Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat is de beste foundation?!



Pagina's : [1] 2 3

26-04-2010, 14:16
Ladies....

Welke foundation gebruiken jullie of vinden jullie echt goed? Ik ben namelijk op zoek naar een foundation die goed zit, dus geen maskereffect. Wel dekt, maar puur naturel uitziet.

26-04-2010, 14:39


Moet het perse foundation zijn ?? Anders kan je gekleurde dagcreme gebruiken ??

26-04-2010, 14:43
Chanel, die is erg goed je ziet niet eens dat je wat op hebt.

26-04-2010, 14:48
Ik heb van de week dior gekocht die is ook wauwie

26-04-2010, 14:49




Echt een aanrader!

26-04-2010, 15:15

Citaat door SoUmY-lIcIoUsZ:
Chanel, die is erg goed je ziet niet eens dat je wat op hebt.



Ja ik gebruikte een tijdje geleden ook chanel, maar die glimde wel eens. Maar welke gebruik jij dan?

26-04-2010, 15:17
Mac is ook hele goed en ook niet zo duur.

26-04-2010, 15:19

Citaat door lief_meisje_18:


Echt een aanrader!



In het begin vond ik hem ook goed, maar naar mate van de tijd niet meer heel raar

26-04-2010, 15:25

Citaat door studentje86:
Mac is ook hele goed en ook niet zo duur.



ow daar heb ik nooit eerder van gehoord. Waar verkrijgbaar?

26-04-2010, 15:58

Citaat door studentje86:
Mac is ook hele goed en ook niet zo duur.



Hoeveel kost die?

26-04-2010, 16:03
Meid ga naar de bijenkorf daar kun je MAC make up kopen.
Ik had ook van alles geprobeerd, en ik bleef toen haken bij chanel mat lumiere ik vond die erg goed, dekt goed, en heeft niet zo'n erge maskereffect. Maar toch had ik et gevoel dat je nog kon. Ik ben toen na de apotheek gegaan omdat mij vichy dermablend werd aangerade. Maar toen ik bij de apotheek kwam zei de mevrouw die daar werkt tegen mij dat ik MAC foundation moest kopen dat ie erg goed was dat ze em zelf ook gebruikt. En ik kon echt niet zien dat ze foundation op had. Ik ben toen naar de Bijenkorf in amsterdam gegaan en toen ging een vrouw kijken welke et beste bij mij paste. Geloof me je hoeft heel weinig maar te gebruiken dekt super goed totaal geen maskereffect en et is ook niet zo duur. Dit is echt een aanrader

26-04-2010, 16:24

Citaat door dounia_ma:
Meid ga naar de bijenkorf daar kun je MAC make up kopen.
Ik had ook van alles geprobeerd, en ik bleef toen haken bij chanel mat lumiere ik vond die erg goed, dekt goed, en heeft niet zo'n erge maskereffect. Maar toch had ik et gevoel dat je nog kon. Ik ben toen na de apotheek gegaan omdat mij vichy dermablend werd aangerade. Maar toen ik bij de apotheek kwam zei de mevrouw die daar werkt tegen mij dat ik MAC foundation moest kopen dat ie erg goed was dat ze em zelf ook gebruikt. En ik kon echt niet zien dat ze foundation op had. Ik ben toen naar de Bijenkorf in amsterdam gegaan en toen ging een vrouw kijken welke et beste bij mij paste. Geloof me je hoeft heel weinig maar te gebruiken dekt super goed totaal geen maskereffect en et is ook niet zo duur. Dit is echt een aanrader



thanks voor de tip!!! ik ga zometeen naar de bijenkorf ik heb 40 euro bij me is dat genoeg?

26-04-2010, 19:01


Bobbi Brown (Bijenkorf) prijs is 40 euro (foundation) 30 euro (bronzer).

Meid sowieso als je geen masker effect wilt moet je beetje bronzer over je gezicht poederen dan krijg je matt effect

26-04-2010, 19:08
hoeveel kost mac foundation?

26-04-2010, 19:11
mac is zeker een top product!

Alleen ik kreeg er puisten van ben nu overgestapt op clinique

Pagina's : [1] 2 3