Bekijk volle/desktop versie : Yalla henna-dames vertellen hier jullie geheim!



26-04-2010, 19:11
Salam,

Ik zou heel graag willen weten wat de geheim is om henna vastplakken op de kaarsen?
Ik had ooit gehoord met haarspray blijft de henna wel plakken maar heb dat nog nooit geprobeerd.
Ik wil deze week kaarsen versieren met henna yalla dames vertellen hier jullie geheim

26-04-2010, 19:22


Hahaha vraag me af of ze het wel doen, is net als een bakker die zijn recepten prijs zou geven xxx

26-04-2010, 19:23

Citaat door boelilie:
Hahaha vraag me af of ze het wel doen, is net als een bakker die zijn recepten prijs zou geven xxx



ik hoop dat ze het wel vertellen

26-04-2010, 20:02
uuuuuuuuuuuppppppppp

26-04-2010, 20:10


ben k ook benieuwd naar

26-04-2010, 20:22

Citaat door BrokenHeart82:
ben k ook benieuwd naar


dus up maaaaaaaaarrrrrrr

26-04-2010, 20:41
Met doorzichtige nagellak eroverheen heb ik gehoord, en ook met haarspray. Ik had hennakaarsen laten maken en toen ik thuis kwam waren 2 letters vervormd, heb ze toen opnieuw gedaan en de henna-dame zei dat ik daar nagellak overheen moest doen

26-04-2010, 20:44

Citaat door chicaxxxxxxxa:
Met doorzichtige nagellak eroverheen heb ik gehoord, en ook met haarspray. Ik had hennakaarsen laten maken en toen ik thuis kwam waren 2 letters vervormd, heb ze toen opnieuw gedaan en de henna-dame zei dat ik daar nagellak overheen moest doen


met haarspray had ik ook van gehoord maar niet van nagellak
maar is dat wel zichtbaar dan dat nagellak?
ik heb licht groen kaarsen gekocht en vraag me af of je dat nagellak wel zichtbaar zou zijn dan gewoon wit kaarsen?

26-04-2010, 20:52

Citaat door kouskous30:
met haarspray had ik ook van gehoord maar niet van nagellak
maar is dat wel zichtbaar dan dat nagellak?
ik heb licht groen kaarsen gekocht en vraag me af of je dat nagellak wel zichtbaar zou zijn dan gewoon wit kaarsen?


Ik had witte kaarsen, was niet zichtbaar (wel heeeeeeeeel dun aanbrengen). Geen idee hoe dat op groene kaarsen gaat worden, doorzichtig is doorzichtig, zou in principe niet zichtbaar moeten zijn!
Misschien omdat het maar 2 letters zijn, raadde ze me nagellak aan. Maar voor de versiering haarspray??

26-04-2010, 20:53

Citaat door chicaxxxxxxxa:
Ik had witte kaarsen, was niet zichtbaar (wel heeeeeeeeel dun aanbrengen). Geen idee hoe dat op groene kaarsen gaat worden, doorzichtig is doorzichtig, zou in principe niet zichtbaar moeten zijn!
Misschien omdat het maar 2 letters zijn, raadde ze me nagellak aan. Maar voor de versiering haarspray??


ok ik ga met beide proberen op een oud kaarsen en ik zie het wel

27-04-2010, 11:49
waarom proberen jullie niet met een blik doorschijnende lijm of doorschijnende vernis? (uit de doe-het-zelf-zaak) en met een iets grotere borstel.

Denk dat dat ook wel kan en dan ben je toch sneller klaar ipv met zo'n klein flesje nagellak.

Ik heb ook hennakaarsen laten maken. Maar zonder enige bescherming erop. Ze zijn nog steeds goed, maar ik moet er wel heel voorzichtig mee zijn, anders brokkelt alles eraf.

28-04-2010, 10:33

Citaat door pride_bride:
waarom proberen jullie niet met een blik doorschijnende lijm of doorschijnende vernis? (uit de doe-het-zelf-zaak) en met een iets grotere borstel.

Denk dat dat ook wel kan en dan ben je toch sneller klaar ipv met zo'n klein flesje nagellak.

Ik heb ook hennakaarsen laten maken. Maar zonder enige bescherming erop. Ze zijn nog steeds goed, maar ik moet er wel heel voorzichtig mee zijn, anders brokkelt alles eraf.


Wat voor vernis is dat? ik heb ook een soort vernis thuis maar die stinkt naar verf bedoel je dit? om meubels enzo te laten glanzen?

04-04-2011, 17:46


salam dames,

Ik ben een hennadame en om eerlijk te zijn doe ik er niets op mijn kqqrsen tog blyft de henna staan