Bekijk volle/desktop versie : Leraar mept leerling op hoofd met haltergewicht: "Sterf!"



Pagina's : [1] 2 3

27-04-2010, 23:15
LONDEN - In Engeland is grote beroering ontstaan over een proces waarop een leraar wetenschappen terechtstaat voor poging tot doodslag op een 14-jarige leerling. De jongen was ongehoorzaam, waarna de man uitzinnig van woede de leerling uit het klaslokaal sleurde en bewerkte met een haltergewicht van 3 kg, terwijl hij herhaardelijk riep: "Sterf!".

Het slachtoffer kreeg enkele rake klappen op het hoofd, liep een schedelbreuk op en verloor zijn gehoor aan een kant. Veiligheidscamrea's en een filmende leerling legden het zware incident vast.

Peter Harvey (50) is een getrouwde vader van twee kinderen en hij werkte al 16 jaar in de katholieke school in Mansfield als wetenschapsleraar. Net voor het incident was hij vier maanden ziek thuis nadat hij een collega had toevertrouwd dat hij niet te vertrouwen was en iemand zou kunnen verwonden. Hij zat door stress en een depressie thuis en kort nadat hij de draad van het lesgeven weer had opgepikt, liep het mis.

Bij een disciplineprobleem in de klas sloegen de stoppen van de leraar door, toen de leerling hem toesnauwde "to fuck off". Hij achtervolgde de rebelse leerling met de aanval tot gevolg toen hij hem te pakken kreeg. Enkele leerlingen probeerden hem nog vruchteloos te stoppen. Eén van hen kreeg zelfs het bewuste haltergewicht waarmee de leraar de leerling afroste, naar zijn hoofd geslingerd.

Kopstoot aan spiegelbeeld
Dat er iets grondig mis was met Peter Harvey, bleek uit zijn reactie achteraf. Zijn vuisten waren nog minutenlang gebald en hij bleef maar "Sterf! Sterf! Sterf!" roepen. In het politiebureau brak hij een spiegel toen hij zijn eigen spiegelbeed een kopstoot verkocht. Harvey pleitte op zijn proces onschuldig voor de aanklacht van moordpoging en moedwillig toebrengen van zware slagen en verwondingen.

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/479568/2010/04/27/Leraar-mept-leerling-op-hoofd-met-haltergewicht-Sterf.dhtml


28-04-2010, 01:03



Citaat door rredouann:


Net voor het incident was hij vier maanden ziek thuis nadat hij een collega had toevertrouwd dat hij niet te vertrouwen was en iemand zou kunnen verwonden. Hij zat door stress en een depressie thuis en kort nadat hij de draad van het lesgeven weer had opgepikt, liep het mis.
:


Waarom deed zijn collega niets met zijn informatie?

Dan was het beter voorkomen dan genezen!!!

28-04-2010, 01:49
Je kind zal maar is contact komen met zo een.

28-04-2010, 02:03
wat?? is die griezel vrij gesproken?

28-04-2010, 05:51


Damn,zieke opa
Mijn vader zou hem echt letterlijk doodschieten als dit bij mij was gebeurd

28-04-2010, 07:16

Citaat door 010Scorpio010:
Damn,zieke opa
Mijn vader zou hem echt letterlijk doodschieten als dit bij mij was gebeurd

Tja, de hand van Allah is ver strekkend.

28-04-2010, 07:31

Citaat door rijmaran:
Tja, de hand van Allah is ver strekkend.

Wat loop je nou te zieken joh..doet je pijn he?
dat ik je net heb uitgeluld,pleeg zelfmoord

28-04-2010, 07:34

Citaat door 010Scorpio010:
Wat loop je nou te zieken joh..doet je pijn he?
dat ik je net heb uitgeluld,pleeg zelfmoord

Dat moslim zijn van jou is wel een beetje...heuuuuu...gewelddadig hé.
Ach, jij bent gewoon zo'n straatjochie dat oude dametjes lastig valt en meisjes zonder hoofddoek achterna roept dat het hoertjes zijn.
Lapzwans.

