Bekijk volle/desktop versie : Air Arabia



26-04-2010, 20:49
Wie heeft er weleens via de site geboekt? Op een gegeven moment kom je op een punt dat je moet betalen (duh), visagegevens en al ingevoerd dan krijg je een scherm te zien met: Verified by Visa

Je zou door verbonden moeten worden om de code in te voeren, maar die doet het dus niet.. en ik heb ook geen mail met bevestiging ontvangen. Is dit gebruikelijk?




Marokkaanse sites deugen ook écht niet hè

26-04-2010, 20:59


Meskienaaa

26-04-2010, 21:02

Citaat door Inniie_:
Heey meid

ik zelf heb ook via hun geboekt..ik heb wel gewoon een bevestiging gekregen en beter nog je krijgt je ticket naar je mail gestuurd!


Jij hebt waarschijnlijk de verificatiecode van de VISA-kaart ingevoerd is het niet?

26-04-2010, 21:03

Citaat door Nouara20:
Wie heeft er weleens via de site geboekt? Op een gegeven moment kom je op een punt dat je moet betalen (duh), visagegevens en al ingevoerd dan krijg je een scherm te zien met: Verified by Visa

Je zou door verbonden moeten worden om de code in te voeren, maar die doet het dus niet.. en ik heb ook geen mail met bevestiging ontvangen. Is dit gebruikelijk?




Marokkaanse sites deugen ook écht niet hè
je meot wachtwoord aanmaken ( is nieuw) en daarmee inloggen met je visa...

Bel je visa op en vraag wat de reden is dat het niet geaccepteerd is of misschien dat ie wel geaccepteerd is....groetjes

26-04-2010, 21:10



Citaat door motorola:
je meot wachtwoord aanmaken ( is nieuw) en daarmee inloggen met je visa...

Bel je visa op en vraag wat de reden is dat het niet geaccepteerd is of misschien dat ie wel geaccepteerd is....groetjes


Ik heb reeds een wachtwoord tot mijn beschikking. Het probleem is dat de site mij niet doorverbindt om deze code in te voeren.

Ik heb mijn visanummer en de code die achterop de kaart staat ingevoerd, enkel de VISA pincode nog niet, omdat dat niet mogelijk is.

Er staat nu al ruim 15 minuten: Processing...
Mits je niet doorverbonden wordt, kun je op een knop klikken, maar dat werkt ook al niet.

Zou de machtiging dan wel al voldaan zijn? Ik heb ook geen bevestigingsmail ontvangen?

26-04-2010, 21:34

Citaat door mokeriina22:
Meskienaaa


I know

27-04-2010, 09:28
Het is geen Marokkaanse site, maar wel een rot maatschappij!