Bekijk volle/desktop versie : joodse vlag meegenomen door barca fan tegen inter



Pagina's : [1] 2 3

29-04-2010, 18:37

Citaat door badr93:
http://www.metacafe.com/watch/4552943/israel_flag_in_the_camp_nou/
Hahahah
.

29-04-2010, 18:39


Tfoe tfoe tfoe !!!!!

29-04-2010, 18:52
Vies


29-04-2010, 20:00
zo een club ga je toch niet supporten

29-04-2010, 21:34


nu moet nog die voorzitter van madrid..real naar de top brengen..hij is in zijn vrije tijd imaam toch in die grote moskee in madrid?

ja man echt een topimaam en daarnaast ook nog een profclub managen bazzz

goed hoor

e gooi je kont het zijn stuk voor stuk joden..waar was je met je kutkop toen er tijdens de aanvallen op gaza palestijnse vlaggen hingen in de camp nou

29-04-2010, 21:57
Madrid barca een pot nat.

29-04-2010, 21:59

Citaat door Lantismo:
Madrid barca een pot nat.


Zeg je alleen omdat je voor barca bent
bij 2 clubs zie je deze kutvlaggen ajax en barca

29-04-2010, 22:01

Citaat door Mister-Riffi:
Zeg je alleen omdat je voor barca bent
bij 2 clubs zie je deze kutvlaggen ajax en barca

Ik ben voor Barca en wat nog?
Vlaggen? Jah bij Wydad zie je ook Italiaanse vlaggen?

29-04-2010, 22:02
Baz waar mensen zich druk om maken als je het zo erg vindt om die joodse vlag te zien kan je beter zelfmoord plegen want alles wat je raakt en ziet is van de joden ik durf te wedden dat zelfs die laptop of pc die je nu gebruikt van een jood is dus wat kom je nou praten

29-04-2010, 22:06

Citaat door Lantismo:
Ik ben voor Barca en wat nog?
Vlaggen? Jah bij Wydad zie je ook Italiaanse vlaggen?


waarom lul je dan altijd over ajax en nu niet dat maakt jou nu wel een mounafiq

Bij barca zie je helemaal geen vlaggen op 2 na, de catalaanse wat terecht is vanwege de club en de israelische plus dat de voorzitter een zionist is

29-04-2010, 22:09

Citaat door Mister-Riffi:
waarom lul je dan altijd over ajax en nu niet dat maakt jou nu wel een mounafiq

Bij barca zie je helemaal geen vlaggen op 2 na, de catalaanse wat terecht is vanwege de club en de israelische plus dat de voorzitter een zionist is

OOh jah. Haal de reacties erbij waarin ik iemand die voor ajax is voor een jood uitgemaakt? Bedankt voor je Hasanaats Mister door mij voor een Mounafiq uit te maken.

Ik loop hier altijd te zeggen dat ze een pot nat zijn of het nou Ajax of Psv is. En ik ben niet voor PSV.

Jah de vlag was daar en de voorzitter is familie van Perez, wat dan nog>?

29-04-2010, 22:25
Tfoe, had al een hekel aan ajax door die vlagen en het joden imago.

29-04-2010, 22:28


Zijn jullie dom of wat?

Je ziet toch ook bij een andere club in NL soms iemand met een surinaamse vlag. Of bij fc utrecht een marokkaan met een Marokkaanse vlag.. Is het gelijk dan een surinaamse/Marokkaanse club? Als een jood een israel vlag meeneemt maakt dat Barca gelijk tot een jodenclub?
1 vlaggetje maakt volgens jullie een club tot jodenclub?? Bij ajax kan ik het wel begrijpen. Daar noemen ze zichzelf joden en hebben HEEL VEEL mensen een israel vlag mee....

Barca is een club met fans over de hele wereld. Ik heb daar ook japanse vlaggen. gezien. Wejoo barca is nu ook een japanse club...

29-04-2010, 22:30

Citaat door Tyfoon:
Baz waar mensen zich druk om maken als je het zo erg vindt om die joodse vlag te zien kan je beter zelfmoord plegen want alles wat je raakt en ziet is van de joden ik durf te wedden dat zelfs die laptop of pc die je nu gebruikt van een jood is dus wat kom je nou praten

Wollah deze mensen zijn grappig. Wanneer je ze oproept om producten te boycotten uit israel negeren ze je en klikken ze amper op je topic..

Ze haten barca en gebruiken dit om het te rechtvaardigen. Heel doorzichtig!

29-04-2010, 22:30

Citaat door Mister-Riffi:
Zeg je alleen omdat je voor barca bent
bij 2 clubs zie je deze kutvlaggen ajax en barca

Ik kan niet wachten tot dat iemand uit israel Real bezoekt en met zijn vlag gaat wapperen....
Denk je soms dat ze zijn vlag af gaan pakken?

Pagina's : [1] 2 3