Bekijk volle/desktop versie : ruzie met je man



Pagina's : [1] 2 3 4

28-04-2010, 16:14
hoe regeert hij, is t normaal dat mannen altijd afstand nemen wanneer er spanning heerst..???

28-04-2010, 16:19



Citaat door Mar7aban:
hoe regeert hij, is t normaal dat mannen altijd afstand nemen wanneer er spanning heerst..???



Niet alle mannen zijn het zelfde...3
Het beste is dat je het meteen uitpraat... (eerst afkoelen natuurlijk)

28-04-2010, 16:24
klopt, niet alle mannen zijn tzelfde maar vroeg me af waarom mannen dat altijd doen..ben zelff ook van het uitpraten..t liefst meteen, maar hij praat t niet uit..ik begrijp dat niet..en denk oke hij heeft t door.. maar nee alles stapelt op..

28-04-2010, 16:27
heerlijk zo'n man. op moment van ruzie/woede, gewoon ff afstand nemen.

28-04-2010, 16:30


haha niet altijd heerlijk..maar waarom is dat voor jou positief??

28-04-2010, 16:33

Citaat door Mar7aban:
klopt, niet alle mannen zijn tzelfde maar vroeg me af waarom mannen dat altijd doen..ben zelff ook van het uitpraten..t liefst meteen, maar hij praat t niet uit..ik begrijp dat niet..en denk oke hij heeft t door.. maar nee alles stapelt op..



Kan zijn dat communiceren niet 1 van zijn beste punt is..
Daar kan jij toch verandering in brengen... Als hij afgekoelt is...
Wij hebben elkaar belooft om niet te slapen, eerder dat we het uitgepraat hebben.. En het werkt prima...

28-04-2010, 16:44
nou communiceren op zich kan hij aan een stuk door..maar wanneer t gaat om seriuze dingen zeg maar..dan haakt hij af..begrijp je

28-04-2010, 16:45

Citaat door Mar7aban:
nou communiceren op zich kan hij aan een stuk door..maar wanneer t gaat om seriuze dingen zeg maar..dan haakt hij af..begrijp je




Ik snap wat je bedoelt, mannen kunnen soms ook rare wezens zijn...

28-04-2010, 16:57

Citaat door Mar7aban:
haha niet altijd heerlijk..maar waarom is dat voor jou positief??


beter dan eentje die de ganse tijd aan je vast blijft plakken en zijn verstandskiezen aan je tentoonstelt met zn geblèr.

ruzie/woede >> ff afstand nemen >> tot rust komen >> daarna kan alles in een staat van vrede eventueel rustig besproken worden.

ik heb niets aan een briesend paard om me heen, en ik kook zijn bloed en hij kookt mijn bloed, tot we beiden overkookt raken en de één de ander de harses in slaat.

zo ben ik ebe3da.

28-04-2010, 16:58

Citaat door Mar7aban:
nou communiceren op zich kan hij aan een stuk door..maar wanneer t gaat om seriuze dingen zeg maar..dan haakt hij af..begrijp je


sommige mannen werken beter als je de serieuze dingen schrijvenderwijs uiteenzet. een brief schrijven dus.

maar ik weet niet hoe jouw man is.

28-04-2010, 16:58

Citaat door Mar7aban:
hoe regeert hij, is t normaal dat mannen altijd afstand nemen wanneer er spanning heerst..???



Dat lijkt me logisch. Als je net een knallende ruzie hebt gehad, dan gaat ie echt niet zeggen: oooh schat ik hou van je, kom eens hier. Beiden nemen meestal dan ff afstand.

28-04-2010, 16:59
voor krentenbolletje..ik begrijp wat je bedoeld..dat is ook niet de bedoeling nee..maar hij praat niks uit...

28-04-2010, 17:00


Vlampje hoelang is die afstand???

28-04-2010, 17:02

Citaat door Mar7aban:
hoe regeert hij, is t normaal dat mannen altijd afstand nemen wanneer er spanning heerst..???


Beter afstand nemen en afkoelen en op een later tijdstip uitpraten dan elkaar de hersens inslaan toch?

28-04-2010, 17:07

Citaat door Krentenbolletje:
sommige mannen werken beter als je de serieuze dingen schrijvenderwijs uiteenzet. een brief schrijven dus.

maar ik weet niet hoe jouw man is.


TbaarkeLlaah! Zoveel Mannenkennis!

Vreemd genoeg. Want het huwelijk van zulke kennisrijke vrouwen zou, logisch gezien, lang moeten duren... Isn't it?

Pagina's : [1] 2 3 4