Bekijk volle/desktop versie : tijd geven aan jongen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

29-04-2010, 09:16
ik heb gemerkt dat de meeste jongens in het begin heel veel moeite doen tot ze merken dat je hem graag begint te hebben en ook moeite doet dan beginnen ze ineens afstandelijk te doen waarom???

29-04-2010, 09:17


Omdat mannen moeite hebben met het serieus doen in een relatie. En dat is logisch. Je wilt je niet snel binden.

29-04-2010, 09:19

Citaat door TYGER:
Omdat mannen moeite hebben met het serieus doen in een relatie. En dat is logisch. Je wilt je niet snel binden.



ik heb dat nu ook , kijk in het begin ga hij mij zelf te veel aandacht sinds hij gemerkt heeft dat het wederzijds begint te worden, heeft hij het ineens altijd druk

k ga hem nu ook negeren , als ik aan hem plak ben ik niet meer interessant voor hem toch?

29-04-2010, 09:20

Citaat door idd:
ik heb dat nu ook , kijk in het begin ga hij mij zelf te veel aandacht sinds hij gemerkt heeft dat het wederzijds begint te worden, heeft hij het ineens altijd druk

k ga hem nu ook negeren , als ik aan hem plak ben ik niet meer interessant voor hem toch?


Weet ik niet. Doe wat je zelf wilt.

29-04-2010, 09:23



Citaat door TYGER:
Weet ik niet. Doe wat je zelf wilt.

Vraagje,, wat voor strand is dat op die foto?

29-04-2010, 09:24

Citaat door idd:
ik heb gemerkt dat de meeste jongens in het begin heel veel moeite doen tot ze merken dat je hem graag begint te hebben en ook moeite doet dan beginnen ze ineens afstandelijk te doen waarom???

Ja totdat je ze geen aandacht meer geeft.. dan willen ze opeens graag afspreken

29-04-2010, 09:26

Citaat door LaiiLaa:
Ja totdat je ze geen aandacht meer geeft.. dan willen ze opeens graag afspreken




ik heb zijn nummer gewist, alle smsen en oproepen zodat ik hem niet meer kan bellen

ik heb bedacht om hem te gaan negeren

29-04-2010, 09:27

Citaat door idd:
ik heb dat nu ook , kijk in het begin ga hij mij zelf te veel aandacht sinds hij gemerkt heeft dat het wederzijds begint te worden, heeft hij het ineens altijd druk

k ga hem nu ook negeren , als ik aan hem plak ben ik niet meer interessant voor hem toch?



Ben je sowieso al niet meer.

interessant.

als een gozer je echt leuk vindt dan merk je dat wel, als ze eenmaal verliefd zijn, zijn het net wijven.. met ballen.

29-04-2010, 09:36
whahhauhauhuahua echt he

29-04-2010, 09:36

Citaat door idd:
ik heb zijn nummer gewist, alle smsen en oproepen zodat ik hem niet meer kan bellen

ik heb bedacht om hem te gaan negeren

ja en na een tijdje moet je gewoon opnemen en doen alsof er niks gebeurd is

29-04-2010, 09:39
omdat mannen jagers zijn van nature, ze doen alles om hun prooi te pakken en zodra de buit binnen is gaan ze lekker achterover leunen.

Daarom moet je mannen steeds herhalen dat er gewerkt moet worden in een relatie

29-04-2010, 09:42

Citaat door Sh0rty2fly:
Ben je sowieso al niet meer.

interessant.

als een gozer je echt leuk vindt dan merk je dat wel, als ze eenmaal verliefd zijn, zijn het net wijven.. met ballen.


wat een uitspraak voor iemand die niets van mijn liefdes leven afweet
en meid er zijn eenmaal mannen die gewoon weinig aandacht geven niet iedereen is een plakbeest

29-04-2010, 09:42



Citaat door MR_gezelligheid:
omdat mannen jagers zijn van nature, ze doen alles om hun prooi te pakken en zodra de buit binnen is gaan ze lekker achterover leunen.

Daarom moet je mannen steeds herhalen dat er gewerkt moet worden in een relatie




ja dat heb ik wel gemerkt, en wat moet je dan doen?

steeds zeggen van haloooo schatje ik leef nog

29-04-2010, 09:46
Tip: Lees de ideale vrouw is een bitch dan kom je erachter waarom ze dat doen! En hoe jij erop moet reageren..

29-04-2010, 09:49

Citaat door MeisjemetStijl:
Tip: Lees de ideale vrouw is een bitch dan kom je erachter waarom ze dat doen! En hoe jij erop moet reageren..



waar kan ik dat lezen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6