Bekijk volle/desktop versie : wie heeft voor mij ideetjes wat ik op mijn henna dag voor toetje kan serveren??



Pagina's : [1] 2

27-04-2010, 23:30
eselaam dames ik ben van plan om vlees daarna salade en een toetje te sreveren maar ik wil graag hulp van jullie en het liefst fotos van ideetjes het kan pudding met fruit zijn hen mag ijs zijn enz enz. help mij [/SIZE]please [SIZE="1"] ik ben jullie altijd dankbaar

27-04-2010, 23:31


kom zusters en help mij een handje

28-04-2010, 09:59
wat serveren jullie ??

28-04-2010, 10:00
31 keer bekeken en niemand die reageerd

28-04-2010, 10:05


Asalaamu Aleikom ,

moge Allah je huwelijk zegenen, ameen.

ik heb allerlei fruit gedaan op mijn bruiloft. maar ik zal je inchaeAllah helpen met foto's te plaatsen van allerlei toetjes.

up voor jou!

28-04-2010, 10:06
hahha meskina...

waarom eerst vlees dan pas de salade? wordt toch andersom gedaan?

Wat 'gemakkelijk' is is natuurlijk zo een vianetta of ijsboomstam met fruit erom heen.

Als je echt oririgineel wilt zijn kun je fontijntjes huren die je met chocolade laat lopen en dan satestokjes met fruit... ze gaan zeker verrast zijn. Die stokjes kun je ook prikken in een halve meloen ofso zodat ze rechtop blijven staan.

28-04-2010, 10:11


Je kunt ook soesjes erbij serveren of andere lekkernijen die ze dan kunnen dopen in de chocolade.

Wat je ook kunt doen is lekkere taart maken (met bv foto/afdruk/tekst ed) en daar dan stukjes van snijden en dat als dessertje nemen.

28-04-2010, 10:17

Citaat door Sharifa__:
hahha meskina...

waarom eerst vlees dan pas de salade? wordt toch andersom gedaan?

Wat 'gemakkelijk' is is natuurlijk zo een vianetta of ijsboomstam met fruit erom heen.

Als je echt oririgineel wilt zijn kun je fontijntjes huren die je met chocolade laat lopen en dan satestokjes met fruit... ze gaan zeker verrast zijn. Die stokjes kun je ook prikken in een halve meloen ofso zodat ze rechtop blijven staan.



ja indd zo'n ijsboomstam met fruit erom heen is wel een goed idee.
maar kan alleen niet veel van vinden op internet..

28-04-2010, 10:28

Citaat door F-Fsalades:
ja indd zo'n ijsboomstam met fruit erom heen is wel een goed idee.
maar kan alleen niet veel van vinden op internet..


Bedoel je recepten om het zelf te maken of bedoel je plaatjes, als je bij google ijsstam intoetst krijg je wel wat te zien.

28-04-2010, 10:33

Citaat door F-Fsalades:
Asalaamu Aleikom ,

moge Allah je huwelijk zegenen, ameen.

ik heb allerlei fruit gedaan op mijn bruiloft. maar ik zal je inchaeAllah helpen met foto's te plaatsen van allerlei toetjes.

up voor jou!


dankje lieverd!!

28-04-2010, 10:39

Citaat door Sharifa__:
hahha meskina...

waarom eerst vlees dan pas de salade? wordt toch andersom gedaan?

Wat 'gemakkelijk' is is natuurlijk zo een vianetta of ijsboomstam met fruit erom heen.

Als je echt oririgineel wilt zijn kun je fontijntjes huren die je met chocolade laat lopen en dan satestokjes met fruit... ze gaan zeker verrast zijn. Die stokjes kun je ook prikken in een halve meloen ofso zodat ze rechtop blijven staan.

ja ik heb me vergist eerst salade en dan de vlees . maar he b je ook een foto van de fontijntjes en kan dat wel op een henna dag ,wij hebben wel eerder chocolade fontijnen gebruikt op mijn zus haar bruiloft maar een grote en dat was in de zaal bestaan er ook hele kleine en waar kan je het bestellen

28-04-2010, 10:41

Citaat door Sharifa__:


Je kunt ook soesjes erbij serveren of andere lekkernijen die ze dan kunnen dopen in de chocolade.

Wat je ook kunt doen is lekkere taart maken (met bv foto/afdruk/tekst ed) en daar dan stukjes van snijden en dat als dessertje nemen.

ziet er lekker uit kan je de foto wat groter plaatsen??

28-04-2010, 10:43



Citaat door Sharifa__:
Bedoel je recepten om het zelf te maken of bedoel je plaatjes, als je bij google ijsstam intoetst krijg je wel wat te zien.

wat bedoel je met ijsboom stam kan iemand een foto plaatsen??

28-04-2010, 13:29
waar blijven die fotos ??

28-04-2010, 13:47
geduld meid... ik lees je reacties nu pas...

Dit is een ijsstam:


Pagina's : [1] 2