Bekijk volle/desktop versie : Negaffa Arabica



26-04-2010, 14:40
Wie heeft hun ooit meegemaakt, ik zag af en toe een banner van haar langskomen, maar heb er nooit van gehoord

26-04-2010, 15:31


hebben ze volgens mij niet

26-04-2010, 16:17
niemand die ze kent?

27-04-2010, 09:43
up

ze komt volgens mij uit omgeving utrecht, ladies uit utrecht help me out

28-04-2010, 11:15


he meid
ik ga hun ook nemem .k had ook noiet van hun gehoort .maar ze blijken 5 jaar het werk te doen gewoon via mond reclame .een komt uit nederland zij is de visagist en de andren uit marokko zij gaat me omkleden en henna zette
toen ik langs ben gegaan ik had gelijk goieje gevoel bij.ze zijn heel erg gezelg
de collectie is ook schitrent.ik heb ook photos gezien make up was top zozo werken vanaf u wens .of je wil extreem of heel simpel
ze gaan me 2 dagen verzorgen voor maar 1000eght heb ik nergens gevonden
ik ben tevreden op als
hamdoulilah

28-04-2010, 11:31

Citaat door mahinar:
he meid
ik ga hun ook nemem .k had ook noiet van hun gehoort .maar ze blijken 5 jaar het werk te doen gewoon via mond reclame .een komt uit nederland zij is de visagist en de andren uit marokko zij gaat me omkleden en henna zette
toen ik langs ben gegaan ik had gelijk goieje gevoel bij.ze zijn heel erg gezelg
de collectie is ook schitrent.ik heb ook photos gezien make up was top zozo werken vanaf u wens .of je wil extreem of heel simpel
ze gaan me 2 dagen verzorgen voor maar 1000eght heb ik nergens gevonden
ik ben tevreden op als
hamdoulilah


Hebben ze mooie jurken? hebben ze ergens foto's staan?
Want ik heb nooit van ze gehoord, want je zegt dat ze al 5 jaar bezig zijn, echt als ziana???....hoe zijn ze in het begeleiden van de bruid???

prijs klinkt goed, maar ja ze zijn zo onbekend

28-04-2010, 11:51
ja eght als ziana. photos sture ze liver niet via intrenet
maar ze zijn eght super vind ik .ik had ook heel lang gezoght voor een ziana. die bekenden viend ik dat ze eght met te prijs overdreven .ook het werk van sommege is (klawns) geen bruiden .
kwa jurken je zal niet kennen kiezen tessen wat ze allemaal heben
ga probeeren om het nieuwcollectie te bekijken .ik denk dat je ook tevreiden naar buiten loopt

28-04-2010, 11:55
Wij hebben prachtige jurken al zeg ik het zelf hihi.
Nee hoor even zonder gekheid, alle bruidjes die langskomen die gaan niet meer weg zonder een concrete afspraak voor hun trouwdag hmdll, omdat ze onze spulletjes erg mooi vinden.
Wij hebben geen site, maar draaien hmdll al een aantal jaar voornamelijk op mond op mond reclame.
Je vraag over hoe we de bruid begeleiden; We bespreken met de bruid wat ze prettig vindt. De ene bruid is heel erg verlegen en wil ons graag in de buurt hebben, de andere bruid vindt het prettiger dat, als we een rondje met haar hebben gemaakt en ze op haar stoel zit, we op afstand blijven.

En ladies, choukran voor jullie complimentjes!

28-04-2010, 12:07

Citaat door zianaarabica:
Wij hebben prachtige jurken al zeg ik het zelf hihi.
Nee hoor even zonder gekheid, alle bruidjes die langskomen die gaan niet meer weg zonder een concrete afspraak voor hun trouwdag hmdll, omdat ze onze spulletjes erg mooi vinden.
Wij hebben geen site, maar draaien hmdll al een aantal jaar voornamelijk op mond op mond reclame.
Je vraag over hoe we de bruid begeleiden; We bespreken met de bruid wat ze prettig vindt. De ene bruid is heel erg verlegen en wil ons graag in de buurt hebben, de andere bruid vindt het prettiger dat, als we een rondje met haar hebben gemaakt en ze op haar stoel zit, we op afstand blijven.

En ladies, choukran voor jullie complimentjes!


ik heb je gepm-ed...kun je me mailen met foto's?

28-04-2010, 12:08
me nighje had haar ook
eght zij zag als een prinssesje eruit
wij zijn hastike blij met het keus en binne kort gaar mijn schoen zusje trouwen ze neemt haar zekker