Bekijk volle/desktop versie : Kaaaaaaaaaaaakaaaaa redt Madrid



Pagina's : [1] 2

24-04-2010, 21:43


el mejor jugador del mundo

24-04-2010, 22:04


Back in town! En hoe...

24-04-2010, 22:05
dat sommige willen zeggen dat VDV beter speelt

Kaka is 8 klassen beter dan die gast

24-04-2010, 22:07
Eerlijk is eerlijk.. VDV speelde ook gewoon beter hoor!
Maar dat is logisch want een vdv in vorm is beter dan een KAka uit vorm.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat vdv in de buurt kan komen van kaka.
Kaka is wereldtop..

24-04-2010, 22:09


Goed ingeschoten, zwaar gelovig die gast

24-04-2010, 22:09
Kaká viel in en je zag gewoon de klasse van die man, ballen stil op de borst, bal uit de lucht in 1x door op guti, bal uit de lucht op zn borst na Ronaldo. Hij komt helemaal terug. Messi? Ronaldo? Iniesta? Xavi? Rooney? KAKÁ!

24-04-2010, 22:16

Citaat door S.Cartier:
Eerlijk is eerlijk.. VDV speelde ook gewoon beter hoor!
Maar dat is logisch want een vdv in vorm is beter dan een KAka uit vorm.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat vdv in de buurt kan komen van kaka.
Kaka is wereldtop..


Vdv speelde beter dan Kaka? VDV beslist geen wedstrijden, Kaka heeft et dit seizoen vaker gedaan dmv assists en goals .. VDV mist zovaak kansen 1 op 1 met de keeper, en intikkertjes maakt ie wel .. ja wat beter is ie zeg

voetbalzone leden met hun reacties zijn lachwekkend soms .. alles is pro-nederlands daar ..

24-04-2010, 22:20

Citaat door Cllash:
Vdv speelde beter dan Kaka? VDV beslist geen wedstrijden, Kaka heeft et dit seizoen vaker gedaan dmv assists en goals .. VDV mist zovaak kansen 1 op 1 met de keeper, en intikkertjes maakt ie wel .. ja wat beter is ie zeg

voetbalzone leden met hun reacties zijn lachwekkend soms .. alles is pro-nederlands daar ..


Ja man ... ben je die wedstrijd vergeten tegen Lyon. Ik irriteerde mij zooo erg aan hem! VDV speelde toen een aantal wedstrijden zeker beter ja en dat weet jij ook.

fok vdv man ik heb niets met hem. Hij mag van mij vertrekken. Ik irriteer mij ook aan de nederlandse media hoor.

24-04-2010, 22:20
Ee. Kaka in vorm is vele malen bete dan een vd vaart in vorm, maar VDB vaart heeft meer laten zien dit seizoen

24-04-2010, 22:20
Kijk alleen die titel bij voetbalzone.. Kwetsuur Van der Vaart smet op zwaarbevochten zege Real.. ga toch weg

24-04-2010, 22:21

Citaat door Cllash:
Vdv speelde beter dan Kaka? VDV beslist geen wedstrijden, Kaka heeft et dit seizoen vaker gedaan dmv assists en goals .. VDV mist zovaak kansen 1 op 1 met de keeper, en intikkertjes maakt ie wel .. ja wat beter is ie zeg

voetbalzone leden met hun reacties zijn lachwekkend soms .. alles is pro-nederlands daar ..


Nou nou vdv heeft ook wedstrijden beslist hoor, natuurlijk is kaka beter maar hij moet wel meer laten zien dan tot nu toe

24-04-2010, 22:22

Citaat door MaroCCino.:
Kijk alleen die titel bij voetbalzone.. Kwetsuur Van der Vaart smet op zwaarbevochten zege Real.. ga toch weg


ahaha haha echt he!

Maar weet je wie ik trouwens 3ieyeq pro-maroc is? Die verslaggever van K1.
Die gast praat altijd positief over Marokkaanse vechters. Wat is zijn naam ook alweer?

24-04-2010, 22:28


reactie van Laurence op voebalzone...



laurence 24 april 2010 om 11:54#4
En dan zal je zien dat VDV volgend seizoen met zn nieuwe club in de halve finale of finale van de champions leaque staat..

Wanbeleid daar bij dat koopzieke Madrid, ze zouden daar is aan een team moeten gaan bouwen ipv elk seizoen zoveel geld te besteden aan nieuwe spelers.

24-04-2010, 23:34
Respect voor Kaka. Ik zag zijn invalbeurt in de rust van AC Milan wedstrijd. Hij speelde echt goed. Balvast goed overzicht en natuurlijk die doelpunt die was goed opgezet door C.Ronaldo en heel beheerst door Kaka afgemaakt. Als hij ook zo de komende wedstrijden gaat spelen kan hij hele grote waarde gaan hebben voor Real als barca punten laat liggen.

24-04-2010, 23:36

Citaat door Cllash:


el mejor jugador del mundo


maar wie redt AC Milan?

Pagina's : [1] 2