf heeft
Ja, het is een lelijk ding

Ik kwam net een mooie aanbieding tegen op internet en heb in een opwelling een tijdschiftabonnement (Mind Magazine)aangeschaft van 50 euro voor een jaar, maar krijg daar dan gratis de Dolce Gusto bij.

En nu ben ik benieuwd wat ik eigenlijk voor koffiezetapparaat krijg
Maar ik ga hem aan mijn ouders geven. Ik heb al een Senseo.

29-04-2010, 21:09



Citaat door hayatie:
Hahaha ziet eruit als een kat dat een slurf heeft

Of een mannetje dat zijn tong uitsteekt

29-04-2010, 21:10
ik zou toch ss vragen aan uw ouders of ze het wel willen, want voglens mij zijn die capsules toch duurder dan senseo pads.. jij snap?
anders verkoopt hem gewoon voor 50euro..hihi

ps stemmen op mijn zoontje

29-04-2010, 21:16

Citaat door anjali26:
ik zou toch ss vragen aan uw ouders of ze het wel willen, want voglens mij zijn die capsules toch duurder dan senseo pads.. jij snap?
anders verkoopt hem gewoon voor 50euro..hihi

ps stemmen op mijn zoontje

O shit, ik was al bang dat het dat apparaat was, war de cups alleen in speciale winkels of via internet te koop zijn.
Nou, dan geef ik hem maar aan mijn zus. Die is rijk en decadent genoeg voor dit soort praktijken

Of had ze er nou al een??? Hmmm

29-04-2010, 21:17
Wij hebben hem. Koffie is lekker, maar wel duur.

29-04-2010, 21:18
Toevallig had ik het van de week met mn man over,
hij keek me echt zo aan
hij zegt jij spoort echt niet, je hebt al n senseo is meer dan genoeg
maar ik ben van plan dat ding eecht te gaan halen incha allah
volgende maand

29-04-2010, 21:19

Citaat door Doortje:
O shit, ik was al bang dat het dat apparaat was, war de cups alleen in speciale winkels of via internet te koop zijn.
Nou, dan geef ik hem maar aan mijn zus. Die is rijk en decadent genoeg voor dit soort praktijken

Of had ze er nou al een??? Hmmm



nee hoor de cups zijn overal te koop, c1000, AH enzo.

29-04-2010, 21:19
me zus heeft hem en is gek op die koffie! die pads zijn volgens mij wel duur idd.

ik zag net in kijkshop krant een nieuw design van dolce gusto, veel leuker en kleiner.

29-04-2010, 21:20

Citaat door wassila83:
Toevallig had ik het van de week met mn man over,
hij keek me echt zo aan
hij zegt jij spoort echt niet, je hebt al n senseo is meer dan genoeg
maar ik ben van plan dat ding eecht te gaan halen incha allah
volgende maand

mijn man zei precies hetzelfde. ik zei nou niemand drinkt meer die senso (ik vindt namelijk niet lekker meer) zegt ie jawel hoor ik drink elke ochtend een kopje senseo koffie

jammer joh, ik wil die senseo echt de deur uit doen.

29-04-2010, 21:22


Salaam Alaykoum wa rahmatoeAllah, de koffie is idd lekker! De nieuwe uitvoering is ook leuk, deze lijkt precies op een robotje vind ik dan e!

29-04-2010, 21:23
Mijn broer komt speciaal voor die koffie helemaal naar mij toe

Echt als je deze koffie drinkt, wil je nooit geen Senseo meer. Vooral de Latte Machiatio is heerlijk. Te koop bij elke grote super.

29-04-2010, 21:25

Citaat door Toffifee:
mijn man zei precies hetzelfde. ik zei nou niemand drinkt meer die senso (ik vindt namelijk niet lekker meer) zegt ie jawel hoor ik drink elke ochtend een kopje senseo koffie

jammer joh, ik wil die senseo echt de deur uit doen.



Bij mij is het dus andersom. Ik drink alleen smorgens koffie en mijn man drinkt hele dag door koffie. Voor mij hoefde het niet die dolce gusto, ik heb genoeg aan mijn senseo, maar mijn man vond die niet meer lekker.
Nu hebben we ze allebei in de keuken en gebruiken we ze allebei. Als ik bezoek krijg (meer dan 4 mensen) krijgen ze senseo anders wordt het te duur

Pagina's : [1] 2