Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Eerst olie in je haar dan henna?



Pagina's : [1] 2

29-04-2010, 13:45
klopt dat? dat je haar dan makkelijk uitwas en kam baar is tjdens het uitwassen??????

Btw. voor de dames tip: Henna/Zwarte koffie/Thee bij toevoegen/eigeel!


Voor de prachtige donkerrode gloed ''kastanje'' dat is mijn haar verf! en et resultaat wauwie, al zeg k het zelf! maar ga het dit x met olie doen dus.. UPUPUPUPUPUPUPUUPUPUP verder nog tips??? wassen met shampoo of alleen een conditioner! etcc

29-04-2010, 14:13


ik doe er soms wat olijvenolie bij

29-04-2010, 14:15

Citaat door Miss_Nadia186:
ik doe er soms wat olijvenolie bij



En wat is je reslultaat? gaat het er sneller uit of word het zachter ofzo?

29-04-2010, 14:19
hey hey

ik doe 1 in de 2 wk henna in me haar, voeg koffie + twee eigeel toe verder niets
olijfolie gebruik ik als masker dus nadat ik alles eruit heb gewassen, ik weet niet wat voor effect het heeft als je olijfolie erbij mengt, maar ben benieuwd!
heb zelf ook een rode gloed sinds ik henna gebruik, maar hoe vaker ik het was hoe bruiner het wordt! en daar ben ik wel blij mee!

ik gebruik nadat ik de oliemasker eruit heb gewassen , een conditioner met kokos een witte fles met groene letters van de kruidvat.
is echt een aarader! je haar voelt als satijn en een bos wat je ervan krijgt niet normaal!

sucses!

gr

29-04-2010, 14:26



Citaat door HMverslaafd:
En wat is je reslultaat? gaat het er sneller uit of word het zachter ofzo?

mijn haar word er zijde zacht van.. het voed je haar en dat merk je

29-04-2010, 14:48

Citaat door frenchbraid:
hey hey

ik doe 1 in de 2 wk henna in me haar, voeg koffie + twee eigeel toe verder niets
olijfolie gebruik ik als masker dus nadat ik alles eruit heb gewassen, ik weet niet wat voor effect het heeft als je olijfolie erbij mengt, maar ben benieuwd!
heb zelf ook een rode gloed sinds ik henna gebruik, maar hoe vaker ik het was hoe bruiner het wordt! en daar ben ik wel blij mee!

ik gebruik nadat ik de oliemasker eruit heb gewassen , een conditioner met kokos een witte fles met groene letters van de kruidvat.
is echt een aarader! je haar voelt als satijn en een bos wat je ervan krijgt niet normaal!

sucses!

gr



Dankje meid! ik voeg dus zwarte koffie/eigeel & thee en ow ja sap van een citroen!!! en dit x doe ik eerst olie zied argan, en dan henna er in! ben benieuwed!
n die witte fles me vriedin gebruikte hem je krijgt er haaruitval van zei ze.

X

29-04-2010, 14:49

Citaat door Miss_Nadia186:
mijn haar word er zijde zacht van.. het voed je haar en dat merk je


Dankje meid! ik doe dan eerst olie er in! en dan henna snap je, combineert wel het zelfde!

xxshoukrane

29-04-2010, 14:57

Citaat door HMverslaafd:
Dankje meid! ik voeg dus zwarte koffie/eigeel & thee en ow ja sap van een citroen!!! en dit x doe ik eerst olie zied argan, en dan henna er in! ben benieuwed!
n die witte fles me vriedin gebruikte hem je krijgt er haaruitval van zei ze.

X

Sap van citroen maakt je haren lichter meid.

29-04-2010, 15:31

Citaat door Phyllis:
Sap van citroen maakt je haren lichter meid.


Dat is de bedoeling ook! ik krijg van die hele mix kastanje bruin haar donker rode gloed!

29-04-2010, 16:13
Oh, ik wil ook zo graag Henna in mijn haren doen. Probleem is dat ik van mezelf een erg lichte haarkleur heb (licht bruin/donker blond) en die wil ik niet kwijt. Maar ik wil zo graag henna in mijn haar, omdat het voedt en je haar wordt er sterker van. Kan ik niet Henna in mijn haar doen, zonder dat ik mijn haar verkleur?

29-04-2010, 16:14

Citaat door Daydreamer.:
Oh, ik wil ook zo graag Henna in mijn haren doen. Probleem is dat ik van mezelf een erg lichte haarkleur heb (licht bruin/donker blond) en die wil ik niet kwijt. Maar ik wil zo graag henna in mijn haar, omdat het voedt en je haar wordt er sterker van. Kan ik niet Henna in mijn haar doen, zonder dat ik mijn haar verkleur?


dat weet ik niet! denk het niet..Pure henna is al oranje! maar goeie vraag, hoop dat je je antwoord zult vinden!


29-04-2010, 16:22

Citaat door HMverslaafd:
dat weet ik niet! denk het niet..Pure henna is al oranje! maar goeie vraag, hoop dat je je antwoord zult vinden!




Ik heb al zolang mijn haren lopen verkleuren dat ik nu echt mijn eigen kleur wil terug wil. Maar kastanje bruin met een rode gloed lijkt mij...

Misschien over een jaar Inshallah, als ik mijn natuurlijke kleur zat ben.

29-04-2010, 16:27



Citaat door Daydreamer.:
Ik heb al zolang mijn haren lopen verkleuren dat ik nu echt mijn eigen kleur wil terug wil. Maar kastanje bruin met een rode gloed lijkt mij...

Misschien over een jaar Inshallah, als ik mijn natuurlijke kleur zat ben.


Haahahah meskiena, insha'allah! 1 ding henna in je haar en dan verven pakt nooit! succes over 1 jaar insha'allah hihi.

29-04-2010, 16:28

Citaat door HMverslaafd:
Haahahah meskiena, insha'allah! 1 ding henna in je haar en dan verven pakt nooit! succes over 1 jaar insha'allah hihi.



I know, daarom moet al het uitgroei weg en even genieten van mijn natuurlijke haar kleur en dan zien we wel verder Inshallah, dank je wel meid.

Heb jij een foto van je haarkleur?

29-04-2010, 16:35

Citaat door Daydreamer.:
I know, daarom moet al het uitgroei weg en even genieten van mijn natuurlijke haar kleur en dan zien we wel verder Inshallah, dank je wel meid.

Heb jij een foto van je haarkleur?



Jaa thuis, ben op stage! me eigen haarkleur is licht tot donkerbruin haar!in de zon erg lich.. nu heb ik kastanje. Ik plaats vanavond of orgen wel een foto

Pagina's : [1] 2