Bekijk volle/desktop versie : Bush, ook nog eens een milieu terrorist



15-07-2004, 21:52

Citaat door Corrie:
De regering-Bush heeft plannen om grote natuurgebieden in het westen van de VS te openen voor houtkappen. Dit meldt de krant The Independent. Milieubewegingen zijn woedend over de plannen van Bush.

In het plan, dat een onderwerp zal worden tijdens de novemberverkiezingen, zullen wegen niet langer tegengehouden worden door regeringsvoorschriften voor meer dan 150 miljoen hectare bos, bijna al het bos in Alaska en in 11 andere westelijke staten. Met wegen zullen de gebieden automatisch opengesteld worden voor houtkappen en het aanleggen van mijnen, tenzij de gouverneur van een staat een specifiek verzoek aan Washington doet.

In de laatste maanden van de regering-Clinton werden maatregelen genomen om de woeste natuurgebieden en het dieren en plantenleven daarin te beschermen door hen buiten het bereik van industriële ontwikkeling te houden. Maar de Clinton-regels liggen al lang onder vuur in de gerechtshoven van meerdere staten, onder aanvoering van Idaho, dat alleen al 24 miljoen hectare zonder wegen heeft, meer dan enige andere staat, behalve Alaska.

Het Witte Huis zegt dat het nieuwe proces beter de specifieke belangen respecteert van individuele staten. Het staat hen toe dingen te behartigen die van hen zijn en waarvan het gebruik invloed heeft op hun eigen burgers. Maar critici zeggen dat dit voorstel een lolly is voor de houtkapindustrie, die de regering Bush en de Republikeinse Partij financieel grotelijks hebben gesteund, hetgeen de politiek bepaalt in de meeste staten waar het hier om gaat. "De regering-Bush doet het nu op de juiste manier", zegt Dirk Kempthorne, de republikeinse gouverneur van Idaho. De nieuwe wegenpolitiek "respecteert de rechten van de staat", voegde hij er aan toe.

Voor milieudeskundigen is het plan verder bewijs van de minachting van de regering Bush, haar wens om de reservaten in de Arctische woeste gebieden te openen voor het boren naar olie en om de wet op de Schone Lucht af te zwakken.


En weer laat de amerikaanse regering zien dat ze niets om deze wereld geven, maar alleen om hun eigen kontzak vullen geven....

Buiten belangerijke afspraken voor het milieu die in de wereld genomen werden en waar amerika niet aan mee wenst te doen, buiten het overmatig gebruik van olie en het niet verbeteren van het gebruik van olie(kijk alleen al naar amerikaanse auto's..) nu dit weer, zelfs hun eigen natuur is niet heilig voor ze...

GRMFFFFFFFFF
.

16-07-2004, 01:14


weer een paar stemmmen minder....

16-07-2004, 01:25

Citaat:
Origineel gepost door totheloo
Foei toch Corrie, ik dacht dat jij altijd zo tegen heksenverbrandingen was?

Nu draag jezelf heel flink houtjes aan de stapel, waarop de Grote Heks moet branden!
Je bent echt diep gezonken!
waar heb jij het nou weer over

16-07-2004, 01:26
Zoals de wind staat, zo staat mijn petje.

16-07-2004, 13:52



Citaat:
Origineel gepost door totheloo
Foei toch Corrie, ik dacht dat jij altijd zo tegen heksenverbrandingen was?

Nu draag jezelf heel flink houtjes aan de stapel, waarop de Grote Heks moet branden!
Je bent echt diep gezonken!
Waarom is zei nou diep gezonken?
En als je het mij vraagt ben jij diep gezonken met je vieze en sluwe teksten altijd..
Een mens vol haat en jaloezie ben jij uit je teksten te maken..
Mensen zoals jij word ik kotsmisselijk van, trek je zelf door de pot, dat zal zeker goed voor de samenleving zijn.. :verdomme:

16-07-2004, 13:53

Citaat:
Origineel gepost door Corrie
????????????????

Ik zet een feit neer, een feit uit een enorme rij van feiten dat amerika geen donder om deze aarde geeft, hem opvreet en uitspuugt....

Ik hou niet van de amerikaanse regering en ik vind hoe zij omgaan met het mileu ronduit schandalig, de hele "rijke" wereld is langzamerzeker aan het verbeteren op dat gebied, alleen amerika weigert in alle talen mee te werken aan een gezondere en betere wereld, ze vernietigen deze wereld in hun machtslust...
Mevrouw Wolfobitch is gehersenspoeld, laat haar lekker gaan met haar zionistische ideologie