Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen minstens net zoveel lusten als mannen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

26-04-2010, 09:16
Sorry maar ik word soms een beetje gek van al die discussies dat het de verantwoordelijkheid zou zijn van de man en dat mannen zich niet in kunnen houden.

Ik ben het hiermee oneens. Volgensmij kan je niet de scheiding maken van mannen/vrouwen maar verschilt het per persoon hoe hitsig/geil diegene is en of diegene zich in kan houden. Ik weet iig zeker dat er veel vrouwen zijn die minstens net zoveel behoeftes hebben als mannen, zo niet meer. Veel hebben minstens net zoveel lusten.

Wat vinden jullie?

26-04-2010, 10:47

Vaak krijgt de man de schuld, terwijl veel vrouwen net zoveel behoeftes hebben en er juist zelf naar verlangen of op aansturen/dringen. Wat dat betreft verschillen we niet zoveel. Vrouwen letten net zoveel op mannen als omgekeerd.

26-04-2010, 13:33
Meestal ben ik geiler dan de gemiddelde man.
Dus verschilt per persoon.

26-04-2010, 15:26
Vrouwen Hebben Meeeeer En Meeeeeeeeer Lusten Dan De Man...

26-04-2010, 16:16

echt heeee

26-04-2010, 16:38
zo zeker, pff je wil niet weten hoe sommigen tekeer gaan / bespringen. Daarnaast kunnen vrouwen het ook nog meerdere keren achter elkaar klaarspelen!

26-04-2010, 18:49
vrouwen zijn geiler dan mannen, alleen zijn ze verdomd goed in hun geilheid te verbergen!

26-04-2010, 18:56
lol een man die na3iema heet. en "weer" maagd is

dat verbergen, schijnheilig heet dat.

26-04-2010, 22:15
Het is niet zomaar zo dat er meer vrouwen naar de hel zullen gaan.

(heb ik ooit eens ergens gelezen)

27-04-2010, 21:39
Ik vind dat vrouwen evenveel lusten hebben als mannen, maar dat de vrouwen de gevolgen ervan meer heroverwegen en in acht nemen dan de mannen!

27-04-2010, 21:40

Citaat door rachID-kaart:
Het is niet zomaar zo dat er meer vrouwen naar de hel zullen gaan.

(heb ik ooit eens ergens gelezen)

Dat heeft met roddelen te maken.

27-04-2010, 22:39

Citaat door SPARKLING_:
Ik vind dat vrouwen evenveel lusten hebben als mannen, maar dat de vrouwen de gevolgen ervan meer heroverwegen en in acht nemen dan de mannen!



Dus dat.
Mannen hebben niks te verliezen.. Al is het haram om sex te hebben..
Wij vrouwen kunnen daarintegen ons waardevol bezit verliezen..
.. Al zijn we daarna geen maagd meer.. Na elke sexbeurt voel je je schuldig.. .. En goedkoop..

... Ik iig wel. Ik kan het niet over mijn hart krijgen om mezelf te geven aan iemand die niet van mij is.. Hoe geil ik ook ben..

27-04-2010, 22:49


Citaat door l0velyMe:
Dus dat.
Mannen hebben niks te verliezen.. Al is het haram om sex te hebben..
Wij vrouwen kunnen daarintegen ons waardevol bezit verliezen..
.. Al zijn we daarna geen maagd meer.. Na elke sexbeurt voel je je schuldig.. .. En goedkoop..

... Ik iig wel. Ik kan het niet over mijn hart krijgen om mezelf te geven aan iemand die niet van mij is.. Hoe geil ik ook ben..



dat heet puberren

27-04-2010, 23:19

Citaat door SPARKLING_:
Ik vind dat vrouwen evenveel lusten hebben als mannen, maar dat de vrouwen de gevolgen ervan meer heroverwegen en in acht nemen dan de mannen!


oja? hmm, ik denk toch dat als beiden opgewonden zijn ook vrouwen vaak hun natuurlijke drang achterna gaan en zich vaak ook niet kunnen beheersen.

27-04-2010, 23:22

Citaat door de_jokerrr:
dat heet puberren



Hoe bedoel je ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7