Bekijk volle/desktop versie : Een weightgainer gebruiken als maaltijdvervanger?



Pagina's : [1] 2

25-04-2010, 01:55
kan dat? Ik heb gehoord dat je juist van afvalt. Moet ik een shake perse drinke bij een maaltijd als toevoeging?

25-04-2010, 16:09


24x bekeken en geen antwoord?

25-04-2010, 18:09
Wat is jouw doel? Uiteindelijk gaat om het netto aantal kcal. Wil je bulken of cutten?

25-04-2010, 18:12
Een weightgainer is toch een suppelement? Zo ja het woord zegt het al een supplement dus naast de gewone maaltijden.

Waarom gebruik je een weightgainer? Gewoon veel en goed eten en daarnaast een whey shake is genoeg een weightgainer is nergens voor nodig

25-04-2010, 20:57



Citaat door khalidb:
Wat is jouw doel? Uiteindelijk gaat om het netto aantal kcal. Wil je bulken of cutten?

Mijn doel is aankomen. Wat is cutten en wat is bulken?:$

Citaat door Bananenpluk:
Een weightgainer is toch een suppelement? Zo ja het woord zegt het al een supplement dus naast de gewone maaltijden.

Waarom gebruik je een weightgainer? Gewoon veel en goed eten en daarnaast een whey shake is genoeg een weightgainer is nergens voor nodig

Ik heb een strakke maag, ik kan bijna nooit mijn bord leeg eten, ik doe mijn best, dus een weightgainer is voor mij ideaal.

25-04-2010, 20:58

Citaat door zwina_tetouania:
Up Up!

thanQyou

25-04-2010, 21:00

Citaat door Jebli_boy:
Mijn doel is aankomen. Wat is cutten en wat is bulken?:$

Ik heb een strakke maag, ik kan bijna nooit mijn bord leeg eten, ik doe mijn best, dus een weightgainer is voor mij ideaal.


Ok ga je je maar verdiepen in fitness/bodybuilding, hier heb je een forum waar je je vragen kan stellen en natuurlijk veel daarover kan lezen: http://www.dutchbodybuilding.com/

25-04-2010, 21:02

Citaat door Bananenpluk:
Ok ga je je maar verdiepen in fitness/bodybuilding, hier heb je een forum waar je je vragen kan stellen en natuurlijk veel daarover kan lezen: http://www.dutchbodybuilding.com/

Ok, dankjewel bro!

25-04-2010, 21:12

Citaat door Jebli_boy:
Ok, dankjewel bro!



25-04-2010, 21:23

Citaat door Bananenpluk:

zussy

25-04-2010, 21:49
Haha prachtig, she knows fitness stuff, niet slecht voor iemand uit de bananenrepubliek ;p

25-04-2010, 23:36

Citaat door Jebli_boy:
Mijn doel is aankomen. Wat is cutten en wat is bulken?:$

Ik heb een strakke maag, ik kan bijna nooit mijn bord leeg eten, ik doe mijn best, dus een weightgainer is voor mij ideaal.



Als je wilt aankomen moet je juist meer eten dus geen maaltijdvervangers.
een weight gainer is een supplement!

strakke maag of niet maar eten kan je leren desnoods door jezelf te forceren.
hoe meer je eet hoe meer je maag gerekt wordt...en hoe meer je de volgende keer kan eten!
Naast de forum die banaan heeft geplaatst kun je ook hier terecht
http://www.fitness-island.com/

25-04-2010, 23:38


je kan ook je eetpatroon veranderen
meeste mensen eten 3 keer per dag maar het is veel beter om 6 kleine maaltijden per dag te eten.

28-04-2010, 03:36

Citaat door brownie74:
je kan ook je eetpatroon veranderen
meeste mensen eten 3 keer per dag maar het is veel beter om 6 kleine maaltijden per dag te eten.

Ik probeer zo veel mogelijk te eten als ik kan, maar ik word dan snel misselijk, dan kan ik de hele dag niks meer door mn keel halen dus of ik eet een beetje en zo de hele dag door of ik eet 1 grote bord en de hele dag misselijkdoen en niks eten. Maar bedankt voor de info, ik ga ff kijken wat ik eraan kan doen

28-04-2010, 13:46

Citaat door Jebli_boy:
Ik probeer zo veel mogelijk te eten als ik kan, maar ik word dan snel misselijk, dan kan ik de hele dag niks meer door mn keel halen dus of ik eet een beetje en zo de hele dag door of ik eet 1 grote bord en de hele dag misselijkdoen en niks eten. Maar bedankt voor de info, ik ga ff kijken wat ik eraan kan doen



Ik zie dat je tangaoui bent.
Nooit meegemaakt dat je tijdens de zomer op het strand snel honger krijgt.
partijtje voetbal,ff zwemmen en je kan ineens tonnen eten

ga dan naar de apotheek of dokter, ze hebben daar dingen om je eetlust op te wekken.
dokter om je advies te geven maar dat hoeft niet echt want ze zijn verkrijgbaar zonder voorschrift.

Pagina's : [1] 2