Bekijk volle/desktop versie : wat me is overkomen...



Pagina's : [1] 2

26-04-2010, 13:42
gister liep ik de deur uit op weg naar mijn wagen. Ik zag al een dronken kerel aanlopen (Marokkaan van 26 uit mijn buurt) die heel agressief liep te schelden en heen en weer aan het waggelen was van dronkenshap.

Ik dacht nog 'oh please, ik hoop dat ie gewoon doorloopt en me niet aanspreekt' maar nee hoor, ik had prijs

Die kerel en zijn familie wonen in mijn buurt, ik weet wel wie ze zijn maar ik spreek hun niet. Zijn moedertje zeg ik gewoon 'salaam oulaikoum' tegen.

Hij: 'salaam oulaikoum'
Ik: 'alakoum salaam' dacht dit terug te zeggen uit beleefdheid en ook omdat ie zo agressief deed, dacht dat als ik hem zou negeren, hij me zou aanvallen of zo...

Hij: 'moet je kijken wat mijn fxxxing broer heeft gedaan' en hij wijst naar een gapende wonde aan zijn oog. Zijn oudere broer staat erom bekend heel agressief te zijn en niet terug te deinzen om iemand een dreun te verkopen. Hij vervolgt: 'Ik krijg steeds slaag van hem, die motherfxxxcker! Ik ga hem vermoorden!!! En kijk wat ie me nog heeft aangedaan!' en laat zijn hoofdhuid zien waar allerlei littekens zichtbaar waren van vorige mishandelingen. Hij stond naast een verkeerspaal en begint erop te meppen, zijn ogen daaiden helemaal weg, hij was niet alleen dronken maar hij had ook iets gepakt. (ik sta ondertussen aan mijn wagen en hij komt dichterbij) Ik dacht echt dat ie me ging slaan of zo want hij was erg agressief en continu aan het schelden op zijn broer. Hij vertelde me dat iemand tegen zijn broer was gaan vertellen dat hij heroine pakt. Hij zwoer dat hij die verklikker ging opzoeken en hem ging vermoorden.

Ik was zwaar geladen en plaatste een zware doos in mijn wagen, vandaar dat ik ook niet meteen kon instappen en wegwezen... Hij had me al aangesproken dus. Hij begon weer op die paal te slaan en te dreigen dat hij iemand iets ging aandoen. Ik deed het ondertusen in mijn broek van de schrik en probeerde hem te kalmeren. ik vroeg waarom zijn ouders niet ingrijpen als zijn oudere broer hem mishandelt? (verkeerde vraag want hij begon weer op die paal te slaan en te dreigen....
Hij zei dat zijn ouders zijn broer niet aankunnen en dat ze niet opgewassen zijn tegen de agressiviteit van die oudere broer.

hij: 'ik ga nu die verklikker opzoeken en ik ga een mes door zijn kop steken en als hij neervalt ga ik hem met 3 kogels afmaken met mijn 9mm.' en hij opent zijn jas om me die pistool te laten zien... Ik was echt in shock! Ik probeerde onopgemerkt mijn telefoon te pakken en belde een vriendin op zodat zij het gesprek live kon volgen, voor het geval er iets zou misgaan... Ik herhaalde ook steeds zijn naam luid en duidelijk zodat ze zou weten over wie het ging. Maar die boerin nam natuurlijk niet op Daar stond ik dus. Alleen. Niemand in de buurt.

Ik stond te bibberen op mijn benen, ik wist niet wat ik zag en dacht nog 'dadelijk schiet hij mij neer omdat hij niet bij zijn zinnen is en niet weet wat hij doet.'

Ik probeerde het gesprek af te ronden maar hij bleef maar doorratelen. Dat ik hem moest vergeven dat hij dronken was en me aansprak. Dat dit niet zijn gewoonte was en dat hij mijn familie kent en dat ik en mijn zus goede meisjes zijn waarover hij nooit iets slechts had gehoord. Dan weer over de profeet en over engelen,... Weer keek ik op mijn horloge en wees ernaar. Ik zei: 'nou, hou je goed, ik moet nu echt door'

en hij wees weer naar zijn pistool en dat hij die kerel ging afmaken. Ik stapte snel in en was weg. Ik was echt bang en belde meteen die vriendin terug op. Ik vertelde haar het verhaal en haar moeder adviseerde me om naar die kerel zijn moeder te gaan en te zeggen dat haar zoon met een pistool rondloopt.

