Bekijk volle/desktop versie : Help!!!!!!ik weet echt geen raad!!!!



Pagina's : [1] 2

25-04-2010, 20:02
Beste mensen,

Graag het volgende:
Ik ben vijf jaar getrouwd en heb 2 kinderen. Ik zit echter met het volgende probleem waar ik geen raad mee weet:
Ik werk 40 uur per week en neem daarnaast huishouding en de zorg voor mijn kinderen op mij. Mijn man werkt 32 uur per week. Het enige wat doet is dat af en toe met kinderen naar het speeltuin. In zijn vrije tijd brengt hij zijn vrije tijd met vrienden in cafe's enz. en als hij even thuis an slaapt hij.
Ik stel heel vaak voor om wat gezelligs te gaan doen. Hij weigert altijd negeert hij mij.Ik ben met hem en de kinderen naar een pretpark geweest , hij heeft mij verrot gescholden om niks(ik meen het echt om niks). Hij vind dat ik naar andere mannen kijk(wat echt niet zo is).Hij kwets mij iedere keer.Ik heb er zovaak met hem erover gepraat. Niks helpt. Iedere keer als hem hierover spreek, dan verklaart hij mij voor gek. Ik mag echt nergen heen. met hem niet met niemand. Af en toe ga ik toch met mijn zussen winkelen of zo. En dan wil hij echter alles weten van A tot Z.
Door deze toestand ben ik depressief geraakt. Ik gebruik ook zware mindicijnen.
Ik weet echt geen raad mee voor deze situatie.Want het leven heeft echter geen zin op deze manier.Het zijn echter de kinderen die mij bij hem houden.
Ik heb echt heel veel voor mijn man gedaan in het verleden. Hij zat in een hele diepe put. Hij zag het echt niet zitten.Terwijl ik zwanger was van mijn eerste kind heb ik hem eruit gehaald , waardoor hij nu een echte man is geworden. Ik snap echt niet waarom sommige mannen het zo moeilijk maken voor hun echtgenotes terwijl het echt niet nodig is.


Sorry, dit wordt een beetje te lang. Ik kan zo nog heel lang door gaan.
Graag jullie mening/advies over het bovengenoemde.


alvast bedankt.
Chahide

25-04-2010, 20:06


sterkte meid, het lijkt wel alsof hij je niet vertrouwd en komt een beetje onzeker over

25-04-2010, 20:07
Ik vraag me af waarom je man niet luistert?

Hij heeft een gezin en dat betekent dat hij ook verantwoordelijkheden heeft die hij gewoon moet nemen.

Het is prima als hij een keer met zijn vrienden even koffie gaat drinken, maar het moet geen vaste prik worden. Zijn gezin moet altijd op de eerste plaats staan.

Kunnen jouw ouders of die van hem niet eventueel bemiddelen?

Je zit namelijk in een vrij ongezonde situatie zo.

25-04-2010, 20:07
Waarom werk je zo hard.

40 uur p/w
2 kinderen
huishouden
zeikende echtgenoot

Meid neem wat rust voor je zelf

25-04-2010, 20:09



Citaat door chahide2006:
Beste mensen,

Graag het volgende:
Ik ben vijf jaar getrouwd en heb 2 kinderen. Ik zit echter met het volgende probleem waar ik geen raad mee weet:
Ik werk 40 uur per week en neem daarnaast huishouding en de zorg voor mijn kinderen op mij. Mijn man werkt 32 uur per week. Het enige wat doet is dat af en toe met kinderen naar het speeltuin. In zijn vrije tijd brengt hij zijn vrije tijd met vrienden in cafe's enz. en als hij even thuis an slaapt hij.
Ik stel heel vaak voor om wat gezelligs te gaan doen. Hij weigert altijd negeert hij mij.Ik ben met hem en de kinderen naar een pretpark geweest , hij heeft mij verrot gescholden om niks(ik meen het echt om niks). Hij vind dat ik naar andere mannen kijk(wat echt niet zo is).Hij kwets mij iedere keer.Ik heb er zovaak met hem erover gepraat. Niks helpt. Iedere keer als hem hierover spreek, dan verklaart hij mij voor gek. Ik mag echt nergen heen. met hem niet met niemand. Af en toe ga ik toch met mijn zussen winkelen of zo. En dan wil hij echter alles weten van A tot Z.
Door deze toestand ben ik depressief geraakt. Ik gebruik ook zware mindicijnen.
Ik weet echt geen raad mee voor deze situatie.Want het leven heeft echter geen zin op deze manier.Het zijn echter de kinderen die mij bij hem houden.
Ik heb echt heel veel voor mijn man gedaan in het verleden. Hij zat in een hele diepe put. Hij zag het echt niet zitten.Terwijl ik zwanger was van mijn eerste kind heb ik hem eruit gehaald , waardoor hij nu een echte man is geworden. Ik snap echt niet waarom sommige mannen het zo moeilijk maken voor hun echtgenotes terwijl het echt niet nodig is.


