Bekijk volle/desktop versie : We worden bedreigd...



16-07-2004, 12:05
...door terroristen.

Wie heeft er last van angstgevoelens? Zit jij in de trein nog lekker achterover naar de voorbijschietende koeien te kijken? Breekt 't zweet je uit als je bij de bakker staat en een bebaarde man binnen komt lopen? Gaat jouw hartje sneller tikken als een laagvliegend vliegtuig overkomt? Durf jij vanavond nog naar dat feestje in de binnenstad? En oh ja, wie neemt tegenwoordig nog de metro of gaan we allemaal met de bus?

Kortom, are you scared yet?

16-07-2004, 14:09


Ik niet hoor.

16-07-2004, 14:23

Citaat:
Origineel gepost door Lebda_boy
...door terroristen.

Wie heeft er last van angstgevoelens? Zit jij in de trein nog lekker achterover naar de voorbijschietende koeien te kijken? Breekt 't zweet je uit als je bij de bakker staat en een bebaarde man binnen komt lopen? Gaat jouw hartje sneller tikken als een laagvliegend vliegtuig overkomt? Durf jij vanavond nog naar dat feestje in de binnenstad? En oh ja, wie neemt tegenwoordig nog de metro of gaan we allemaal met de bus?

Kortom, are you scared yet?
nee hoor ik denk hellemaal niet aan. we beslissen het lot niet dus daar moet je geen zorgen maken. en als moslim moet je niet bedreigd voelen...

16-07-2004, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door Lebda_boy
...door terroristen.

Wie heeft er last van angstgevoelens? Zit jij in de trein nog lekker achterover naar de voorbijschietende koeien te kijken? Breekt 't zweet je uit als je bij de bakker staat en een bebaarde man binnen komt lopen? Gaat jouw hartje sneller tikken als een laagvliegend vliegtuig overkomt? Durf jij vanavond nog naar dat feestje in de binnenstad? En oh ja, wie neemt tegenwoordig nog de metro of gaan we allemaal met de bus?

Kortom, are you scared yet?
Neh ben nie zo bang......ik vind 't onzin maar goed We kunne dood gaan.....op elke moment van de dag door een hartstilstand door een megool die gedronken heb....of een idioot die je vermoord om dat ie nie spoort


Soms denk ik bij mezelf wil ik me nageslacht dit aandoen...wil ik uberhaupt wel kids later....maar goed....nu ga ik afdwalen....

Moge Allah ons beschermen tegen 't kwade....

Ameen

M3a Salamaaaa

16-07-2004, 20:03


Nee hoor, ik vind het allemaal maar grote onzin.
Van wie weet de overheid dat er een dreiging is? Waarschijnlijk van onze 'grote vrienden' uit Amerika, die hen in het oor fluistert dat de westerse wereld bedreigd wordt.
En waarom doen ze dat? Simpel, zodat wij zo bang worden dat we er uiteindelijk met heel Nederland achter zullen staan om al die enge, gevaarlijke Moslims maar uit te moorden onder het motto van voorkomen is beter dan genezen...
Want iedere Moslim laat zich stiekem toch in met terrorisme? En ze willen ons westerlingen allemaal opblazen! Volgens Amerika wel, en die spreken toch altijd de waarheid??? Gewoon grote onzin dus.
En owh ja, ook niet onbelangrijk, zodat de familie Bush meer geld van hun olie en defensie bedrijven kan vangen...
Ik raad iedereen aan naar de documentaire genaamd 'Fahrenheit 9/11' te kijken van Michael Moore. Dan wordt er een hele hoop van deze smerige zaakjes van de hoge omes in Amerika duidelijk...

PS: Mocht het nog niet duidelijk zijn, de stukjes over de 'foute Moslims' zijn sarcastisch bedoelt. Da's dus de mening van de meeste Amerikanen, en dat maak ik belachelijk... Ik ben het dus totaal niet eens met deze meningen, even voor de duidelijkheid...

22-07-2004, 16:38
Neej idd net als de andere ben kegt niej bang,
Het is mektab wannneer ik dood ga,
Of fhet nu dood dat is of door een auto!

Wa Salaama Essmatjuh!

22-07-2004, 18:36
Ben niet bang

22-07-2004, 20:34

Citaat:
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Ben niet bang
ik op straat valt mee thuis neit maa rop straaat kijk ik altijd om me heen komt er een of ander gek:maf3: en dan gelijk allah hfied

liefs C

27-11-2004, 21:35
na mob nog erger

03-01-2005, 20:27
nopes niet bang