28-04-2010, 07:36

Citaat door rijmaran:
Dat moslim zijn van jou is wel een beetje...heuuuuu...gewelddadig hé.
Ach, jij bent gewoon zo'n straatjochie dat oude dametjes lastig valt en meisjes zonder hoofddoek achterna roept dat het hoertjes zijn.
Lapzwans.


Heeft niks met mijn geloof te maken,is gewoon normaal
dat jij nou zijn ballen zou zuigen als hij je zoon had geslagen
betekent nog niet dat wij turken mietjes zijn,kaaskoppen zijn nou eenmaal lafaards..niks aan te doen

Ik ben je demente vader niet hoor?

28-04-2010, 07:41

Citaat door 010Scorpio010:
Heeft niks met mijn geloof te maken,is gewoon normaal
dat jij nou zijn ballen zou zuigen als hij je zoon had geslagen
betekent nog niet dat wij turken mietjes zijn,kaaskoppen zijn nou eenmaal lafaards..niks aan te doen

Ik ben je demente vader niet hoor?

Moslims gebruiken andermans ouders niet..dat bedoel ik maar met straatjochochie.
Je bent gewoon een nul in deze maatschappij.
Big mouth, small brain.

28-04-2010, 07:44

Citaat door rijmaran:
Moslims gebruiken andermans ouders niet..dat bedoel ik maar met straatjochochie.
Je bent gewoon een nul in deze maatschappij.
Big mouth, small brain.

haha ik een nul met een IQ van 150 en een Rechten Studie?
dus praat voor jezelf a.u.b,een depressief ventje met een minimumloon
en een minderwaardigheidscomplex. niets meer dan een nutteloos homp vlees.

28-04-2010, 07:45

Citaat door 010Scorpio010:
haha ik een nul met een IQ van 150 en een Rechten Studie?
dus praat voor jezelf a.u.b,een depressief ventje met een minimumloon
en een minderwaardigheidscomplex. niets meer dan een nutteloos homp vlees.

Wat jij niet weet is, dat ik de president van de VS ben..grapjas.
Waarom klink je dan zo dom?

28-04-2010, 07:52



Citaat door .Truebeauty:
Verschrikkelijk!


Waarom laten ze depressieve lui voor een klas staan?
Wij hadden vroeger ook een paar gekke leraren op school.

Die zijn ondertussen allemaal gekapt.



depressief is 1 ding
maar deze man heeft aangegeven dat hij iemand iets aan kon doen ..... zo iemand moet je opnemen en helpen
maar ja ... kost geld ... mensen dwingen zich te vermannen en terug aan het werk schoppen is goedkoper
zou me niets verbazen als uiteindelijk geld te reden blijkt te zijn geweest dat die man veel te vroeg weer terug voor de klas stond

kut voor het kind dat er de gevolgen van heeft moeten ondervinden

28-04-2010, 07:56

Citaat door rijmaran:
Wat jij niet weet is, dat ik de president van de VS ben..grapjas.
Waarom klink je dan zo dom?


Dat komt omdat jij gewoon dommer dan ik ben,en dus begrijp je mij niet en noem je mij dom,zoals ze zeggen als je wijst naar een persoon wijzen er 3 vingers naar jou.

28-04-2010, 07:57

Citaat door 010Scorpio010:
Heeft niks met mijn geloof te maken,is gewoon normaal
dat jij nou zijn ballen zou zuigen als hij je zoon had geslagen
betekent nog niet dat wij turken mietjes zijn,kaaskoppen zijn nou eenmaal lafaards..niks aan te doen

Ik ben je demente vader niet hoor?

Echt een goed voorbeeld ben jij (voor Muslims) op deze vervloekte site.

Pagina's : [1] 2 3