Bekijk volle/desktop versie : Nudistenhotel in Turkije



25-04-2010, 17:43
Nudistenhotel in Turkije

Vanaf 1 mei kunnen nudisten ook aan hun trekken komen in Turkije. Op die datum gaat namelijk een hotel open dat exclusief is bedoeld voor buitenlandse nudisten die binnen ook in hun adamskostuum rondbanjeren.

Volgens de Turkse krant Miliyet komt het Adaburnu-Golmar hotel in de buurt van het zuidwestelijke Marmaris en is dat het eerste nudistenhotel in het land.

Strand

Helaas voor de naaktlopers grenst het hotel niet aan een naaktstrand, maar aan een gewoon strand. Er is echter wel een busje beschikbaar waarmee hotelgasten kunnen worden vervoerd naar een particulier strand, alwaar naar hart en lust flamoes en klabanus in de etalage kan worden gezet.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2010/04/nudistenhotel_in_turkije.html


25-04-2010, 17:54


Wahahaha mensen zijn gek.

25-04-2010, 18:52

Citaat door Prachtig:
Wahahaha mensen zijn gek.


Als je er gewoon objectief over nadenkt is het dragen van kleding pas echt gek.

25-04-2010, 19:11
Ik hoop dat er brand uitbreekt als het volgeboekt is en de nooduitgangen niet gevonden worden. (let op: de bbq 's dan niet halal ivm met alleen varkensvlees)

25-04-2010, 19:31



Citaat door Chuck_Norris:
Als je er gewoon objectief over nadenkt is het dragen van kleding pas echt gek.



Jij bent ook gek.

25-04-2010, 19:38
Ik ben al 30 jaar naturist maar voor mij hoeft een nudistenhotel in Turkije niet hoor.
Geef mij maar mijn strandje hier in de buurt.

Het gaat mij niet om het per sé naakt willen lopen. Ik wil gewoon lekker in mijn nakie kunnen zwemmen en zonnebaden.

Daarna trek ik gewoon weer mijn kleren aan. En als ik op een "gewoon" strand ben houd ik mijn zwembroek gewoon aan hoor.

Maar dat er hele volksstammen zo gefrustreerd over doen, dat is wel een beetje gek. Adam en Eva waren ook bloot. Indianen in het Amazonegebied lopen nog steeds bloot rond.
Die mensen snappen echt niet waarom wij vinden dat ze kleren moeten dragen. Daar is het veel te heet voor.

Dus doe in het hotel maar gewoon en houd je kleren aan. Het is een beetje geforceerd om in het hotel ook naakt te willen lopen.
Dat riekt een beetje naar exhibitionisme.