Sorry, dit wordt een beetje te lang. Ik kan zo nog heel lang door gaan.
Graag jullie mening/advies over het bovengenoemde.


alvast bedankt.
Chahide




het is echt geen echte man, zo te horen ben jij de man en de vrouw in een.
Ik zou hem echt dumpen...

25-04-2010, 20:10
en je mag niet naar mannen kijken maar wel 40 u pw werken, bah...
en dat is een man.

25-04-2010, 20:11

Citaat door orientelqueen:
het is echt geen echte man, zo te horen ben jij de man en de vrouw in een.
Ik zou hem echt dumpen...


Dumpen is makkelijker gezegd dan gedaan.

We praten hier over een gezin en waarschijnlijk houdt die dame ook van haar man. Dan is dumpen niet iets wat je zo even 1, 2, 3 doet.

Het is geen wegwerpbeker ofzo...

25-04-2010, 20:11
[QUOTE=orientelqueen;81699203]het is echt geen echte man, zo te horen ben jij de man en de vrouw in een.
Ik zou hem echt dumpen...[/QUOTE]

het gaat hier niet om restafval?? jeetje mensen pas op met wat je een ander adviseert, je gaat iemand toch niet adviseren om te gaan scheiden.???

25-04-2010, 20:17
Bedankt allemaal voor jullie reacties.Voor de de mensen die zeggen dat ik moet stoppen met werken. Dat gaat helaas niet. Ik heb voor deze baan hard moeten studeren(HBO+).Ik heb met deze baan veel afleiding etc. anders kom het huis echt niet uit.

25-04-2010, 20:29
Mannen die zo zijn, zijn vaak diegenen die slecht bezig zijn buiten. Gaan met vrouwen om die ze in café's tegenkomen en denken dat alle vrouwen hetzelfde zijn.

25-04-2010, 20:31

Citaat door Spijtig:
Hallo,

Ten eerste je werkt 40 uur per week, wesh ben je op de trap gevallen?
Je man moet werken, niet jij, jij moet slapen , eten en drinken.

Je familie kan je wel zien, maar nie altijd.
Je zussen dat vind ik wel dat je gelijk hebt, maar er zijn grenzen.

Je man gaat met vrienden om, nou laat hem en ga jij met je kinderen om.

hihihihihihihhi

25-04-2010, 20:46

Citaat:
Ik mag echt nergen heen. met hem niet met niemand. Af en toe ga ik toch met mijn zussen winkelen of zo. En dan wil hij echter alles weten van A tot Z.
maar 40 uur werken daar doet hij niet moeilijk over?!

25-04-2010, 20:53



Citaat door chahide2006:
Bedankt allemaal voor jullie reacties.Voor de de mensen die zeggen dat ik moet stoppen met werken. Dat gaat helaas niet. Ik heb voor deze baan hard moeten studeren(HBO+).Ik heb met deze baan veel afleiding etc. anders kom het huis echt niet uit.


kan jij niet gwn iets minder werken?zoals 32 uur? da gaat toch wel een beetje verschil maken ze. en tja, je man is waarschijnlijk super onzeker over zichzelf. of hij is geobsedeerd door jou.
heb je er al met iemand van jou of zijn familie over gesproken? mss helpt dat?

25-04-2010, 21:01
Is die ook verbaal agressief?! jou voor niets uitschelden om die reden klinkt als jaloezie en onzekerheid. En waarom herinnert hij zich niet dat jij hem hebt geholpen in het verleden, is gemeen van hem om jou zo te behandelen. En meid waarom slik je zware medicijnen, kun je er niet mee stoppen, kijken of je misschien wel zonder kan?! want die medicijnen kunnen jou ook veel bijwerkingen geven en jou verder de grond in helpen, want serieus doktoren schrijven veelste snel zware medicijnen voor als je zegt dat je niet lekker in je vel zit, krijg je gelijk anti depresiva mee! Allahchefiki meid, ik wens je betere tijden echt waar, lijkt me heel erg om zo te leven maar probeer met je man te praten over wat hem dwars zit en waarom hij jou zo behandeld. Ikoun ghir inshchallah

25-04-2010, 21:11
Voor het werken ben je voor hem wel goed, zolang het geld binnen komt rollen... Vind het trouwens ook vreemd dat hij meer tijd in zijn vrije tijd door brengt, met zijn vrienden ipv zijn gezin.. Meid je hebt je waarschijnlijk over je heen laten lopen.. Word wakker, en treed wat harder op.. Wat heb je aan zo een man?

Pagina's : [1] 2