Bekijk volle/desktop versie : Mourinho wil nooit meer werken bij Barcelona!



29-04-2010, 12:33
Mourinho had sowieso geen goed gevoel over Barcelona, de club waar hij als tolk van onder meer Louis van Gaal werkzaam was. “Ik ben niet zo stom om te denken dat mijn gevoelens zullen omslaan in liefde”, zei Mourinho, die voor de wedstrijd nog werd aangevallen door boze Barcelona-supporters. “Ik heb respect voor de club en ben Barcelona dankbaar, maar voor mij is het duidelijk dat ik hier nooit meer zal werken. Er is een bepaalde vijandelijkheid ontstaan die ik niet begrijp.”

Voetbalzone

29-04-2010, 12:46


Er is een bepaalde vijandelijkheid ontstaan die ik niet begrijp.”

hahah provocerend het veld op lopen.

29-04-2010, 15:45
haha, als je iets plaatst plaats dan gelyk de hele tekst

"Een coach zou wel heel stom zijn als hij 'nee' zegt tegen Barcelona", was het alleszeggende antwoord van José Mourinho op de vraag of hij ooit nog als hoofdtrainer wil terugkeren bij Barcelona, waar hij in het verleden de assistent was van Bobby Robson en Louis van Gaal.

"Maar het zal lastig zijn om haat om te toveren in liefde", doelde Mourinho vervolgens op de vijandigheid van de Barcelona-aanhang richting zijn persoon. Met Internazionale schakelde Mourinho woensdagavond het grote Barcelona uit. De Italianen verloren in Camp Nou weliswaar met 1-0, maar de 3-1 zege in de heenwedstrijd was voldoende om de eindstrijd in het kampioenenbal te bereiken.

29-04-2010, 16:00

Citaat door RAFA3.:
haha, als je iets plaatst plaats dan gelyk de hele tekst

"Een coach zou wel heel stom zijn als hij 'nee' zegt tegen Barcelona", was het alleszeggende antwoord van José Mourinho op de vraag of hij ooit nog als hoofdtrainer wil terugkeren bij Barcelona, waar hij in het verleden de assistent was van Bobby Robson en Louis van Gaal.

"Maar het zal lastig zijn om haat om te toveren in liefde", doelde Mourinho vervolgens op de vijandigheid van de Barcelona-aanhang richting zijn persoon. Met Internazionale schakelde Mourinho woensdagavond het grote Barcelona uit. De Italianen verloren in Camp Nou weliswaar met 1-0, maar de 3-1 zege in de heenwedstrijd was voldoende om de eindstrijd in het kampioenenbal te bereiken.


http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=104424

29-04-2010, 16:10


tazz wie wil daar nou werken