Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Dames met krullen, gebruik NEVER NOOIT remington wet&dry!!



Pagina's : [1] 2

28-04-2010, 16:51
Ik heb deze stijltang twee maanden geleden gekocht, heb mijn haar een dag gestijld en vervolgens waren m'n krullen weg.
Ik ben sindsdien al bezig, met van alles en nog wat om ze terug te krijgen.

Welloe, niks helpt

Weg krullen!

Wil je, je krullen behouden...
Mijn advies; stijl nooit je haar met deze stijltang!

28-04-2010, 17:07


Je haar is waarschijnlijk gewoon dood/verbrand.. Heb ik ook door het stijlen, onderin is mijn haar gewoon recht. Zit geen krul meer in.. Heeft dus niks te maken met je stijltang. Veelvuldig gebruik van stijltangen doet dat met je haar. Gebruikte je daarvoor ook een stijltang? Waarschijnlijk was die remington gewoon iets teveel voor je haar.

28-04-2010, 18:00
Nou ik stijl mijn haar al 1 jaar met deze stijltang en als ik krullen wil, dan heb ik ze nog steeds....
Dus het ligt niet aan je stijltang, maar aan jouw haar.
Waarschijnlijk is het te heet voor je haar en is ie nu helemaal dood.
Zet het wat lager....en niet helemaal tot en met 230 graden.

Mensen ik vind dit een supertang! Zeer handig in gebruik!

28-04-2010, 20:07
TS ik ben me kapot geschrokken. Ik heb die nl. 1,5 week geleden besteld, maar heb m nog niet binnen. Toen ik jou bericht las kreeg ik bijna een hartaanval damn!

Ik ben blij dat er ook mensen zijn met positieve ervaringen.

28-04-2010, 20:19


Het is echt een SUPER tang!! EN nog eens lekker goedkoop..

28-04-2010, 20:36
hoeveel kost die tang?

29-04-2010, 12:31

Citaat door GwoonM:
Je haar is waarschijnlijk gewoon dood/verbrand.. Heb ik ook door het stijlen, onderin is mijn haar gewoon recht. Zit geen krul meer in.. Heeft dus niks te maken met je stijltang. Veelvuldig gebruik van stijltangen doet dat met je haar. Gebruikte je daarvoor ook een stijltang? Waarschijnlijk was die remington gewoon iets teveel voor je haar.



Nee ik stijlde me haar echt haast niet, omdat geen enkele stijltang vond ik goed genoeg. Totdat ik deze kocht, hij stijlt je haar erg goed maar na een keer stijlen kreeg ik m'n krullen al niet meer terug.

29-04-2010, 12:32

Citaat door lalla_nadoria:
hoeveel kost die tang?



60 euro, mediamarkt..

Mocht je toch interesse hebben, wees dan voorzichtig. Probeer je haar niet op de hoogste stand te stijlen.

29-04-2010, 12:33
Damn..

29-04-2010, 13:27
Hahaha, da's ook bij mijn zus gebeurt.
En 't ligt wél aan de tang want hiervoor stijlde ze met een chi-tang en zelfs daar kreeg ze haar krullen gewoon mee terug. Maar na enkele keren met die remington is de krul eruit!

29-04-2010, 15:19
Notificatie.

29-04-2010, 15:38

Citaat door Widiiiiiiiiii:
Het is echt een SUPER tang!! EN nog eens lekker goedkoop..



waar en hoe duur ben op zoek naar een goeie en bescherming

29-04-2010, 19:27


Ik heb zelf krullen en ben ook in bezit van deze tang. Ik ben er heel tevreden over, als ik stijl haren wil dan is dat zo gepiept met deze tang en als ik krullen wil dan heb ik die ook zo door mijn haren te wassen.
Je moet bescherming gebruik, zoals bij elk stijltang. Ik gebruik Andrélon Care & Repair Mist heat protect en serum van Biosilk-SilkTherapy.
Deze tang is hartstikke handig omdat je ook je haren nat kan stijlen. Zet de tang nooit te hoog (230 Graden)

29-04-2010, 20:03

Citaat door MaRocCinA_D:
Ik heb deze stijltang twee maanden geleden gekocht, heb mijn haar een dag gestijld en vervolgens waren m'n krullen weg.
Ik ben sindsdien al bezig, met van alles en nog wat om ze terug te krijgen.

Welloe, niks helpt

Weg krullen!

Wil je, je krullen behouden...
Mijn advies; stijl nooit je haar met deze stijltang!

Wel of geen krullen, stylen terwijl je haar nog nat is is het laatste wat je moet doen! Onzin, die wet&dry tangen.

29-04-2010, 22:19
IS tie beter dan de Chi Tang?

Pagina's : [1] 2