Heb ik niet gedaan hoor! Dadelijk komt ie te weten dat ik het ben gaan zeggen en knalt ie me volgende keer dat ie me ziet gewoon neer. No, thanks...

Ik heb dit tegen niemand gezegd, buiten mijn vriendin en mijn man.

Zouden jullie het wel tegen zijn familie zeggen of hoe hadden jullie gereageerd?

26-04-2010, 13:46


freaky als ik zo iemand al zie aankomen loop ik gewoon terug naar huis, en wacht tot ie door is gelopen. en al helemaal geen gesprek aan gaan

26-04-2010, 13:49
hij had me zowieso aangesproken, want hij liep achter me. Als ik me omdraaide om terug te keren moest ik hem ook weer voorbij lopen...

26-04-2010, 13:54


Lijkt net een film

26-04-2010, 13:54


Je heb goed gehandeld, ik zou ook niks tegen zijn fam zeggen... dat ben jij de volgende...

26-04-2010, 13:57
Ik zou me er niet mee bemoeien als ik jou was, je hoort toch wat hij zeg ik ga die 'verklikker' vermoorden..
En mischien zei die gene het tegen zijn broer omdat hij hem wou beschermen tegen het slechte.

26-04-2010, 14:00
vind dat je goed gereageerd hebt, je hebt hem de tijd gegeven om zijn verhaal te doen, knap van je. over dat pistool? wellicht is het gewoon zo een neppe ding als je er wat mee wilt meld misdaad anoniem (voordat er iemand geschoten word ofzo)

26-04-2010, 14:01
I.p.v mijn vriendin te bellen had ik 112 gebeld, wat dacht je daarvan!

26-04-2010, 14:01
waarom heb je geen politie gebeld.

zelfde geldt schiet die iemand anders neer

26-04-2010, 14:04
ik zou niks zegen zulke mensen zijn gevaarlijk als je dat aan zijn moeder vertelt dan weet hij dat jii dat bent en maakt hij jou leven zuur laat ze het zelf maar oplossen

26-04-2010, 14:06
en ook geen politie bellen die gaan jou niet voor altijd bechermen

26-04-2010, 14:10
Iemand die dronken is weet niet wat ie doet.

Laatst ook hier voor de deur mee gemaakt. Deze ging zelfs een meisje grijpen en mishandelen.

Ik heb gewoon de Politie gebeld. Meer kun je niet doen. EN bang zijn? Waarom? Je moet bang zijn voor allah en niet voor een mens.

26-04-2010, 14:10


politie bellen heb ik niet eens aan gedacht. Stel dat ze komen en hem oppakken, dan weet ie ook dat ik het was. hij ziet ook wel dat ik naar mijn tel grijp) En dan kan ie me later ook nog wat aandoen. Nee hoor, ik heb nog een heel leven voor me!

26-04-2010, 14:14

Citaat door pride_bride:
politie bellen heb ik niet eens aan gedacht. Stel dat ze komen en hem oppakken, dan weet ie ook dat ik het was. hij ziet ook wel dat ik naar mijn tel grijp) En dan kan ie me later ook nog wat aandoen. Nee hoor, ik heb nog een heel leven voor me!



Je denkt te veel dat is het. Stel dit stel dat.

En als is de gene komt te overlijden en jij had die gene kunnen redden?

Of stel dat het je zusje is die aangevallen wordt? Ga je ook niets doen, want stel hij zou .......


Sorry, maar op dat moment denk ik echt niet aan: ooooh, bang, hij gaat mij terug pakken.

ALLAH AKBAR. Ben niet bang voor een mens. ALs ik dat soort gevallen zie, ik bel gewoon de politie.

26-04-2010, 14:16
Laast was ik aan het rijden en kwam er ook een marokkaan stom dronken mijn richting af (Hij was tevoet en stak schuin de straat over richting mijn rijdende auto). Heb hem ontwijkt, mijn benen waren aan het biberen van de schrik.

Moest ik zoiets meegemaakt hebben als jou zou ik zeker in mijn broek gedaan hebben van de schrik.

Pagina's : [1] 2