Bekijk volle/desktop versie : Saoudische pers spreekt tegen: Gerets blijft bij AL Hilal!



24-04-2010, 21:01
We zien de dingen niet op dezelfde manier dat de media is een Saoedi-of Marokkaanse media, beide partijen in tegenspraak met de artikelen van een plotselinge en tegenstrijdige verklaringen en proberen om hun respectievelijke supporters gerust te stellen over de leeuw Rekem .. .

Dus, als de Marokkaanse media, geholpen door de media Europeanen spreken van de komst van Eric Gerets aan het hoofd van de leeuwen van de Atlas en verwijzen verklaringen van de FRMF source'une aan de zijkant van scheuren, Saoedi's, naaste familieleden, probeert aan te zetten om gerust te stellen en de fans gerust te stellen hun favoriete club steeds actief zijn in continentale competities.
De dagelijkse Alriyadh, de Belgische Eric Gerets heeft geruchten ontkend omdat hij niet van onbehagen in Saoedi-club en haar voornemen om coach van de Leeuwen van de Atlas, de Saoedische krant duidelijk een poging om indruk te maken, en zijn artikel getiteld "Gerets : Ik ben blij met El Hilal en ik zou niet leiden tot Marokko "Elke keer dat het lezen van het artikel en de analyse van de verklaring van Gerets is echter wel onthullen,, geen ontkenning over zijn weigering om de trein leeuwen van de Atlas 'Ik ben blij met de geïntegreerde Hilal en voel met iedereen, alles wat gezegd is een grote leugen en mijn relatie met het publiek uitstekend. Wie zegt dat niet tevreden is Gerets is niet de waarheid te vertellen ", zei Gerets over zijn relatie met zijn werkgever de club en zijn supporters.

Professional aan het einde, de leeuwen Rekem die wil voldoen aan zijn doel van het seizoen, aan herinnerd dat Marokko niet werd op de agenda zonder meer "Ik wil niet praten over de Marokkaanse nationale ploeg, omdat Ik heb eindelijk sloot de kwestie in een eerdere verklaring "Een verklaring dat dateert uit ten minste twee weken.

http://lionsdelatlas.net/equipes-nationales-/lions-de-latlas/2063-pas-de-gerets-au-maroc-selon-la-presse-saoudienne.html

Vertaling: Translate Google.

24-04-2010, 21:21


Wat een media hype zeg