Bekijk volle/desktop versie : confeti en speciaal effect



Pagina's : [1] 2 3 4

26-04-2010, 10:30
Dames,

het is niet voor mij maar voor een vriendin
wat houd dit in ze wil dit hebben en wie doet die dingen zeg maar ze wil graag confetti enzo maar wie raden jullie aan

gr manel

26-04-2010, 10:32


ik wil ook info.. als het goed is is het een soort apparaat die met luchtdruk confetti/zilverenpapiertjes naar boven spuit ???

26-04-2010, 10:36
Salam Ou Aleikoum

Mar7abane Bij DuLuxe-Events



DuLuxe Events is een jong, dynamisch en innovatief bedrijf, met maar één doel:
En dat is het publiek op jouw meest speciale dag een top feest bezorgen vol spectaculaire hoogtepunten.

Bruiloft, verjaardag, bedrijfsfeest, festival of een optreden in een horeca gelegenheid, door onze ruime ervaring is DuLuxe Events geschikt voor ieder gelegenheid. Met een groot aantal opdrachten per jaar bieden wij gegarandeerd een professionele performance waarbij wij enkel gebruik maken van de beste apparatuur die zich op de markt begeeft.

Onze core business is:

Bellenblaasmachine: Deze zorgt voor een sprookjesachtige entree voor het bruidspaar en haar gasten.

Rookmachine: De rook laat je zweven op jouw speciale dag alsof je in de zevende hemel begeeft. Deze kun je in alle kleuren.

Confettiblazer: Met confetti snippers geven het geheel een ultra feestelijke uitstraling die de hele avond tot een topdag maken. Deze zijn te krijgen in alle mogelijke kleuren waarbij goud, zilver en parelmoer de ultieme favorieten zijn. De confetti spreidt zich door de gehele zaal tijdens alle hoogtepunten van de avond. Deze zijn zelf aan te geven door het bruidspaar. Hier moet je denken aan wanneer de bruid in de 3ammaria zit.

Vuurwerk: Deze wordt ontstoken tijdens het aansnijden van de bruidstaart, binnenkomst van de bruid in haar bruidsjurk of tijdens de laatste dans van het bruidspaar.

Spotlight: Gericht op het bruidspaar laat zien dat de bruid en bruidegom, het Koninklijke paar zijn van de avond. Deze wordt door de operator de gehele avond bediend en zorgt voor een zodanig effect die een onvergetelijke indruk achterlaat.

Duluxe events Pakketten:

Onze Zilver pakket, deze geeft extra sfeer aan je feest, dat is een combinatie van Bellenblaasmachine, Rookmachine, vuurwerk en Confetti kanon.

Onze Goud pakket, dat is een combinatie van Bellenblaasmachine, Rookmachine, vuurwerk, Confetti kanon en verlichting.

Onze Duluxe pakket, afhankelijk van uw wensen stellen wij een offerte samen op die wij achteraf in een persoonlijk gesprek motiveren.
Zoals wanddecoratie, plafonddecoratie, sterrendoek, volgspot, ballonnenboog, chocoladefontein....


Duluxe-Events
Tel: 06.11.56.72.16
E-mail: duluxe-events@hotmail.com
Site: http://www.duluxe-events.com

26-04-2010, 10:39
confettie

rookmachine

belleblaas

siervuurwerk

volgspot

laagliggende mist

moet je wezen bij karim imotions

een pakket bestaat uit dit en nog veel meer

26-04-2010, 10:46


wat zijn de kosten allemaal
eigelijk wil ze gewoon de confetie licht hoeft niet perse, confetie is leuk voor 3amaria en als ze dansen

maar wat kost het ongeveer

gr

26-04-2010, 10:50
Ik raad jullie Hassan aan van SultansMagic

http://www.sultansmagic.nl/

Succes!

26-04-2010, 10:54
karim imotions.

26-04-2010, 10:56
wat zijn ongeveer de kosten dames

26-04-2010, 11:08
dat weet ik nie.. bij karim kan je een pakket nemen als je dat wil

26-04-2010, 11:31
nee niks is het beste alles is het zelfde confettie is confettie belleblaas is belleblaas das niet waar of je het nou bij karim neemt of bij jan alleman

confettie is bij karim 250

rookmachine 80

siervuuwerk verschilt per hoeveel je wilt nemen wel prijzig

26-04-2010, 11:41
ohw ja die rook machine is dat leuk dames.. zo bij het taart aansnijden?? wel romantisch wela? laaghangend rook......

26-04-2010, 11:47
Rookmachine heb ik gezien verschrikkelijk gewoon vieze geur was op een bruiloft
maar alleen confetti is best duur 250 euro doet hij dat maar dan 1 keertje

gr

26-04-2010, 11:53


oohw laat dan maar

26-04-2010, 11:55

Citaat door Queenerella_:
Ik raad jullie Hassan aan van SultansMagic

http://www.sultansmagic.nl/

Succes!




Inderdaad, hij is super xxx

26-04-2010, 11:57
neey gek je moet juist die rookmachine nemen dat is even romantisch doen
vooral bij het taart snijden heeft een leuk effect

Pagina's : [1] 2 3 4