Bekijk volle/desktop versie : Inter, Gefeliciteerd!



Pagina's : [1] 2 3 4

28-04-2010, 23:08
Met het lafste voetbal ooit vertoond, maar wie kan het ze kwalijk nemen! Maar het feit dat Inter zo heeft gevoetbald, maakt Barcelona nog steeds de beste van allemaal..

Waarom de 2-0 afgekeurd? Het zat Barcelona gewoon niet mee. Vorig jaar 6 bekers, ik koester die gedachte.. Dan maar vol voor de kampioenschap gaan..

Met tranen in de ogen... Feliciteer ik Inter Milaan! Ik had hetzelfde gedaan als Mourinho.. dus

28-04-2010, 23:10


Wat een bitch topic? gozer ga slapen, its over.

Inter heeft jou felicitaties niet nodig.

28-04-2010, 23:18

Citaat door MootjeWilMamita:
Wat een bitch topic? gozer ga slapen, its over.

Inter heeft jou felicitaties niet nodig.

!!

28-04-2010, 23:20
Voor de vrolijke, ongestelde Madrilenen onder ons, zoals deze 2 hierboven.. What the fuc.k doen jullie hier?

Ze spelen nergens meer om, dus wat gaan ze doen? Waar ze het beste in zijn, namelijk praatjes maken.. Ik lach jullie uit.

28-04-2010, 23:20


barca fans lopen voortdurend ronaldo voor homo uit te maken, terwijl zij zelf de grootste jankwijven zijn die er maar bestaan.

28-04-2010, 23:23

Citaat door Freshnesz:
Voor de vrolijke, ongestelde Madrilenen onder ons, zoals deze 2 hierboven.. What the fuc.k doen jullie hier?

Ze spelen nergens meer om, dus wat gaan ze doen? Waar ze het beste in zijn, namelijk praatjes maken.. Ik lach jullie uit.


28-04-2010, 23:24

Citaat door Marouan_22:
barca fans lopen voortdurend ronaldo voor homo uit te maken, terwijl zij zelf de grootste jankwijven zijn die er maar bestaan.



Word volgend jaar weer zo'n jank jaar voor jullie? Je vriendje Ronaldo is beledigd, begin een actie tegen het beledigen van Ronaldo!

28-04-2010, 23:24

28-04-2010, 23:26
BOEHOEHOE!!

Barca verdiende om door te gaan. Die Italianen stonden heel de tijd in de verdediging, wat overigens echt typisch is voor hen.

Ze konnen de uitdaging niet aan, dus maar een muur bouwen rond de keeper!!

28-04-2010, 23:27
Ronaldo is ook een homo (althans hij ziet eruit als een), maar is een te erge voetballer. Maar dat terzijde..

Ik verwacht zometeen een reactie waar de geschiedenisboeken open gaan met de geweldige prestaties van Real Madrid toen er nog met een ijzeren bal werd gespeeld. Wollah, jullie zijn net kakkerlakken. toen Barca ze versloeg, waren ze nergens te bekennen, Barca heeft voor het eerst sinds 2 jaar een tegenslag en daar zijn ze.. Gekropen uit die rioleringen.

Ze noemen Feyenoorders kakkerlakken. Madrilenen zijn pas echte kakkerlakken..

28-04-2010, 23:28

Citaat door Tangerino:
Word volgend jaar weer zo'n jank jaar voor jullie? Je vriendje Ronaldo is beledigd, begin een actie tegen het beledigen van Ronaldo!

het wordt dit jaar al een jank jaar voor barca. deze klap gaan ze niet meer kunnen verwerken, let maar op, dit jaar gaat barca geen enkele prijs winnen. hoogmoed komt namelijk altijd voor de val.

messi lopen vergelijken met god en de messias, barca fans sporen niet.

28-04-2010, 23:32
Laatste wat ik doe in mijn leven is inter feliciteren. Als ze eerst eens fatsoenlijk voetbal gaan spelen dan kan ik misschien overwegen een compliment te geven. Maar hoe inter elk jaar kampioen wordt hoe ze ook weer zover komen. Het is zoals de analist zei inter zijn gewoon straatvechters ze voetballen niet maar de fysiek keihard het spel spelen en tempo telkens eruit halen. En die coach die daar zit wat een vieze idioot. Maar oke ze zijn door en inter fans geniet ervan dit jaar maar volgend jaar gaan ze eraan zowel in de competitie als de champions league.

28-04-2010, 23:32



Citaat door Marouan_22:
het wordt dit jaar al een jank jaar voor barca. deze klap gaan ze niet meer kunnen verwerken, let maar op, dit jaar gaat barca geen enkele prijs winnen. hoogmoed komt namelijk altijd voor de val.

messi lopen vergelijken met god en de messias, barca fans sporen niet.
Hoogmoed kennen ze in Real Madrid! De grootste mond altijd in Madrid! Wat een zielige mannetje ben je ook! Een paar pubers die hier de raarste zaken plaatsen vergelijken met miljoenen andere barca fans!

En maar blijven herhalen dat voetbal je niks doet! Je verdriet zat echt opgekropt zo te zien! meskien! vraag of ze volgend jaar 600 miljoen willen investeren en niet te vergeten Mourinho halen!

28-04-2010, 23:34

Citaat door Pato7Dinho80:
Laatste wat ik doe in mijn leven is inter feliciteren. Als ze eerst eens fatsoenlijk voetbal gaan spelen dan kan ik misschien overwegen een compliment te geven. Maar hoe inter elk jaar kampioen wordt hoe ze ook weer zover komen. Het is zoals de analist zei inter zijn gewoon straatvechters ze voetballen niet maar de fysiek keihard het spel spelen en tempo telkens eruit halen. En die coach die daar zit wat een vieze idioot. Maar oke ze zijn door en inter fans geniet ervan dit jaar maar volgend jaar gaan ze eraan zowel in de competitie als de champions league.



Ze hebben Barca geeerd met hun spel! Wij kunnen jullie niet aan! Al speelden ze met 21 man zouden ze verdedigen!

28-04-2010, 23:36

Citaat door Tangerino:
Hoogmoed kennen ze in Real Madrid! De grootste mond altijd in Madrid! Wat een zielige mannetje ben je ook! Een paar pubers die hier de raarste zaken plaatsen vergelijken met miljoenen andere barca fans!

En maar blijven herhalen dat voetbal je niks doet! Je verdriet zat echt opgekropt zo te zien! meskien! vraag of ze volgend jaar 600 miljoen willen investeren en niet te vergeten Mourinho halen!

het zijn niet de pubers op dit forum die messi en barca met god liepen te vergelijken. het waren bijna alle kranten en sport journalisten, dan spoor je gewoon niet.

Mourinho zou zeker welkom zijn. het zijn niet mijn miljoenen die ze daar uitgeven.

waarom ben jij trouwens voor barca, als je ajax fans zo haat en ze voor joden loopt uit te maken omdat ze daar met israel vlaggen lopen te zwaaien, terwijl ze in camp nou exact hetzelfde doen?

Pagina's : [1] 2 3 4