Bekijk volle/desktop versie : ik heb nog nooit een relatie gehad is dat er!!



Pagina's : [1] 2 3

28-04-2010, 13:36
soms zit ik na te denken dames dat ik altijd alleen blijf in dit leven en nooit iemand ga leren kennen, ik voel me dan heel eenzaam om dat gebied, wie kan me helpen om dat te vergeten,

maga salama

28-04-2010, 13:38


jouw mektab is jouw mektab, komt vanzelf.

28-04-2010, 13:38
elmaktab moet je een duwtje geven

28-04-2010, 13:39

Citaat door Phoenix_:
Alsof alleen blijven zo erg is.



alsof jij deze reactie meent

28-04-2010, 13:40


Twakkel 3la Allah. Komt vanzelf wel. En dat je nooit een relatie hebt gehad is alleen maar goed voor jezelf.

28-04-2010, 13:41

Citaat door Elhaj_Rwiena:
elmaktab moet je een duwtje geven



je bedoeld vriendjes gaan nemen?

28-04-2010, 13:43

Citaat door Phoenix_:
Waarom zou ik het niet menen? Alleen zijn hoeft niet erg te zijn. Vooral niet als je niet anders gewend bent. Wat je niet kent kun je ook niet missen.



Klopt.

28-04-2010, 13:44

Citaat door Just_Khalid:
je bedoeld vriendjes gaan nemen?



28-04-2010, 13:45

Citaat door Phoenix_:
Waarom zou ik het niet menen? Alleen zijn hoeft niet erg te zijn. Vooral niet als je niet anders gewend bent. Wat je niet kent kun je ook niet missen.


Klopt niet. Vroeg of laat ga je een gevoel missen. Iedereen wilt wel liefde van een ander krijgen, dat is een menselijke behoefte.

28-04-2010, 13:45

Citaat door Phoenix_:
Waarom zou ik het niet menen? Alleen zijn hoeft niet erg te zijn. Vooral niet als je niet anders gewend bent. Wat je niet kent kun je ook niet missen.


maar wat je ziet kun je wel missen

28-04-2010, 13:49

Citaat door Phoenix_:
Die liefde kun je ook ergens anders vandaan halen, het hoeft niet perse partnerliefde te zijn.


Je moet het beleven wil je het missen. Zien kun je er niet mee vergelijken.



nou ik weet niet hoor, die kacheltje tussen je dijen die heeft op een gegeven moment ook een waterspuit nodig om af te koelen.


dat hoef je niet eerst te hebben ervaren. dat is mens eigen.

28-04-2010, 13:50

Citaat door Phoenix_:
Die liefde kun je ook ergens anders vandaan halen, het hoeft niet perse partnerliefde te zijn.



Nee, ik heb het juist over partnerliefde. Vroef of laat zul je het wel nodig hebben. Daar durf ik op te wedden.

28-04-2010, 13:54



Citaat door Phoenix_:
Die liefde kun je ook ergens anders vandaan halen, het hoeft niet perse partnerliefde te zijn.


Je moet het beleven wil je het missen. Zien kun je er niet mee vergelijken.


stel voor je hebt geen man en je ziet ieder x getrouwde stel op straat..
ewa gaat dan bij jou geen lampje branden?

28-04-2010, 13:54
Wat wil je ermee zeggen dan meid? Wil je soms een vriend??? Of wil je gaan trouwen?? Het is beter dat je geen vriend moet nemen, zoals bekend is, is het haram. Wacht gwoon af tot iemand aan de deur komt om jou hand te komen vragen. En je moet niet bang zijn dat je voor altijd alleen blijft maar vertrouwen hebben in Allah .

28-04-2010, 13:57

Citaat door typisch_ikke:
Wat wil je ermee zeggen dan meid? Wil je soms een vriend??? Of wil je gaan trouwen?? Het is beter dat je geen vriend moet nemen, zoals bekend is, is het haram. Wacht gwoon af tot iemand aan de deur komt om jou hand te komen vragen. En je moet niet bang zijn dat je voor altijd alleen blijft maar vertrouwen hebben in Allah .


ze mist wat de vrouwen missen..
ze wit wat de vrouwen willen

Pagina's : [1] 2 3