Bekijk volle/desktop versie : Is dit normaal

Pagina's : [1] 2 3

21-07-2004, 23:22
Ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan..ik ben nu inmiddels al 1jaar getrouwd en heb vaak zin in sex liefst wil ik elke dag..maar mijn man heeft er soms geen behoefte aan...ik weet niet wat ik moet doen..als ik hem dan geen sex geef ben ik ban dat hij het bij iemand anders gaat halen en als ik wel zin heb is het ook niet goed...

22-07-2004, 23:51

Citaat:
Origineel gepost door Crazywomen
Ik weet niet hoe ik ermee moet omgaan..ik ben nu inmiddels al 1jaar getrouwd en heb vaak zin in sex liefst wil ik elke dag..maar mijn man heeft er soms geen behoefte aan...ik weet niet wat ik moet doen..als ik hem dan geen sex geef ben ik ban dat hij het bij iemand anders gaat halen en als ik wel zin heb is het ook niet goed...
Mannen worden ook wel eens moe van het dagelijkste werk, verantwoordelijkheid,... en hebben daardoor wel eens geen zin meer dan normaal.

25-07-2004, 14:52

Citaat:
Origineel gepost door Azrak
Mannen worden ook wel eens moe van het dagelijkste werk, verantwoordelijkheid,... en hebben daardoor wel eens geen zin meer dan normaal.
Volgens mij hebben ze daar juist wel zin in na hard werken en trouwens een man mag zijn vrouw geen seks weigeren, is haram!!! Alleen als hij ziek is ofzo, een vrouw mag haar man ook geen seks weigeren alleen als ze ziek is of ongesteld is!!! In princiepe kenje wel elke dag seks hebbn met elkaar...vind ik

xxxxxxxxxx

27-07-2004, 12:08
ik zou het hem gewoon zeggen van schat die ene ker 5 minuten per week daar heb ik niet genoeg aan get your ass down and gimmme more tonight.

27-07-2004, 21:16

Citaat:
relax meisje
dat is normaal in het begin
het is allemaal nieuw
en je weet niet hoe mee om te gaan

als jij zin hebt probeer je man met lieve woordjes te lokken
pak hem bij zijn handen en duw hem richting slaapkamer
en zeg dat je met hem wil slapen

in het begin zal het wat tasten en zoeken zijn

maar lieve meid het is jou leven en dat van je man
geniet van elkaar
en probeer nu geen muur te bouwen
maar zoveel mogelijk open te houden
je relatie onderhouden is belangrijk
doe het

27-07-2004, 21:17

Citaat:
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Sexx hoort bij het huwelijk maar wel raar eigenlijk dat je man er soms geen behoefte aan heeft
normaal zijn de mannen de grootse oversexkste wilde beesten
heee kalm
gas terug nemen meisje
je hebt blijkbaar weinig gezien in deze wereld
dus..ik vergeef het je

27-07-2004, 22:41

Citaat:
een twee vrouw helpt..kan jij de afwas doen terwijl ie bezig is..ruimt lekker op

29-07-2004, 10:54

Citaat:
Lijkt net of hij iemand anders heeft... Hoe kan een man nou geen zin hebben in sex... Of je doet toch iets verkeerds.

29-07-2004, 11:09

Citaat:
Origineel gepost door crossroad
hij krijgt het al ergens anders en jij bent de restjes waar hij geen zin MEER in heeft!!

kip wordt ook saai als je het elke dag voor je ziet.

tijd dat jij ook vreemd gaat.

29-07-2004, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door crossroad
hij krijgt het al ergens anders en jij bent de restjes waar hij geen zin MEER in heeft!!

kip wordt ook saai als je het elke dag voor je ziet.

tijd dat jij ook vreemd gaat.
Daar dacht ik ook al aan

29-07-2004, 16:38

Citaat:
Origineel gepost door Grover
ik zou het hem gewoon zeggen van schat die ene ker 5 minuten per week daar heb ik niet genoeg aan get your ass down and gimmme more tonight.

29-07-2004, 18:37
soso

interrrrresssaaant allemaaaal man

29-09-2008, 19:03

Citaat door Miss_Arabia:
Lijkt net of hij iemand anders heeft... Hoe kan een man nou geen zin hebben in sex... Of je doet toch iets verkeerds.

Ja zit wel wat in wat je zegt.....

30-09-2008, 23:50
vraag t m.. Niemand bhalve hij kan je hier een valide antwoord op geven..

01-10-2008, 13:16

Citaat door new:
relax meisje
dat is normaal in het begin
het is allemaal nieuw
en je weet niet hoe mee om te gaan

als jij zin hebt probeer je man met lieve woordjes te lokken
pak hem bij zijn handen en duw hem richting slaapkamer
en zeg dat je met hem wil slapen

in het begin zal het wat tasten en zoeken zijn

maar lieve meid het is jou leven en dat van je man
geniet van elkaar
en probeer nu geen muur te bouwen
maar zoveel mogelijk open te houden
je relatie onderhouden is belangrijk
doe het

Dit vind ik echt heel mooi gezegd!!!!

Maar vreemd is het niet hoor!
Iedereen heeft wel eens geen zin in seks, dit kan allerlei oorzaken hebben.

Misschien is het ook een idee om wat meer af te wisselen tijdens de seks, om het spannend te houden.

En als hij van je houdt, zal hij echt niet naar een ander gaan!!
Probeer wat meer zeker van jezelf te zijn!!!!

Pagina's : [1] 2 3