Bekijk volle/desktop versie : Onveilig.



Pagina's : [1] 2 3 4

29-04-2010, 15:42
Vandaag voelde ik mij voor het eerst onveilig in mijn eigen omgeving.
Ik ging net een stukje wandelen met mijn zoontje (hij op de fiets).
Terug weg kwamen we langs een best rustig natuur gebied met water, wat bij mij om de hoek is.
Er zaten een groepje jongens met kale koppen en van die skinheadjassen op een bankje. Mijn zoontje fietste er langs en ze keken hem na.
Ik moest daar langs om naar mijn zoontje te gaan.
Ik werd gewoon aangestaard. Het was voor het eerst dat ik mij echt onveilig voelde sinds er zoveel haat is tegen moslims. Ik dacht als ze mij nu hier neersteken en in het water gooien niemand die het ziet of hoort .

Zo dat moest ik even kwijt

29-04-2010, 15:55


allah i hefdek.

29-04-2010, 15:57
lah ihfed, wat een fantasie heb je
inderdaad je weet het tegenwoordig nooit met die ISLAM HATERS.

29-04-2010, 16:03

Citaat door Anissoe:
lah ihfed, wat een fantasie heb je
inderdaad je weet het tegenwoordig nooit met die ISLAM HATERS.



Je hoort de laatste tijd zoveel rare dingen Allahstar.

29-04-2010, 16:11


Nu snap je denk ik ook wel hoe hollanders zich alleen voelen en een groepje marokkanen moet passeren....

Ik begrijp het van beide kanten, ookal zouden die groepjes niks doen.

Je voel je gewoon onveilig en kwetsbaar in je eentje

29-04-2010, 16:15

Citaat door Beau22:
Nu snap je denk ik ook wel hoe hollanders zich alleen voelen en een groepje marokkanen moet passeren....

Ik begrijp het van beide kanten, ookal zouden die groepjes niks doen.

Je voel je gewoon onveilig en kwetsbaar in je eentje



klopt, heb je helemaal gelijk in. De marokkaanse jongeren staan de laatste tijd ook niet positief in de kranten en op het nieuws. Kan het heel goed begrijpen als nederlander zich zo zal voelen als ze alleen zijn.

29-04-2010, 16:15

Citaat door Anissoe:
lah ihfed, wat een fantasie heb je
inderdaad je weet het tegenwoordig nooit met die ISLAM HATERS.


Fantasie is tegenwoordig een realiteit.

29-04-2010, 16:18

Citaat door Mayday09:
klopt, heb je helemaal gelijk in. De marokkaanse jongeren staan de laatste tijd ook niet positief in de kranten en op het nieuws. Kan het heel goed begrijpen als nederlandse zich zo zal voelen als ze alleen zijn.




dat is allemaal media..en nederlanders zijn ook gemakzuchtig, om alles klakkeloos aan te nemen wat de media zegt..ipv zelf een oordeel te vellen..hun mening is gebasseerd op het gene wat de media laat zien..

tijd om wakker te worden, niets is wat het lijkt.

29-04-2010, 16:18

Citaat door Sanae_Tamazight:
Fantasie is tegenwoordig een realiteit.



Dat is het hem juist, vroeg zou ik langs zijn gelopen en geen angst gekend hebben. Maar nu doordat er zoveel haat is tegen over moslims en marokkanen (wat te maken heeft met de marokkaanse jongeren) blijft het tegenwoordig niet meer bij een fantasie.

29-04-2010, 16:19

Citaat door Beau22:
Nu snap je denk ik ook wel hoe hollanders zich alleen voelen en een groepje marokkanen moet passeren....

Ik begrijp het van beide kanten, ookal zouden die groepjes niks doen.

Je voel je gewoon onveilig en kwetsbaar in je eentje


ik voel me ook niet veilig als ik een nederlandse groepje moet passeren, passeer liever eerder een antiliaans groepje..

29-04-2010, 16:20

Citaat door Mayday09:
Dat is het hem juist, vroeg zou ik langs zijn gelopen en geen angst gekend hebben. Maar nu doordat er zoveel haat is tegen over moslims en marokkanen (wat te maken heeft met de marokkaanse jongeren) blijft het tegenwoordig niet meer bij een fantasie.



Precies, en ze koppelen islam aan marokkaan= haat..zo dom..islam is een geloof en marokkaan zijn komt van cultuur..

29-04-2010, 16:21

Citaat door Sanae_Tamazight:
dat is allemaal media..en nederlanders zijn ook gemakzuchtig, om alles klakkeloos aan te nemen wat de media zegt..ipv zelf een oordeel te vellen..hun mening is gebasseerd op het gene wat de media laat zien..

tijd om wakker te worden, niets is wat het lijkt.



Je hebt voor een deel gelijk maar niet helemaal.
Voorbeeld alleen hier bij onze winkelcentrumpje, hangen altijd een heel groep marokkaanse jongetjes (12 t/m 16 jaar). Ze vallen mensen lastig en hebben een grote mond tegen mensen, heel vaak komt er politie. Ze hebben nog een grote mond tegen de politie ook. Ik kan mij voorstellen dat oude nederlandse mensen zich niet veilig meer voelen om boodschappen alleen te doen.

29-04-2010, 16:22



Citaat door Sanae_Tamazight:
Precies, en ze koppelen islam aan marokkaan= haat..zo dom..islam is een geloof en marokkaan zijn komt van cultuur..



Klopt. Zo denken ze. Vaak is het zo dat die jongeren niet eens met islam bezig zijn anders vallen ze mensen niet een lastig.

29-04-2010, 16:28

Citaat door Mayday09:
Klopt. Zo denken ze. Vaak is het zo dat die jongeren niet eens met islam bezig zijn anders vallen ze mensen niet een lastig.



klopt, ik werd aangevallen door een vrouw in Amsterdam..ze begon haar hart te luchten over hoe slecht die jongeren wel niet zijn, en dat de islam dat maar oke vind..ik zeg mevrouw..ik ga u wat zeggen, en dan mag jij antwoord geven.

dus ik zei tegen haar..de islam is een geloof..en bij een geloof hoort god..god is 1..god keurt het toch niet goed dat mensen stelen etc..en anderen belasten..dat is toch zo?ja zegt ze..ik zeg nou mooi..dus de islam denkt er net zo over..maar als jij en marokkaan-moslim ziet stelen..wil niet zeggen dat de islam dat goed keurt..integendeel..is een zware zonde.dus het ligt niet aan de islam op dat moment, maar aan hem zelf..toen begon ze wat rustiger te worden.

29-04-2010, 16:31

Citaat door Mayday09:
Je hebt voor een deel gelijk maar niet helemaal.
Voorbeeld alleen hier bij onze winkelcentrumpje, hangen altijd een heel groep marokkaanse jongetjes (12 t/m 16 jaar). Ze vallen mensen lastig en hebben een grote mond tegen mensen, heel vaak komt er politie. Ze hebben nog een grote mond tegen de politie ook. Ik kan mij voorstellen dat oude nederlandse mensen zich niet veilig meer voelen om boodschappen alleen te doen.



dat heb je ook nog inderdaad.

Pagina's : [1] 2 3 4