Bekijk volle/desktop versie : Speciale topic voor de mama's die een engeltje in de hemel hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

28-04-2010, 23:33
Deze topic is speciaal voor alle mama's die een kindje ( engeltje) hebben verloren. Hier kunnen jullie ongestoord over jullie verdriet praten en dit delen met lotgenoten.
Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze topic en aan elkaar.
Moge allah swt jullie veel sbar geven.

28-04-2010, 23:46

Gezellige onderdosjes

29-04-2010, 00:02
Ik vind dat deze topic niet past bij gezellige onderonsjes.

29-04-2010, 09:56
IK begrijp dat het voor sommige dames raar overkomt om zo een topic in deze rubriek te plaatsen, maar deze rubriek is juist gemaakt voor speciale topics waar men over een bepaald onderwerp kan praten met bijv lotgenoten.
En de titel van de rubriek klinkt misschien heel tegenstrijdig met de titel van de topic maar hij hoort hier wel thuis.
Ik hoop op jullie begrip en ik hoop ook dat de dames die er behoefte aan heb hier alle ruimte kunnen vinden om over hun engeltjes te praten.

29-04-2010, 11:09

Citaat door Rayna:
Ik vind dat deze topic niet past bij gezellige onderonsjes.

Kim 3melti wa7la met onze marokkanen!

Waarom alles zo letterlijk nemen! Gewoon een hoekje voor ladies die behoefte er aan hebben om over te praten. Men weet heus wel dat het geen gezellig onderwerp is!

maar ook na zoo een obstakel kan een moeder die een kind verloren heeeft gezellig doen. oeffff

29-04-2010, 12:21
het is al weer bijna 11 maanden dat k mijn Noor heb verloren, in het begin is wel moeilijk om het te accepteren maar na een tijdje heb geef je der een plekje...

29-04-2010, 12:52
Ik vraag me altijd af waar de moeders met een doodgeboren baby hun baby hebben begraven. Hebben ze ook een rituele wassing gekregen?

Mijn ervaring op dat vlak:
Ik heb een vriendin die de dodenwassing doet en zij moest naar het ziekenhuis voor een baby die te vroeg geboren is 6 maanden. Ik vervoerde haar naar het ziekenhuis omdat ze geen vervoer had. Ze vroeg of ik mee wilde gaan en ik zei ja stoer waarom niet.

Ik ga die dag NOOIT vergeten. Zo volmaakt soubhan'Allah, had het niet verwacht en ze was echt zooo mooi masha'Allah. En kleeeeeeeeeinnnn, haar been was zo klein als mijn pink.

Heb véél aan die moeder gedacht.

Enfin die vriendin die de wassing verrichte was haar musk vergeten. Ze had haar alsnog gewassen en ingewikkeld maar die avond is ze terug gegaan omdat ze er maar niet mee kon leven dat die baby geen musk heeft gekregen dus heeft ze haar musk gedaan en dan pas hebben ze haar begraven.

Zucht.

29-04-2010, 12:57

Citaat door Mommy2:
Ik vraag me altijd af waar de moeders met een doodgeboren baby hun baby hebben begraven. Hebben ze ook een rituele wassing gekregen?

Mijn ervaring op dat vlak:
Ik heb een vriendin die de dodenwassing doet en zij moest naar het ziekenhuis voor een baby die te vroeg geboren is 6 maanden. Ik vervoerde haar naar het ziekenhuis omdat ze geen vervoer had. Ze vroeg of ik mee wilde gaan en ik zei ja stoer waarom niet.

Ik ga die dag NOOIT vergeten. Zo volmaakt soubhan'Allah, had het niet verwacht en ze was echt zooo mooi masha'Allah. En kleeeeeeeeeinnnn, haar been was zo klein als mijn pink.

Heb véél aan die moeder gedacht.

Enfin die vriendin die de wassing verrichte was haar musk vergeten. Ze had haar alsnog gewassen en ingewikkeld maar die avond is ze terug gegaan omdat ze er maar niet mee kon leven dat die baby geen musk heeft gekregen dus heeft ze haar musk gedaan en dan pas hebben ze haar begraven.

Zucht.

Inna Lilahie wa inna ilahie radijoen!

Moge Allah Taala je vriendin belonen met jenaat el firdauws. En voor alle mama's ( en papa's) die een kind hebben verloren, weet dat jullie kindjes insja Allah op een veel betere plek zijn dan hier namelijk in Djenna, en insja Allah zullen jullie hen ooit daar herenigen.

29-04-2010, 13:16
we hebben ons kleine meid in A'dam begraven.. we hebben geen wassing gedaan, is het erg?

29-04-2010, 14:08

Citaat door MizS_ReEm:
we hebben ons kleine meid in A'dam begraven.. we hebben geen wassing gedaan, is het erg?

Op hoeveel maanden is ze overleden in je buik?

29-04-2010, 14:14

Citaat door Mommy2:
Op hoeveel maanden is ze overleden in je buik?

6 maanden en haar velletje was helemaal gescheurt...

29-04-2010, 14:15

Citaat door MizS_ReEm:
6 maanden en haar velletje was helemaal gescheurt...

Hoe ze eruit zag maakt niet uit maar ik vrees dat ze een wassing nodig gehad heeft hoor. Ik wil het voor je opzoeken of wil je het liever niet weten? Als je het niet wist dan kan je er niets aan doen.

29-04-2010, 14:19

Citaat door Mommy2:
Hoe ze eruit zag maakt niet uit maar ik vrees dat ze een wassing nodig gehad heeft hoor. Ik wil het voor je opzoeken of wil je het liever niet weten? Als je het niet wist dan kan je er niets aan doen.

nee dat wisten we niet, allah isma7lina oe ghfar lina als we het verkeerd hebben gedaan..

29-04-2010, 14:23

Citaat door MizS_ReEm:

mijn kleine is in marokko begraven,en ook geen wassing, was niet nodig is ons verteld
ik was niet meegegaan ,ik was te zwak, maar het moeilijkste vond ik toen mijn kleine mannetje in het ziekenhuis moest blijven dan kom echt met lege handen thuis

29-04-2010, 14:26

Citaat door MizS_ReEm:
het is al weer bijna 11 maanden dat k mijn Noor heb verloren, in het begin is wel moeilijk om het te accepteren maar na een tijdje heb geef je der een plekje...

ik zie dat je zwanger bent hamdullilah laykemel bigir

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9